Gå til innhold

Har du naturlig store pupper?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de er naturlig kjempesmå

Anonymkode: 53708...2a9

• Liker 1
Skrevet

Hadde store naturlige bryster. Etter 3 barn var de lange, vrengte bukselommer. Valgte da å ta dråpeformet silikoninnlegg. De både ser og kjennes naturlig ut. Og jeg føler meg mer "som megselv" igjen. 

Anonymkode: d9718...f93

• Liker 2
Skrevet

Ja. Har brede hofter, litt smal midje, smale skuldre, men er ikke noen pærefasong selv om det høres slik ut. Store lår, lang overkropp og korte bein. Har gått opp og ned i vekt og er per nå overvektig men hadde store pupper også når jeg var slank. 

Anonymkode: fbc5e...44c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Har brede hofter, litt smal midje, smale skuldre, men er ikke noen pærefasong selv om det høres slik ut. Store lår, lang overkropp og korte bein. Har gått opp og ned i vekt og er per nå overvektig men hadde store pupper også når jeg var slank. 

Og puppene i seg selv henger kraftig. 

Skrevet

Jeg er 157/46, har veldig små bryster og har en smal "guttekropp" uten særlig med former. Har noen ganger lurt på silikon for å ikke være så sped og prepubertal i fasongen. Har noen erfaringer med det?

Anonymkode: a9dcf...930

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 157/46, har veldig små bryster og har en smal "guttekropp" uten særlig med former. Har noen ganger lurt på silikon for å ikke være så sped og prepubertal i fasongen. Har noen erfaringer med det?

Nei.... men kanskje de blir større om du legger på deg litt? Jeg har samme høyde og veier 10 kg mer enn deg... Har store pupper! Jeg lagrer fett på brystene og størrelsen er litt avhengig av vekta, går jeg litt ned i vekt så blir de mye mindre, legger jeg på meg et par kg så setter de seg rett på puppa...

Anonymkode: aa41e...cc4

Skrevet

Jepp, det har jeg. 

De er aldeles naturlige og skyldes mange år med god mat.  :nigo:

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.... men kanskje de blir større om du legger på deg litt? Jeg har samme høyde og veier 10 kg mer enn deg... Har store pupper! Jeg lagrer fett på brystene og størrelsen er litt avhengig av vekta, går jeg litt ned i vekt så blir de mye mindre, legger jeg på meg et par kg så setter de seg rett på puppa...

Anonymkode: aa41e...cc4

Kanskje... Men tanken på å legge på meg høres uvant  ut. Jeg har alltid vært tynn. Tror mannen min liker at jeg er sånn liten, men dette styrer jo jeg - og så kan jeg se etter hvert hvordan det blir seende ut. 👍 skal tenke på det.

Skrevet

Ikke bare puppa som er naturlig,  men faktisk hele meg! - et ekte naturprodukt!!!😝😃🤣

• Liker 3
Skrevet

165 cm, 51 kg 

fettet ligger kun på rumpe og lår

veldig små og faste bryster. Bruker sjeldent BH. 

Anonymkode: 9ea14...7b7

Skrevet

Er 160 og bruker E. I tillegg henger de, kan knapt løpe med sports-bh, ser forferdelig ut om jeg går uten bh(ser strent talt grusomt ut om jeg går med bh eller ikke) og kan ikke gå i trange klær for da synes de ekstra godt. Jeg HATER puppene mine noe helt inni helvete. Er normal ellers og siden jeg er lav så føler jeg at det er alt folk ser, to gigantiske megapupper. Har så lyst til å operere dem ned til en B, men har ikke råd. Blir det første jeg gjør når jeg får fast jobb. 

Anonymkode: a7ac4...7ae

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

165 cm, 51 kg 

fettet ligger kun på rumpe og lår

veldig små og faste bryster. Bruker sjeldent BH. 

Glemte å si at de er naturlige. Har komplekser fordi de er for små. Er alltid redd for å bli avvist av menn pga størrelsen

Skrevet
Nattero skrev (6 timer siden):

Ikke bare puppa som er naturlig,  men faktisk hele meg! - et ekte naturprodukt!!!😝😃🤣

Du glemte å si noe om de er store eller ikke..😛😅

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 10.43):

Tror "petit-look" er like tiltrekkende som "amasone-look", i hvert fall for mange menn.

Menn er forskjellige og har forskjellige preferanser. 
Det veldig mange menn tenner på er kvinner som er fornøyde med seg selv og trives i sin egen kropp. Innlegget ditt indikerer at du er én av disse kvinnene.

Skrevet
Trøndermann skrev (3 timer siden):

Du glemte å si noe om de er store eller ikke..😛😅

Skal gjettes på i en annen tråd ! 😝🤣

Skrevet
Nattero skrev (52 minutter siden):

Skal gjettes på i en annen tråd ! 😝🤣

Hmm..😋😅

Skrevet

Hva får damer som svarer her ut av det?? Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å bidra til en ronke-tråd. Er det litt sånn «veldedighet»? Dere synes synd på han som spør?

Anonymkode: 8b8bf...2ad

• Liker 3
Skrevet
Jolene skrev (På 5.12.2020 den 14.09):

Ja, bruker 65F/G. Har naturlig timeglassfigur (Bryst 85- Midje 60- Hofter 85). Er 161.

🙄

Dere skjønner at dere mater en tenåring med hjemmeskole?

Anonymkode: df914...2a6

• Liker 1
Skrevet

Ja

70 L

Et helvette!

Anonymkode: a0b48...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...