Gå til innhold

Rar katt eller normalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Biter meg og slår meg med labben hvis han ikke får det som han vil. Dette skjer hvis jeg tar han ned fra benken eller andre plasser han ikke får være, eller hvis jeg tar fra han noe han ikke får lov å leke med.

Slikker meg i ansiktet om morgenen, slipper ikke unna 😸

Er dette vanlig katteoppførsel? Han er 7 måneder.

Anonymkode: 1fb5b...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en helt vanlig kattunge, ja 😍

Anonymkode: 2bc4a...3d2

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt 😸

Skrevet

Absolutt normalt ☺️

Anonymkode: d4aed...40f

Skrevet

Søtt! Det høres ut som du har en pus med sterk vilje, med mye kjærlighet og tillit til deg:) både fordi den koser med deg og viser omsorg på en så intim måte som å vaske fjeset ditt, og at han tør å si i fra når han er uenig med deg. 

Min gjør begge deler også, og selv om jeg gjerne ikke ønsker å bli vasket i fjeset har jeg ikke hjerte til å avvise henne.

Anonymkode: 4f3f7...bd2

Skrevet

Helt vanlig. Vår frøken på 2 1/2 er sånn fremdeles 😂 

Anonymkode: 2cb5f...753

Skrevet

Ganske vanlig, ja. Vår yngste katt som akkurat fylte 1 år snuser og «dytter» meg i ansiktet når hun vil kose. Hun er langhåret, så hun må gres. Men hun protesterer masse på det, lekebiter og angriper børsten. Samme når vi klipper klørne.

Anonymkode: 50ead...293

Skrevet

Katter er rare. Vi har en kattegutt på 12 år, inntil i sommer hadde vi også søsteren hans fra samme kull, men hun ble syk og vi måtte dessverre avlive henne. Etter hun ble borte har han blitt ekstremt kosete og oppmerksomhetssyk, stanger og mjauer hvis han ikke får nok oppmerksomhet.

Anonymkode: 29837...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...