Gå til innhold

Erstatte regnbukse og vinterjakke med dress


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man bruke regnbukse og vinterjakke istedet for dress om vinteren? Med ull og varme klær under? 

Anonymkode: f96e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs vel helt på settingen det. Om du må bruke dress på jobb, og heller møter opp i regnbukse, vil kanskje folk reagere.

Anonymkode: 52c07...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hvor du bor kanskje? Og om det er til deg selv eller et barn, hvor mye vedkommende er ute etc. Bor du i Bergen og ikke er så mye ute går det sikkert bra. Bor du i Tromsø og er mye ute går det sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bib_84 skrev (1 time siden):

Spørs vel hvor du bor kanskje? Og om det er til deg selv eller et barn, hvor mye vedkommende er ute etc. Bor du i Bergen og ikke er så mye ute går det sikkert bra. Bor du i Tromsø og er mye ute går det sikkert ikke.

Oslo, trenger for jobben i bhg

Anonymkode: f96e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Oslo, trenger for jobben i bhg

Anonymkode: f96e6...f57

Vil ikke anbefale det, invester i skikkelige uteklær, spesielt om du jobber som vikar! Egentlig uansett, men det er mange vikarer som dukker opp uten skikkelige uteklær eller regnbukse men likevel blir kalde...

Anonymkode: 79fae...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil ikke anbefale det, invester i skikkelige uteklær, spesielt om du jobber som vikar! Egentlig uansett, men det er mange vikarer som dukker opp uten skikkelige uteklær eller regnbukse men likevel blir kalde...

Anonymkode: 79fae...0ec

Men kan jeg bruke en vindtett regnbukse og vinterjakke istedet for å kjøpe dress?

Anonymkode: f96e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 22.07):

Men kan jeg bruke en vindtett regnbukse og vinterjakke istedet for å kjøpe dress?

Anonymkode: f96e6...f57

Da må du iallfall sørge for å ha tilstrekkelig med varmt tøy under regnbuksa. Går sikkert bra det :) jeg var helt avhengig av dress da jeg jobbet i bhg, men nå var det en friluftsbhg i Trøndelag, sikkert litt kaldere her og vi var ute hele tiden.

Anonymkode: e051f...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop selger iblant ullbukser til voksne. Hvis du bruker en slik under en god regnbukse vil det funke, ihvertfall om det et over -5. Supert når det er sluddvær, og alt som ikke er regntøy blir klissvått. Til slike dager er det også lurt å ha ei stor regnjakke til å ha over boblejakka, ev en ullgenser.

Husk skiftetøy, for barnehagebarn holder mye lengre i slikt vær enn selv de beste regnklær. 

Anonymkode: f56dc...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...