Gå til innhold

Hvordan ser innboksen din (mail) ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min er av den ryddige typen, han holder innboksen sin ryddig, alt som ikke er reklamemail og junk er lest og slettet.

Mens min samling av e-poster er totalt kaos. Flere som ikke er lest engang (dersom jeg vet hva det er) og ikke engang de blir slettet. Jeg har reklamemail fra flere år tilbake og tar meg aldri tid til å rydde der. Til tross for at jeg er en veldig ryddig person ellers. 

Hvordan er du og din innboks? 

For øvrig en ikke så nyttig tråd men morsomt å lese hvordan dere er 😊

Anonymkode: 27f6e...7cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sletter alt tull og gamle mail, og avbestiller abonnementer jeg ikke vil ha. Ellers finner jeg jo ikke frem der inne.

Anonymkode: aa46d...af1

Skrevet (endret)

Innboksene mine står det (0) ved. Hater å ha uleste mailer, det blir stressende.

Rydder inn i mapper/automatisk flytting på en del. Ser dermed med en gang om jeg har gått glipp av en mail, og kan være trygg på å få med meg det jeg skal.

Gjør tiltak for å ha så å si ingen reklame/junk-mail - spamfilter, avmelding, ikke venner som sender kjedemailer, innstillinger på alle sider satt til å ikke sende mail (med mindre det er faktisk viktig).

Endret av Jaybird
Skrevet

Min er ganske ryddig, sletter eposter som er unødvendige. Jobb-mailen er organisert, arkivert osv. Den er veldig ryddig!

Anonymkode: be5b3...13d

Skrevet

Jeg sjekker som regel bare innboksen på e-posten bare  noen få ganger hver uke. 

Og forsøker å få så få e-poster som overhodet mulig, for å hindre fullstendig overfylt e-post konto.. 

Anonymkode: a51ed...9cd

Skrevet

Jeg har flere mailkontoer. En for viktige ting som bank, forsikring osv. En for kundeklubber og nyhetsbrev. og en for venner og alt mulig annet som ikke går inn under de to andre kategoriene. Det rare er at den jeg får mest søppelpost på, er den som er "alt mulig", og ikke den som er for kundeklubber og nyhetsbrev. Der får jeg stort sett aldri søppelpost. Heldigvis tar mailfilteret seg av det, men allikevel rart. 

Nå har jeg begynt en opprydding, men er litt slik at jeg tenker "kan være kjekt å ha" også om mail. Så her er det mail som er 10 år gamle, men som beholdes i tilfelle jeg trenger infoen som er i de.

Anonymkode: f383f...63a

Skrevet

Min er ryddig. Alltid. 

Skrevet

Innboksen min er veldig ryddig, har også vært veldig nøye med å ikke legge igjen e-post adressen min på alle mulige nettsider.

Anonymkode: 2f109...4ca

Skrevet

Innboksen min private er på drøyt 7000 eposter. Nesten 3000 uleste. På jobb har jeg litt mer orden. Sletter alt som er eldre enn to år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...