mann30oslo Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 (endret) . Endret 23. september 2021 av mann30oslo .
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Selvtillit synes og det er attraktivt. Det samme er det at du tar vare på deg selv, de eneste som kritiserer det, er folk som ikke gjør det selv. Noen bruker lengre tid å komme dit de trenger før de føler seg bra og ønsker et forhold, det er ikke negativt. Bruker ikke Tinder selv, men det er jo noen det fungerer for. Anonymkode: 4e9b7...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Jeg er en mann, en del eldre enn deg. Jeg hadde heller ikke sjans i havet da jeg var yngre. Det er nok ikke så uvanlig. Jeg vet ikke om du nødvendigvis blir mer attraktiv sånn sett, men det blir definitivt lettere og lettere med alderen. Når man blir 35-40 er det mer tydelig, men det er nok lettere som 30-åring og i forhold til tenåra og 20-åra. Hovedsakelig er det ren matematikk. Blant de yngre velger damene oppover i alder. Og de single damene ligger rundt stort sett med de samme mennene. Med alderen går disse ulempene mer og mer bort, og det blir ikke lenger veldig mye vanskeligere for menn enn kvinner å få kjæreste. Sex er alltid 1000 ganger mer vanskelig for deg enn damer da 😄 Anonymkode: d4dfe...b9a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Typen har blitt kjekkere, penere og mer suksessfull med årene. Var en tynn og fattig, men nydelig pjusk da jeg møtte han for 10 år siden også en kompis som det har skjedd noe magisk med, han var ikke spesielt kjekk i tyveårene og så ut som en typisk gamer selv om han ikke gamet. Han er nå 38, og har blitt enormt attraktiv, brede skuldre, vakkert og maskulint fjes, selvsikker. Disse tingene skjer dog ikke av seg selv, og der tror jeg mange folk feiler. Både kvinner og menn må jobbe med attraktiviteten sin om det er dårlig hell, ingenting blir magisk bedre med årene som man ser på film (tvert imot). Anonymkode: 99921...ddf 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Mange menn som bikker tredve får ølmage og blir tynne i håret, på samme måte som mange kvinner forfaller. Hvis du er en av de som klarer å ta vare på deg selv, og kler deg greit, man du få fortrinn over de tidligere kjekkasene. Anonymkode: fef7a...287 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Du eier bolig og tjener godt med penger. Selvfølgelig er du mer attraktiv for damene nå 🙂 Anonymkode: fcecd...c45 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå