AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Har prøvd ut Ritalin i flere mnd. Fungerte greit i starten bortsett fra hjertebank og økt svette og stram kroppslukt. Økte dosen underveis, merket at jeg hadde grei fokus på jobb, men konstant stresset og urolig hjerte. Men da jeg var oppi 80 mg til dagen så ble jeg ekstremt trøtt etter jobb og fikk en nedtur på kveldene og ble til at jeg proppet i meg mat med sukker, karbo, brus osv I dag er det min første dag på Aduvanz. Begynner med den laveste dosen, men allerede etter 2 timer så kjente jeg for første gang det kom en liten ro over meg, og jeg føler meg litt gladere. Betyr det at denne fungerer for meg, eller er det fordi den gir meg rus effekt? Føler meg ikke ruset, bare normal. Hodet føles klart, og arbeidslysten er på plass. Jeg har mer ADD varianter og har i tillegg slitt med utmattelse syndrom de siste årene (har store konsentrasjonsproblemer) Anonymkode: 4eacf...c61 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Sentralstimulerende bør ikke gi en ruseffekt til mennesker med AD(H)D. At du ble roligere av aduvanz er dog et godt tegn. Høres ut som om det har effekt på deg. Jeg fikk ikke veldig stor effekt på 30mg, men 70mg hjalp virkelig. Jeg sluttet også på ritalin, og aduvanz er betraktelig mye bedre. Anonymkode: 4d315...c8f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Takk for svar. Merket ikke voldsomt endring i dag. Bare litt der og da. Neste uke øker jeg fra 30mg opp til 50mg. Uken etter så 70mg som er maksdosen. Men føler meg litt bedre i dag enn det jeg har gjort i det siste på Ritalin Anonymkode: 4eacf...c61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå