AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Har i over lang tid slitt med undeelivsplager. Har trodd der var sopp men ingen kremer virker og det kommer gjerne hver eneste mnd. Nå har jeg oppdaget at det er et sår som til stadighet blir irritert. Jeg mistenker at det er fra fødsel hvor de har sydd. Fødsel for ett år siden. Samme sted og det svir sol et åpent sår. Er ikke hemoroider heller. Det er sårt ! Prøvd å titte men ser ikke noe. Var til gynekolog som ikke så noe.. hva gjør man da? Begynner å tære på og er jo smertefullt.. Anonymkode: be349...07f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Har du prøvd annen behandling mot sopp? Viktig å ta det «innenfra», finnes medisin man svelger som funker veldig bra for mange samtidig som man lindrer med krem. Men dra til GYN og forklar problemet så ser de nok på det igjen, kan være arr som gjør vondt og er irritert, kanskje de kan pensle litt med krystallfiolett Anonymkode: ffa2f...be9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Mulig det er starten på psoriasis hos deg, og at det er et psoriasis sår du har fått der...jeg har hatt psoriasis i underlivet, noe jævlige greier... Anonymkode: b2099...357
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Prøv å smør med behpanten salve fra apoteket. Anonymkode: 9541e...f0f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 oppsøk andre gynekologer! jeg fikk ikke skikkelig utredning og diagnose før jeg kom til den femte😏dette kan være alt mulig, fra hudproblem til nervesmerter. viktig å ta tak tidlig. Anonymkode: 1ac74...b5b
flusa Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Kan høres it som HS.. Google det.. En ganske vanlig folkesykdom,manger er ikke klar over at de har det. Finnes i forskjellige grader.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå