Ayesh Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg startet bilen og fikk øye på denne varsellampen. Jeg skjønte ikke hva det var. Jeg begynte å kjøre og etter 3-4 minutter var varsellampen borte. Den kom ikke igjen. Hva betyr denne varsellampen og noen som vet hvorfor den dukket opp?😔
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Hva med å lese bilens instruksjonsbok? Anonymkode: 91cf2...13b 2
Gjest Saph Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 (endret) Du burde skrive ut en sånn ovetsikt og ha i hanskerommet. Da er den lett tilgjengelig. https://motor.no/bilhold/dette-betyr-alle-varsellampene-pa-dashbordet/120272 Endret 4. desember 2020 av Saph
Gjest Føsleguri Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Det ser ut som motortemperaturvarsellampa, men hvis temperaturen er for høy er den rød. Det er mange lamper som lyser når bilen startes og som slukker etter hvert. Siden den er grønn tror jeg det er tilfelle. Hovedregelen jeg har lært er at hvis en varsellampe lyser rødt må jeg stopp umiddelbart. Er den oransje kan jeg kjøre til nærmeste verksted.
AllahBallah Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Det betyr lav motortemperatur, ikke noe problem så lenge den forsvinner etter noen minutter i drift 👍🏼😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå