Gå til innhold

Katten graver i vannskålen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor katten graver i vannskålen? Det er vann i. 

Anonymkode: 46d5e...41c

Videoannonse
Annonse
Gjest Willasmo
Skrevet

Kanskje den ser speilbilde av seg selv i vannet. 

Skrevet

Min katt gjør det fordi hun elsker vann 😂

Anonymkode: b7493...188

Skrevet

Min ene gjør det fordi han ikke vil at «rovdyr» skal finne maten hans. Vi har drikkefontene til de og han prøver ikke å grave ned den

Anonymkode: a2f76...9a6

• Liker 1
Gjest Kirsebæra
Skrevet

Mange katter liker bevegelig vann, og derfor gjør de dette. Min gamle katt var ekstrem på dette. Drakk ofte fra dusjen, eller krevde vann fra dusjstrålene. Så skaffet vannfontene. Da sluttet han å "bade" i vannskåla :P

halvt MC også, så ekstra gærn :P

Skrevet

Min gjør det også 😂 Tror han vil sjekke vannstanden i skåla for han vil ikke ha vann i værhåra eller på nesa. Så han plasker litt først for å se 🥴😁

Anonymkode: feb7b...8a6

Skrevet

Bump.

Anonymkode: 46d5e...41c

Skrevet

To av kattene mine gjør dette, og de ELSKER vann! De drikker fra springen, fra dusjen, er helt ville etter vann fra flaske, og om ingen stoppet de ville de nok drukket fra toalettet også.

Anonymkode: 91205...d1a

Skrevet

Min ene katt gjør dette, hun er halvt Maine Coon. Hun gjør så mye rart at jeg blir helt satt ut noen ganger 😅

Anonymkode: 6b9d8...f89

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

To av kattene mine gjør dette, og de ELSKER vann! De drikker fra springen, fra dusjen, er helt ville etter vann fra flaske, og om ingen stoppet de ville de nok drukket fra toalettet også.

Anonymkode: 91205...d1a

Vi har en som elsker å "fiske" i dass, og lager våte potespor på toalettsetet før han hopper avgårde. Dritdigg å sette seg nedpå når du ikke dobbeltsjekker først eller har husket å legge ned setet sist du var på do. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...