Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte ny macbook for et par  ar siden med wordprogram. Tydeligvis abonnerer jeg p microsoft 365 family. Det koster nesten 900kr pr ar.

Lurer p a om dette er< nødvendig?><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Vil ikke <word fungere uten abonnement?<<<<<<<<<<

<<<<<<<<Lurer og pa hva som kan være galt med tastaturet. Det lever sitt eget liv. Derfor alle disse tegnene <:D <<<<<<<<<<<

<<<A med prikk over fungerer ikke. Delite knappen fungerer heller ikke, kun om jeg markerer det jeg vil slette for sa og trykke på <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<delete. 

Beklager alle tegn, haper  det er noenlunde forståelig tekst 😄 

Er dessverre ikke datakyndig, så om noen kan dette, <fint< <<<<< å <forklare det på en enkel måte. Plutselig v<irker å innimellom n 😄

<<<<<<<<<<<<<<<<<

<<<<<<<<<<

<<<<<<<<<<<<

Anonymkode: 70fac...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Macbooks gratis iWorks? 

Anonymkode: 685f0...54d

Skrevet
stan skrev (3 timer siden):

Du trenger ikke Office 365.

Det finnes mange alternativer. Jeg å bruker Google og Libreoffice istedenfor privat. 

Når det gjelder tastaturet tipper jeg det skifter språk. Tipper det er en tast kombinasjon. 

Sjekk denne 

https://finaldraftsupport.force.com/s/article/How-do-I-change-my-keyboard-language-input-Mac

Flott at jeg ikke trenger Office 365, passer dårlig med 900 kr nå :)  Men vil det si at jeg vil fortsatt ha word på maskinen min? Bare ikke noen utvidete greier, eller?

Gikk inn på linken, språket mitt var på norsk, men jeg haket av på nytt og nå ser å-en ut til å fungere 👍 Delete - knappen vil bare fungere om jeg markerer, greit nok, men litt tungvindt.  Disse tegnene som kom i en rasende fart ser også ut til å ha forsvunnet 😄 Deilig! 

Takk skal du ha! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke Macbooks gratis iWorks? 

Jeg vet ikke, er det noe ala word?  Søkte på macbooken men den fant ikke noe som heter iWorks... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

fortsatt ha word på maskinen min

Nei, så du må finne en erstatning. Jeg bruker Google Docs og Libreoffice. Det finnes sikkert flere. 

Skrevet

Og uansett hva, du trenger i hvert fall ikke family-utgave. Den er med fem lisenser!

Anonymkode: df132...32d

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke, er det noe ala word?  Søkte på macbooken men den fant ikke noe som heter iWorks... 

Ja, iWorks er omtrent som Microsoft Office.   iWorks inneholder Pages som ligner på Word, Numbers som ligner på Excel og Keynote som ligner på PowerPoint. Sjekk i App-store på Macbooken din. Søk opp iWorks eller Pages  og sjekk om du kan laste ned dem ned  gratis. 

• Liker 1
Skrevet
stan skrev (På 4.12.2020 den 21.26):

Nei, så du må finne en erstatning. Jeg bruker Google Docs og Libreoffice. Det finnes sikkert flere. 

Har sagt opp abonnement :)  Skal sjekke ut de du foreslår - igjen takk skal du ha, så deilig med et tastatur som virker 😄 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 23.26):

Ja, iWorks er omtrent som Microsoft Office.   iWorks inneholder Pages som ligner på Word, Numbers som ligner på Excel og Keynote som ligner på PowerPoint. Sjekk i App-store på Macbooken din. Søk opp iWorks eller Pages  og sjekk om du kan laste ned dem ned  gratis. 

Å ok, takk for tips, det skal jeg sjekke, greit med noe som ligner på word i og med at det er det jeg er vant med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...