Gå til innhold

Han ghoster meg ut av det blå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nesten ikke til å tro. Nesten 2 mnd med jevnlig daglig kontakt der han var romantisk og sa at han har aldri følt noe sånt  han tror han elsker meg. I går sa han at jeg skal ikke glemme hvor glad han er i meg og at vi snakkes senere. Jeg har sendt meldinger, ringt han , ingen svar. Han er pålogget , men ikke åpnet meldingene mine. 

Han virket som en oppriktig snill person med fin personlighet. 

Jeg klarer ikke å spise eller tenke på noe annet. det virker som han har gjort dette med villje for å få meg til å forelske meg og gjøre dette. 

Jeg er helt knust 😢

Anonymkode: c5755...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, det er ikke ghosting når du snakket med han igår, og han sa de fine tingene til deg. Han har bare vært opptatt idag med andre ting, kanskje noe uforutsett? Kanskje bare en hektisk dag? Slapp av, det ordner seg😊 Ikke si noe om dette til han, da får han noja. Det er viktig å gi rom til hverandre, stole på hverandre😊

Anonymkode: a591f...fb4

• Liker 7
Skrevet

-Ikke vis at du bryr deg. 

Dette er VANSKELIG.

-Men d beste å gjøre i denne situasjonen.  

• Liker 2
Skrevet

- og ikke mas på han, nå har du ringt og skrevet meldinger, så nå må du la han få kontakte deg når han kan😉

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære deg, det er ikke ghosting når du snakket med han igår, og han sa de fine tingene til deg. Han har bare vært opptatt idag med andre ting, kanskje noe uforutsett? Kanskje bare en hektisk dag? Slapp av, det ordner seg😊 Ikke si noe om dette til han, da får han noja. Det er viktig å gi rom til hverandre, stole på hverandre😊

Dette er ghosting . jeg kjenner ham . Selv om vi har vært opptatt har vi gitt beskjed på forhånd. Jeg har ringt han for å sjekke om han er ok. Kunne bare sendt kort melding tilbake at alt er ok eller at han er opptatt. Siste livstegn fra han var i går i 10.00 tiden. 

Nei, jeg skal ikke skrive flere meldinger eller ringe. Han har ikke åpnet meldingene mine på messenger og er aktiv jevnlig. Meldingene mine er ikke desperate. Jeg skrev om han kunne bare gi en lyd at han er ok . 

ts 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er ghosting . jeg kjenner ham . Selv om vi har vært opptatt har vi gitt beskjed på forhånd. Jeg har ringt han for å sjekke om han er ok. Kunne bare sendt kort melding tilbake at alt er ok eller at han er opptatt. Siste livstegn fra han var i går i 10.00 tiden. 

Nei, jeg skal ikke skrive flere meldinger eller ringe. Han har ikke åpnet meldingene mine på messenger og er aktiv jevnlig. Meldingene mine er ikke desperate. Jeg skrev om han kunne bare gi en lyd at han er ok . 

ts 

Nå har du sikkert skremt han vekk ts.. 

• Liker 5
Skrevet
Maleficenta skrev (3 minutter siden):

Nå har du sikkert skremt han vekk ts.. 

Hvis han er så lettskremt så får det være . Hvis jeg hadde plutselig forsvunnet så hadde jeg satt pris på at noen bryr seg. 

ts

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis han er så lettskremt så får det være . Hvis jeg hadde plutselig forsvunnet så hadde jeg satt pris på at noen bryr seg. 

ts

Men altså hva har du skrevet til han på alle meldingene? 

Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Men altså hva har du skrevet til han på alle meldingene? 

Etter vi snakket sammen i går tidlig  sendte jeg en melding i 18.00 tiden og sendte noen bilder. Fikk ikke svar og han åpnet ikke meldingen min. Vi pleier å snakke sammen i 23.00 tiden og da tenkte jeg at han skal dukke opp. Skrev en kort melding at jeg håper det går bra med han. 

I dag i 15.00 tiden ringte jeg og han svarte ikke. Da skrev jeg bare at jeg ringte for å sjekke at alt er ok med han . 

Skal ikke kontakte han mer . 

Som sagt vi har pleid å ha jevnlig kontakt og jeg regner med at han har bare fått nok og at dette er hans måte å avslutte det. 

ts

• Liker 1
Skrevet

Alle meldingene mine fra i går også står levert , men ikke sett. Han er pålogget jevnlig og det betyr at han er på tlf. 

ts 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke stressa etter et døgn, det kan være mange forklaringer til at han ikke har tatt kontakt. Slapp av og tenk på noe annet, sett på en film, ring en venn, så skal du se han plutselig tar kontakt igjen😊

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ts

Enig med deg! Dere har truffet hverandre, da er det naturlig å bli bekymret hvis det blir stille. Sånn er jeg også.

Anonymkode: d5373...29c

• Liker 3
Skrevet

kanskje jeg virker needy eller ussiker, men det å bli plutselig totalt stille er ikke normalt for meg. en kort tekstmelding tar 10 sec. Spesielt hvis han ser at jeg har ringt og prøvd å ta kontakt. Jeg er klar over at det er mange ting som kan skje, men det unnskylder ikke at han er aktiv på fb og mine meldinger er ulest eller at han ikke tar tel evt ringer tilbake.

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

kanskje jeg virker needy eller ussiker, men det å bli plutselig totalt stille er ikke normalt for meg. en kort tekstmelding tar 10 sec. Spesielt hvis han ser at jeg har ringt og prøvd å ta kontakt. Jeg er klar over at det er mange ting som kan skje, men det unnskylder ikke at han er aktiv på fb og mine meldinger er ulest eller at han ikke tar tel evt ringer tilbake.

ts

Det er bare dårlig gjort å ikke svare deg på en skikkelig måte. Det koster ingenting å skrive en kort melding. Det at han er innlogget hele tiden uten å åpne meldingene dine er skikkelig dritdårlig gjort.

Anonymkode: d5373...29c

• Liker 3
Skrevet

For en tulling. Det tar faktisk ikke lang tid å si år man er opptatt. 

Han har ghostet deg. På tide å innse hvor dust han er, sørge og komme over dette. Det var kanskje greit at han viste denne siden nå, før dere var enda mer involvert i hverandres liv. 

• Liker 2
Skrevet

takk for fine svar. det er vondt,men det går nok over .

ts 

• Liker 1
Skrevet

Han ble vel lei og trenger et nytt hull å tømme seg i. Det er helt normalt å bli lei av å ligge med den samme dama så mange ganger på rad, ingenting merkelig her, menn trenger variasjon 🙂

Anonymkode: b8462...7d3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han ble vel lei og trenger et nytt hull å tømme seg i. Det er helt normalt å bli lei av å ligge med den samme dama så mange ganger på rad, ingenting merkelig her, menn trenger variasjon 🙂

Vel, han kan nå avslutte på en normal måte og ikke fortelle henne at han er glad i henne dagen før.

Anonymkode: bc95e...ae7

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til tross det kan man avslutte på en fin måte. Menn er så feige ! 

Anonymkode: c2953...23c

Skrevet

Himmel og hav. Ta det med ro! Han svarte deg i går. Det kan være grunner til at han ikke har svart deg enda. Men om du sender meldinger og ringer og krever svar med engang kan det faktisk ha skremt ham vekk. Sånt mas liker ingen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...