AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Biter meg og slår meg med labben hvis han ikke får det som han vil. Dette skjer hvis jeg tar han ned fra benken eller andre plasser han ikke får være, eller hvis jeg tar fra han noe han ikke får lov å leke med. Slikker meg i ansiktet om morgenen, slipper ikke unna 😸 Er dette vanlig katteoppførsel? Han er 7 måneder. Anonymkode: 1fb5b...0f3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Høres ut som en helt vanlig kattunge, ja 😍 Anonymkode: 2bc4a...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Absolutt normalt ☺️ Anonymkode: d4aed...40f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Søtt! Det høres ut som du har en pus med sterk vilje, med mye kjærlighet og tillit til deg:) både fordi den koser med deg og viser omsorg på en så intim måte som å vaske fjeset ditt, og at han tør å si i fra når han er uenig med deg. Min gjør begge deler også, og selv om jeg gjerne ikke ønsker å bli vasket i fjeset har jeg ikke hjerte til å avvise henne. Anonymkode: 4f3f7...bd2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Helt vanlig. Vår frøken på 2 1/2 er sånn fremdeles 😂 Anonymkode: 2cb5f...753
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Ganske vanlig, ja. Vår yngste katt som akkurat fylte 1 år snuser og «dytter» meg i ansiktet når hun vil kose. Hun er langhåret, så hun må gres. Men hun protesterer masse på det, lekebiter og angriper børsten. Samme når vi klipper klørne. Anonymkode: 50ead...293
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Katter er rare. Vi har en kattegutt på 12 år, inntil i sommer hadde vi også søsteren hans fra samme kull, men hun ble syk og vi måtte dessverre avlive henne. Etter hun ble borte har han blitt ekstremt kosete og oppmerksomhetssyk, stanger og mjauer hvis han ikke får nok oppmerksomhet. Anonymkode: 29837...a6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå