AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Er det flere som har lagt merke til dette? Det siste halvåret har jeg lagt merke til en eksplosjon av norske jenter som selger sex på diverse nettsider. Det er virkelig merkbart. Da tenker jeg det er studenter som har mistet deltidsjobbene pga pandemien. At de begynner å bli desperate. Hva tror dere? Anonymkode: cc02a...9e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Det virker ekstremt lite sannsynlig. Anonymkode: 95011...d19 7
Hunmedham Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Dette er ikke utbredt, men noen gjør det. Det er alltid noen som gjør alt mulig. Det er et eget norsk nettsted for denne typen prostitusjon. 11
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Høres mest ut som ønsketenkning fra din side. Anonymkode: edcff...bda 11 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har fulgt med. Mange mange flere annonser som ligger ute nå. Av norske jenter som selger sex. Anonymkode: cc02a...9e4 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 50% av de som tar høyere utdannelse får økonomisk hjelp fra foreldre. De andre 50% må ha noe å leve av nå som de er permittert Anonymkode: 0d879...2cd 1
UteTilLunch Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 50% av de som tar høyere utdannelse får økonomisk hjelp fra foreldre. De andre 50% må ha noe å leve av nå som de er permittert Anonymkode: 0d879...2cd Så 50% av alle studiner selger sex? Tror jeg ikke noe på. Kanskje 0,1 promille. 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 1 minutt siden, UteTilLunch said: Så 50% av alle studiner selger sex? Tror jeg ikke noe på. Kanskje 0,1 promille. Nei, jeg sa ikke det i det hele tatt. De andre 50% må jobbe for å få nok penger til å leve. Mange deltidsstillinger er dessverre borte nå grunnet pandemien. Tipper mange studenter også sparer penger ved å flytte hjem dersom de kun har digital undervisning. Anonymkode: 0d879...2cd 2
UteTilLunch Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg sa ikke det i det hele tatt. De andre 50% må jobbe for å få nok penger til å leve. Mange deltidsstillinger er dessverre borte nå grunnet pandemien. Tipper mange studenter også sparer penger ved å flytte hjem dersom de kun har digital undervisning. Anonymkode: 0d879...2cd Åja. Skjønner. Det kan jeg være enig i.
Hunmedham Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Det er mye uvitenhet her. Dette skjer, men omfanget er naturligvis svært beskjedent. Likevel nok til at det utgjør at marked. Man benytter nettsteder som sugardaters.com og fenomenet er hyppig diskutert på lukkede nettfora der sexkjøpere diskuterer markedet. Jeg vet det, for i en periode har jeg hatt fake profil der inne, siden jeg har en slags bi-jobbfaglig interesse av å følge med på dette. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det flere som har lagt merke til dette? Det siste halvåret har jeg lagt merke til en eksplosjon av norske jenter som selger sex på diverse nettsider. Det er virkelig merkbart. Da tenker jeg det er studenter som har mistet deltidsjobbene pga pandemien. At de begynner å bli desperate. Hva tror dere? Anonymkode: cc02a...9e4 Ja det er svært utbredt desverre. Aldri vært mere norske kvinner som selger sex. Hvordan de gjør det og metodene har endret seg bare. Only fans, paytreon osv har eksplodert. Dette er egentlig ganske sykt. Sier litt om holdningene og verdiene til unge norske kvinner i dag. Paradise genereasjon begynner å sette sine spor.. Anonymkode: 64e29...68f 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 Ja menn betaler jo for alt , sex, dating, suge føttene deres, vise de trusene mine, se sokkene mine , få bilder osv.. Menn er rare skapninger, så ikke rart at mange kvinner gjør forskjellige ting for å få penger av menn. Menn er enkle skapninger og er primitive. De drives av sex og det seksuelle, så du kan få alt med en mann bare du gir han litt seksuelle materiale. Blir faktisk kvalm av menn. Menn er de som gjør alt dette mulig. Anonymkode: a1fe1...af2 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja menn betaler jo for alt , sex, dating, suge føttene deres, vise de trusene mine, se sokkene mine , få bilder osv.. Menn er rare skapninger, så ikke rart at mange kvinner gjør forskjellige ting for å få penger av menn. Menn er enkle skapninger og er primitive. De drives av sex og det seksuelle, så du kan få alt med en mann bare du gir han litt seksuelle materiale. Blir faktisk kvalm av menn. Menn er de som gjør alt dette mulig. Anonymkode: a1fe1...af2 Er jo kvinnene som skaper markedet og som gjør at menn aldri klarer å ta kvinner seriøst. Når kvinner seksualiserer seg er det svært vanskelig å ta de seriøst. Sosiale medier og jenter som skriker etter oppmerksomhet har gjort verden mere dum enn noen gang. Hvis noen skaper et marked vil det alltid være noen som bruker markedet. Anonymkode: 64e29...68f 5
Million Skrevet 4. desember 2020 #14 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er jo kvinnene som skaper markedet og som gjør at menn aldri klarer å ta kvinner seriøst. Når kvinner seksualiserer seg er det svært vanskelig å ta de seriøst. Sosiale medier og jenter som skriker etter oppmerksomhet har gjort verden mere dum enn noen gang. Hvis noen skaper et marked vil det alltid være noen som bruker markedet. Anonymkode: 64e29...68f Dette var litt av en prestasjon! Det er første gang jeg ser noen som legger skylden på de prostituerte for at markedet finnes. Fy for en skam. Uten kunder som villig vekk betaler i bøtter og spann for sex, hadde det ikke funnes en eneste prostituert. Så enkelt er det. Kundene finnes, og da er det noen som tilbyr det de ønsker å kjøpe. 19
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja menn betaler jo for alt , sex, dating, suge føttene deres, vise de trusene mine, se sokkene mine , få bilder osv.. Menn er rare skapninger, så ikke rart at mange kvinner gjør forskjellige ting for å få penger av menn. Menn er enkle skapninger og er primitive. De drives av sex og det seksuelle, så du kan få alt med en mann bare du gir han litt seksuelle materiale. Blir faktisk kvalm av menn. Menn er de som gjør alt dette mulig. Anonymkode: a1fe1...af2 Det er jo stort sett kvinner som VELGER å prostituere seg (se bort fra de som trues til prostitusjon). Dette kan da ikke i sin helhet menn lastes for? Hvis menn ikke var villige til å kjøpe sex, så ville det ikke vært et marked, men det ville det heller ikke vært hvis kvinner ikke prostituerte seg. Anonymkode: 3d77a...1f2 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Skrevet 4. desember 2020 Jeg hoppet i det som student, orket ikke tanken på en deltidsjobb. Tok et krevende studie som tok nok mentale krefter. Var dødsnervøs første treff, men da møtte jeg en kjempegrei "vanlige kjekkas på gata-type". Så pulsen gikk ned minst 100 slag etter 10min, lærte at dette er ikke farlig når du møter "vanlige" menn Hold seg til sine faste, så dette var en god erfaring for meg. Som jeg ikke har noe problem med å gjøre igjen som single. Så ja, slutt å svartmal dette. Din bror, far, nabo, kjæreste/ektemann, politi, lege, psykolog, brannmann, baker, kokk, a/b/c-kjendiser: ALLE slag benytter seg av dette tilbudet!! Anonymkode: 8a08b...fdc 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Skrevet 4. desember 2020 Million skrev (4 minutter siden): Dette var litt av en prestasjon! Det er første gang jeg ser noen som legger skylden på de prostituerte for at markedet finnes. Fy for en skam. Uten kunder som villig vekk betaler i bøtter og spann for sex, hadde det ikke funnes en eneste prostituert. Så enkelt er det. Kundene finnes, og da er det noen som tilbyr det de ønsker å kjøpe. Kan fint stoppe et marked ved å stoppe "varen". Anonymkode: 8a08b...fdc
Million Skrevet 4. desember 2020 #18 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan fint stoppe et marked ved å stoppe "varen". Anonymkode: 8a08b...fdc Hvis ingen ville kjøpe varene, hadde varene forsvunnet fra markedet..... 🙄 14 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg sa ikke det i det hele tatt. De andre 50% må jobbe for å få nok penger til å leve. Mange deltidsstillinger er dessverre borte nå grunnet pandemien. Tipper mange studenter også sparer penger ved å flytte hjem dersom de kun har digital undervisning. Anonymkode: 0d879...2cd Man kan fint leve på stipend også. Ikke alle, men det er mulig for mange. Da har man ikke så god råd men. Anonymkode: 45053...ad0 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #20 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja det er svært utbredt desverre. Aldri vært mere norske kvinner som selger sex. Hvordan de gjør det og metodene har endret seg bare. Only fans, paytreon osv har eksplodert. Dette er egentlig ganske sykt. Sier litt om holdningene og verdiene til unge norske kvinner i dag. Paradise genereasjon begynner å sette sine spor.. Anonymkode: 64e29...68f Jeg tror ikke holdningene er veldig annerleses enn før, men det at det er mer mulig å selge kropp gjør at flere gjør det. Men på en annen side synes jeg ikke det er bra at det blir normalisert. Anonymkode: 45053...ad0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå