AUF Skrevet 7. august 2005 #21 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har alltid noen jeg... akkurat nå er det 5 stk som er interessert og som vil date. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør jeg... Og så er jeg fremdeles singel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. august 2005 #22 Del Skrevet 7. august 2005 treffer jenter hele tiden men det blir sjeldent noe særlig seriøst, som regel bare sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #23 Del Skrevet 7. august 2005 Før kunne jeg ha endel på meldinger... Folk jeg traff på byen, et par bartendere osv. Da var det gøy med mobil da. Hadde alltid en å flørte med før vi møttes på byen osv. Nå har jeg ikke hatt det siden han jeg datet i fjor. I AUGUST!!!!! Det er ETT ÅR SIDEN!!! Herregud, jeg går og legger meg i et skap... Så kan jeg ligge der til mamma og pappa har tvunget en av fetterne mine til å gifte seg med meg eller noe... Eller så blir jeg religiøs og går i kloster... Må bare konvertere først... Herregud, jeg ER desperat jeg... Mamma maser om barnebarn og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 7. august 2005 #24 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg for min del forstår ikke hvordan jeg skal kunne treffe noen gjennom andre kanaler enn internett. ← Slike tanker har jeg og. Har kjæreste nå, den andre i mitt liv, og han traff jeg på internett. Det samme gjorde jeg med eksen. Trives med å treffe folk på internett da, så det er ikke noe problem for meg. Før jeg fikk kjæreste var ejg singel i to år. Hadde noen få flørter, og de var alle "internettfolk". Helt vanlige mennesker sånn sett, men altså mennesker jeg hadde møtt online. Kan jo hende jeg noen gang møter noen andre steder, men om jeg skal "sjekke" eller date er nok internett tingen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy in red Skrevet 7. august 2005 #25 Del Skrevet 7. august 2005 Som trøst til dere som fortsatt leter eller savner den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #26 Del Skrevet 8. august 2005 Internett er tingen, tror jeg også. Når man ikke går på skole lenger og ikke har nye folk å snakke med hele tiden er det eneste jeg vet for å møte nye folk. Har vært på et par "dater" - liker ikke å møte folk på spray el.l., er ikke sånn sex-møte-person, men liker det best kameratslig. Jeg har truffet folk gjennom diskusjonsfora på nettet, f.eks. har jeg vært endel på et metal-forum og truffet likesinnede, da er det ikke så stort press, men en mer vanlig omgangstone hvor man diskuterer felles interesser, kan gå på konserter sammen, etc. Det finnes jo diskusjonsfora for alt mulig, fra fjellklatring til musikk, el andre hobbyer. Har man en felles interesse så er det større sjanse for at man klaffer på flere områder, og er litt samme type menneske! Og det viser seg at det er mange som er interessert i å få kontakt med andre, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 8. august 2005 #27 Del Skrevet 8. august 2005 Violetta, leste bare hovedinnlegget ditt... Men - når man leter (virkelig leter) så virker det som om menn lukter det på lang avstand, og man får ikke "treff" noen steder - om man kan kalle det treff (ikke for min del...). Selv har jeg lagt merke til at jeg virker som fluepapir overfor gifte menn nå, kan hende det stinker lang vei at jeg ikke vil inngå et forhold til noen mann, og at de gifte er utstyrt med en antenne for dette (de gifte som kan tenkes å ha en på si... og det er heldigvis slett ikke alle) - for tenk hvor enkelt å ha en dame som ikke vil ha et forhold, da slipper de jo ha angst for at jeg skal finne på å fortelle kona noe... noe jeg selvsagt heller ikke ville gjort. Men gifte menn er ikke noe for meg. Ikke de single heller. For tida trives jeg best alene og tenker fortsette med det framover. Ikke stress med å finne en mann - så dukker han opp (de...), garantert. I mellomtida flyr jo dagene fort, iallfall om man fyller dem med annet enn å tenke på menn og hva man går glipp av osv... Det er egentlig et paradoks. Når man vil ha en mann, spess i ung alder, så er det langt mellom dem, når man glemmer mannfolk, blir man ikke kvitt dem uten å bevisst unngå dem.. Sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. august 2005 #28 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg dater ikke noe særlig, men det har stort sett vært en eller annen som melder meg innimellom. Nå har jeg vært mye ute siden det ble slutt med eksen og da kommer man jo fort i kontakt med folk. Men det blir jo litt lotto på en måte, man vet jo ingenting om de man møter og jeg synes veldig ofte at ikke førsteinntrykket stemmer.. På de få datene jeg har blitt med på har jeg blitt mer eller mindre skuffet.. (Nett-dating er vel sånn sett ikke så dumt...) Ble så lei av dette styret med meldinger og tenker masse på eksen så jeg bestemte meg for å ha en "pause" og finne ut av ting først, ikke gi nr til noen og generelt ikke "lete".. Var kjempedeilig!! Men hva skjer da?! På en dag fikk jeg en telefon og tre meldinger fra "friere". Ferien er tydeligvis over.. Merkelig det der... når man ikke vil ha kontakt med noen kommer de løpende. Tror jeg setter meg ned og ikke leter så lenge så kommer forhåpentligvis prinsen blandt de andre froskene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 8. august 2005 #29 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg for min del forstår ikke hvordan jeg skal kunne treffe noen gjennom andre kanaler enn internett. ← Nei, det er også sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest gjest gjest Skrevet 8. august 2005 #30 Del Skrevet 8. august 2005 NEI - jeg dater veldig sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. august 2005 #31 Del Skrevet 8. august 2005 Eller noen som er sykelig besatt av en eks, og overhodet ikke kan snakke om noen annet... Jeg vil også ha en normal fyr. Bare en helt vanlig en, som av og til er ute med venner og av og til hjemme hos meg. Og som man kan bli uenig med for så å bli venner igjen... ← *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 9. august 2005 #32 Del Skrevet 9. august 2005 *kremt* ← Har du fått noe i halsen, Lurven? Eller er du forkjøla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. august 2005 #33 Del Skrevet 9. august 2005 *innom for å bekrefte at Lestat ikke er Charles Manson* Gleder meg til referat av date'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2005 #34 Del Skrevet 9. august 2005 Har du fått noe i halsen, Lurven? Eller er du forkjøla? ← nei jeg er bare en normal fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 9. august 2005 #35 Del Skrevet 9. august 2005 Nu var jo ikke dette ment som noen kontaktannonse da, men jeg har jo pm-boks, og den er ikke full... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mockinbird Skrevet 9. august 2005 #36 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nu var jo ikke dette ment som noen kontaktannonse da, men jeg har jo pm-boks, og den er ikke full... ← Øh, ikke for å hinte, altså, men jeg skjønner AKKURAT hva Violetta mener... Endret 9. august 2005 av mockinbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissi Skrevet 10. august 2005 #37 Del Skrevet 10. august 2005 hmmm - det har vært veldig lite dating i mitt liv. Bortsett fra litt i perioder hvor jeg har drevet litt internettdating. Det har vært morsomt nok det, artig å treffe nye folk, selv om det ikke har blitt noe mer. Nå vil jeg ikke det, er stort sett aldri ute (og bor et sted der folk ikke tar kontakt på byen heller - borsett fra hvis de er 110% dritings - og det er mindre interessant) så da blir det ingenting. Verken slik eller sånn. Ellers må jeg inrømme at min erfaring overhode IKKE er at det ramler inn med menn hvis jeg ikke er intressert/ikke har tid etc. (men det er sikkert meg som gjør noe galt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 10. august 2005 #38 Del Skrevet 10. august 2005 Merkelig det der... når man ikke vil ha kontakt med noen kommer de løpende. ← Det er ikke det spor merkelig. Har du noen gang stilt deg spørsmålet om hvorfor det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. august 2005 #39 Del Skrevet 10. august 2005 Nu var jo ikke dette ment som noen kontaktannonse da, men jeg har jo pm-boks, og den er ikke full... ← fått noen pm enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 10. august 2005 #40 Del Skrevet 10. august 2005 fått noen pm enda? ← Har du sendt noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå