AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Har en sak her med ei dame som jeg har datet litt. Var på hyttetur med henne sist helg og før vi avtalte sa hun at hun kun ville dra som venner. Når vi kom på hytta ville hun ha separerte soverom. Litt utpå kvelden prøve jeg på en litt klønete fremgangsmåte å legge armen min over skulderen hennes mens vi tittet på noe vi søkte opp på telefonen hennes. Hun gav da tydelig beskjed om at hun ikke ville det. Jeg har litt følelser for henne da, men hun er tydeligvis ikke interessert på den måten. Jeg vurderer nå hva jeg skal gjøre. Er det slik at det ikke er håp for noe mer, heller vil hun bare ha litt mer tid på seg? Jeg tenker hvis jeg godtar å kun være venner så vil hun sikkert date andre menn noe som jeg vil ta tungt.. Er det best å bare gi opp henne? Hva tenker dere damer om dette? Anonymkode: f82bd...3bd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Hun har gitt ganske tydelig beskjed om at hun ikke ønsker noe romantisk slik det er nå. Jeg har selv flere ganger hatt venner som har lagt an på meg, hvor jeg har vært tydelig på at jeg kun ønsker vennskap. Det har endt med at jeg blir stresset av å være med/rundt dem, og distanserer meg fra de enda mer. Ved å legge armen rundt henne på hytteturen, viser du at du ikke respekterer grensene hun har satt. Dette er uattraktivt og vil få henne til å trekke seg enda mer vekk. Jeg tror det beste du kan gjøre er å gi opp. Hun blir ikke mer interessert av at du er pågående. Hvis du faktisk holder deg til å være venner med henne og ikke prøver deg på noe mer, kan det skje at hun får øynene opp for deg, men for din egen skyld ville jeg ikke satset på det. Hun har åpenbart en magefølelser om at dere ikke er riktige sammen. Anonymkode: 9f491...111 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 ja, kjærestebiten har jeg nok gitt opp her. Tenker mer på å holde på vennskapet, siden vi har god kjemi, mange felles interesser. Men innser at det blir bare å lure meg selv. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å ville noe mer, og vil også gå rundt å være sjalu når hun dater andre menn.. TS Anonymkode: f82bd...3bd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har en sak her med ei dame som jeg har datet litt. Var på hyttetur med henne sist helg og før vi avtalte sa hun at hun kun ville dra som venner. Når vi kom på hytta ville hun ha separerte soverom. Litt utpå kvelden prøve jeg på en litt klønete fremgangsmåte å legge armen min over skulderen hennes mens vi tittet på noe vi søkte opp på telefonen hennes. Hun gav da tydelig beskjed om at hun ikke ville det. Jeg har litt følelser for henne da, men hun er tydeligvis ikke interessert på den måten. Jeg vurderer nå hva jeg skal gjøre. Er det slik at det ikke er håp for noe mer, heller vil hun bare ha litt mer tid på seg? Jeg tenker hvis jeg godtar å kun være venner så vil hun sikkert date andre menn noe som jeg vil ta tungt.. Er det best å bare gi opp henne? Hva tenker dere damer om dette? Anonymkode: f82bd...3bd Tenker at du er litt tilbakestående sosialt, ikke gidder å høre på hva andre sier til deg. Anonymkode: 42780...577 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå