AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Ei jeg kom i kontakt med på en dating app har lyst å møte meg for å ha sex. Hun er litt eldre enn meg. Etter litt søk fant jeg ut hennes fulle navn og Facebook-profil, og ser at hun er gift. Hva skal jeg gjøre? Har så lyst å ha sex med henne, mens samtidig er det litt feil. Skal jeg sende screenshots av chatten våres til mannen hennes? Eller avtale møte med henne og fortelle det til mannen slik at han kan komme og ferske henne? Anonymkode: 1a381...526
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Du dropper det. Mannen hadde kanskje satt pris på å få beskjed dersom det ikke er noe de to er enige om fra før. Jeg hadde ihvertfall blitt glad om noen brydde seg såpass. Anonymkode: d5f7b...71d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Du skal bare la vær å møte henne. Og be henne skjerpe seg. Anonymkode: 45653...87a 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Ikke ditt problem, ikke legg deg borti privatlivet hennes. Sett pris på knullinga, nyt det. Kvinner er det som er mest utro, så det får du ikke gjort noe med. Anonymkode: 104ca...b39 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke ditt problem, ikke legg deg borti privatlivet hennes. Sett pris på knullinga, nyt det. Kvinner er det som er mest utro, så det får du ikke gjort noe med. Anonymkode: 104ca...b39 Du verden for en innsikt! Anonymkode: 340d8...911
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Bare å kjøre på. Er egentlig en fordel at hun er gift. Da kan du pule uten gummi og slippe å bekymre deg for å bli pappa. Anonymkode: 1e2cb...f3b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du verden for en innsikt! Anonymkode: 340d8...911 https://www.nettavisen.no/er-menn-eller-kvinner-mest-utro/s/12-95-3632183#:~:text=Ny undersøkelser forteller mer.&text=(SIDE2)%3A Utroskap har stort,på at det er motsatt.&text=Fire av ti kvinner opplyser,mot 12 prosent av mannfolka. Anonymkode: 04af5...fc1
Hunmedham Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Møt henne eller la være. Sladre gjør du uansett ikke. Deres samliv er deres sak, og jeg regner nesten med at de har et åpent forhold når det var så enkelt for deg å finne ut hvem hun var. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Pul henne, ta bilder/film, press henne for penger senere. Bli rik ✌🏿 Anonymkode: 8b48c...0b4 3
OPIgirl Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.nettavisen.no/er-menn-eller-kvinner-mest-utro/s/12-95-3632183#:~:text=Ny undersøkelser forteller mer.&text=(SIDE2)%3A Utroskap har stort,på at det er motsatt.&text=Fire av ti kvinner opplyser,mot 12 prosent av mannfolka. Anonymkode: 04af5...fc1 Fordi mannfolk lyver om de har vært utro eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Takker for innspill, alle sammen. Men jeg velger å knulle henne og ta det derfra. 😊 -TS Anonymkode: 1a381...526 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Ta henne i rumpa. Vedder på mannen hennes er for fin på det for noe slikt. Anonymkode: f360b...a67
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takker for innspill, alle sammen. Men jeg velger å knulle henne og ta det derfra. 😊 -TS Anonymkode: 1a381...526 Husk at du kan droppe gummi. Blir hun gravid er det noen andres ansvar 🙂 Anonymkode: 1e2cb...f3b 3
Gjest Lexie Grey Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 Herregud, for noen triste svar i denne tråden.. Samfunnet vårt har blitt slik altså, at man oppmuntrer andre til å kjøre på med noen som er gift fordi det ikke angår en? Hvor har det blitt av respekten for andre (og seg selv) og empati? Det er bare trist. TS, jeg ser du har tatt et valg allerede men jeg synes du burde droppet å møte henne.
Dubidu Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Moondance skrev (16 minutter siden): Herregud, for noen triste svar i denne tråden.. Samfunnet vårt har blitt slik altså, at man oppmuntrer andre til å kjøre på med noen som er gift fordi det ikke angår en? Hvor har det blitt av respekten for andre (og seg selv) og empati? Det er bare trist. TS, jeg ser du har tatt et valg allerede men jeg synes du burde droppet å møte henne. Enig med deg, Moondance
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 Moondance skrev (1 time siden): Herregud, for noen triste svar i denne tråden.. Samfunnet vårt har blitt slik altså, at man oppmuntrer andre til å kjøre på med noen som er gift fordi det ikke angår en? Hvor har det blitt av respekten for andre (og seg selv) og empati? Det er bare trist. TS, jeg ser du har tatt et valg allerede men jeg synes du burde droppet å møte henne. ? Ser ikke noe galt i å knulle gifte damer. Gjør det selv. Ser på det som en tjeneste til de begge, jeg piffer opp sexlivet og forholdet deres selv om mannen er uviten. Som en ekstra bonus får konene oppleve noe de ikke får hjemme. Jeg er nemlig både veltrent og velutstyrt 🙂 Anonymkode: 1e2cb...f3b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå