Gå til innhold

Første date imorgen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med en mann som virker veldig bra. 

Jeg er nervøs 🙁 redd for at han ikke skal være tiltrukket, like meg, vil fortsette å møtes og så videre.

Noen som har tips for å slappe av å ikke overtenke.

Anonymkode: cc703...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke sikkert du vil fortsette å møte han heller? Det er ikke bare du som skal imponere her, om det er noen trøst. Dere skal bare finne ut om det er noe kjemi der eller ikke. 

Anonymkode: 4ff89...9a8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er nervøs 🙁 redd for at han ikke skal være tiltrukket, like meg, vil fortsette å møtes og så videre.

Vel. Sørg for å ha et godkjent munnbind- Hold avstand. Og la resten gå av seg selv, det blir slik det blir uansett.. 

Anonymkode: e4c56...633

Skrevet

Vær litt utenom det vanlige kjedelige, vær du den som tar initiativ til sex, bare vær frempå, kle deg naken og hopp på han. Menn blir fort lei av å være den som tar initiativ hver gang, greit med litt variasjon.

Anonymkode: fec54...a08

• Liker 3
Skrevet

Virkelig smart å date noen i disse korona tider

Anonymkode: 651d0...d73

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

i disse korona tider

Det er forbudt. Dette til info. Takk for meg.

Anonymkode: d3d58...c99

• Liker 1
Skrevet

Herremin, bor på en plass det nesten ikke er korona smitte og vi skal gå en tur. Ingen problem å holde avstand. Og noen nærkontakter får man uansett ha. 

slapp av!

ts

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 0.41):

Herremin, bor på en plass det nesten ikke er korona smitte og vi skal gå en tur. Ingen problem å holde avstand. Og noen nærkontakter får man uansett ha. 

slapp av!

ts

"nesten ikke"? Right.  Uansvarlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 0.41):

slapp av!

ts

Skjønner ikke hva slags folk det er som sitter her og sprer guffe. Selvfølgelig er det helt ok å date noen nå selv om det er korona! Man trenger ikke munnbind, man kan gå tur og prate. Herlighet! 

Kos deg på daten, og prøv å ikke tenke for langt fram til å begynne med. Du trenger liksom ikke bestemme deg for at du skal gifte deg og få barn med han her etter å ha snakket med han i 20 minutter. Gi det litt tid, og hold roen. Vær blid og vennlig og interessert, men ikke gi tegn til at du er klar for å slå deg til ro eller stoppe datingen. Menn blir ofte skremt av det. Det må komme naturlig hvis man liker hverandre.

Anonymkode: 032a7...dff

• Liker 5
Skrevet

Korona er enkelt...hold 1 m avstand og vask hendene... utenom det kan man jo date som faan.. og treffes man flere ganger blir man plutselig nærkontakt og da er det jo i og for seg greit etterhvert. Men forutsetter at man holder seg til 1 i gangen da som mange sliter med tror jeg. kniis. 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det var meg du var på date med? Lang gåtur med en pen og pratsom dame, men jeg greide liksom ikke koble meg på. Jeg fikk inntrykk av at hun gjerne ville treffes igjen, men jeg går nok videre. 

Lykke til, ts. 

Anonymkode: 61010...fd9

Skrevet

Herregud ! Det er lov å date selv om det er corona, hvorfor overdriver dere og prøver å få ts til å føle seg dritt ! Ts : ikke vær desperat, vær deg selv, rolig og ikke forvent noe av han. Du har et liv nå uten han og livet fortsetter også uten han dersom det blir utfallet. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 0.06):

bare forbered spørsmålene du trenger før du går videre med han, det er ikke sikkert han er drømmemannen når det kommer til stykke, så stol mer på dine indikasjoner og verdier. 

Hvis du ikke drikker deg full, så spør hvor ofte han er full bl.a. Det er jo en indikasjon du ikke bør velge han.

Anonymkode: 02b1a...feb

Skrevet

Er jo ikke sikkert du liker han en gang.

Ta det som det kommer og prøv å kos deg. 

Anonymkode: 2e5e3...b26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 21.11):

Er jo ikke sikkert du liker han en gang.

Ta det som det kommer og prøv å kos deg. 

Anonymkode: 2e5e3...b26

Under en pandemi. VELDIG SMART

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Under en pandemi. VELDIG SMART

Slutt da! Det går selvfølgelig an å treffe noen og bli kjent selv om det er pandemi! Folk er på jobb, går i butikken, går til lege og tannlege, frisør, fysio etc. Folk er faktisk nær hverandre, felles er å holde en meters avstand. Det klarer man på date også.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Slutt da! Det går selvfølgelig an å treffe noen og bli kjent selv om det er pandemi! Folk er på jobb, går i butikken, går til lege og tannlege, frisør, fysio etc. Folk er faktisk nær hverandre, felles er å holde en meters avstand. Det klarer man på date også.

Godt gjort å sammenligne det med mye man MÅ gjøre. Folk er på jobb fordi at de MÅ tjene penger. På butikken fordi at de MÅ ha mat osv. Dating er ikke noe man må gjøre nå nei.

Skrevet

Hvordan gikk daten ts?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...