Gå til innhold

Rart

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av amoreena
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det med mine. Jeg ville tatt det opp med en veterinær. Høres ikke helt normalt ut. Katter viser som oftest ikke at de har det vondt, så ikke lett å se det på katten om noe er galt. Tenker jo at det kanskje kan være noe galt med ryggraden som gjør at det av og til skjer noe med nervene som går til bakbeina.

Anonymkode: 353dd...0cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har aldri opplevd det med mine. Jeg ville tatt det opp med en veterinær. Høres ikke helt normalt ut. Katter viser som oftest ikke at de har det vondt, så ikke lett å se det på katten om noe er galt. Tenker jo at det kanskje kan være noe galt med ryggraden som gjør at det av og til skjer noe med nervene som går til bakbeina.

kan kanskje også være bare at hun blir svimmel når hun røyser seg opp akkurat som mennesker kan bli. 🤷🏼‍♀️

Skrevet
amoreena skrev (2 minutter siden):

kan kanskje også være bare at hun blir svimmel når hun røyser seg opp akkurat som mennesker kan bli. 🤷🏼‍♀️

Som er grunnen til at en tur til veterinæren kan være en god ide. Hva om det er en svulst på ryggraden som gjøre der? Hva om det er pga. mangel på noe som når mennesker mangler jern.

Jeg er ikke veterinær, og jeg vet absolutt ikke alt. Men jeg tenker at det aldri skader å spørre om råd.

Kanskje det ikke er noe, men kanskje det også er noe.

Det er din katt, du bestemmer. Men det høres ikke helt godt ut slik du beskrev det i hovedinnlegget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som er grunnen til at en tur til veterinæren kan være en god ide. Hva om det er en svulst på ryggraden som gjøre der? Hva om det er pga. mangel på noe som når mennesker mangler jern.

Jeg er ikke veterinær, og jeg vet absolutt ikke alt. Men jeg tenker at det aldri skader å spørre om råd.

Kanskje det ikke er noe, men kanskje det også er noe.

Det er din katt, du bestemmer. Men det høres ikke helt godt ut slik du beskrev det i hovedinnlegget.

Skjønner det godt. Hun er veeeeldig redd for å kjøre i bil og sånn, men vi skal kanskje ringe veterniær snart. Vi ringte første gang det skjedde, men de kunne egentlig ikke gjøre noe akkurat da siden de ikke visste noe :)

Skrevet

Dra til veterinæren og be om en nevrologisk test+røntgen. Slike ting nytter ikke å ta over telefonen. Veterinæren må få tatt en fysisk undersøkelse. 

Anonymkode: 2fdff...621

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dra til veterinæren og be om en nevrologisk test+røntgen. Slike ting nytter ikke å ta over telefonen. Veterinæren må få tatt en fysisk undersøkelse. 

Anonymkode: 2fdff...621

ok...veterinæren sa ikke at vi absolutt måtte komme, hun sa at det mest sannsynlig ikke var farlig.  men er enig med deg. vi må bare prøve å få henne til veterinærn selvom hun er sykt redd og blir helt dårlig av det, men det er jo viktig å få sjekka det :) 

Endret av amoreena
Skrevet
amoreena skrev (5 timer siden):

ok...veterinæren sa ikke at vi absolutt måtte komme, hun sa at det mest sannsynlig ikke var farlig.  men er enig med deg. vi må bare prøve å få henne til veterinærn selvom hun er sykt redd og blir helt dårlig av det, men det er jo viktig å få sjekka det :) 

Min katt liker heller ikke bur, bilkjøring eller veterinæren. Men selvfølgelig tar jeg han med dit for noe så alvorlig som det du beskriver. Jeg synes det er merkelig at en veterinær, over telefon, kan si at det mest sannsynlig ikke er noe farlig noe. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...