Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spør dere rett ut om han dere dater ønsker seg barn? Forteller dere først til han om dere ønsker barn? 

Anonymkode: 77130...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg datet spurte meg om hvordan jeg så for meg livet fem år i tid...det er jo en måte å spørre indirekte hvordan man ser for seg livet med en kjæreste.

Anonymkode: c4369...35d

• Liker 3
Skrevet

Snakket med en singel kompis om dating, og han kom inn på kvinner i 30 årene og barn. Han spurte rett og slett om barn og datens ønsker rundt dette når det var passende. Han ønsket ikke barn nå, men var åpen for det på litt lengre sikt.

Etter ganske mange dater hadde han konkludert at kvinner i 30 årene var utelukket på grunn av ønske om barn i løpet av kort tid. Han datet dermed omtrent kun kvinner i 20 og 40 årene. Han hadde ett par unntak, men det var kvinner som hadde fått barn tidlig i 20 årene, og dermed var ferdig med "produksjon". Barna var også blitt ca 10 år.

Anonymkode: 298f2...82f

Skrevet

Tipper det er lurt å spørre relativt tidlig. Det er jo en del som faktisk ikke vil ha barn, og hvis du da venter i uker og måneder før du tar det opp, risikerer du å måtte dumpe en person du faktisk liker.

Anonymkode: 7eba5...4f4

• Liker 4
Skrevet

Når jeg datet tok jeg opp temaet rimelig fort. For meg ville det vært uaktuelt å gå videre med en mann som ønsket seg barn sterkt. Da det er noe det ikke går an å inngå kompromiss om for meg, da jeg absolutt ikke vil ha barn selv. 

Anonymkode: c75c4...688

Skrevet

Er det viktig for deg er det lurt å få avklart dette ganske tidlig. Men husk at mange lyver litt i starten av et forhold for å prøve å være drømmemannen/drømmekvinnen. Eksen min var åpen for å gifte seg og få barn i starten av forholdet, men etter noen år da jeg begynte å ta det opp viste det seg at han egentlig ikke ville gifte seg eller ha barn. Så ta det med en klype salt.

Anonymkode: bdb4e...c52

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Snakket med en singel kompis om dating, og han kom inn på kvinner i 30 årene og barn. Han spurte rett og slett om barn og datens ønsker rundt dette når det var passende. Han ønsket ikke barn nå, men var åpen for det på litt lengre sikt.

Etter ganske mange dater hadde han konkludert at kvinner i 30 årene var utelukket på grunn av ønske om barn i løpet av kort tid. Han datet dermed omtrent kun kvinner i 20 og 40 årene. Han hadde ett par unntak, men det var kvinner som hadde fått barn tidlig i 20 årene, og dermed var ferdig med "produksjon". Barna var også blitt ca 10 år.

Anonymkode: 298f2...82f

Det er ikke logisk å date damer som er ferdig med produksjon hvis man på sikt ønsker barn. Han du prater om, vil nok ikke ha barn.

Anonymkode: c42cc...3e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke logisk å date damer som er ferdig med produksjon hvis man på sikt ønsker barn. Han du prater om, vil nok ikke ha barn.

Joda, for han tenker vel at når han er klar for barn så kan han bytte ut kjæresten.

Anonymkode: 019b7...deb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joda, for han tenker vel at når han er klar for barn så kan han bytte ut kjæresten.

Anonymkode: 019b7...deb

Håper han sier det til dem. 

Skrevet

Da jeg, kvinne 44, datet mye i årene 28 til 39, tok jeg raskt opp spørsmålet- jeg ville ikke ha barn og ville være ærlig.  Mange av mennene, mange var 28- 34, valgte da å avslutte dating, da DE ønsket barn relativt raskt.  Skal sies at jeg til slutt fant en mann 8 år yngre, han presset litt på og jeg ble mor som 43 åring😅

Anonymkode: c0b56...1d6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...