Gå til innhold

Høy og slanke menn..har de store peniser?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du glemte "hilsen en bitter mann med liten penis"

Anonymkode: 6901a...59e

Hvorfor var dette viktig å skrive? Kanskje har han liten penis, det gjør vel det ikke nødvendig å latterliggjøre han fordi. Kanskje noen som er usikker leste dette, og fikk enda et eksempel på at penisstørrelse blir brukt for å angripe menn. 

Anonymkode: 07a09...4c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyreist gikk han inn i dusjen. Grep om hele sin stolthet med 2 fingre, såpet den inn, klargjøre for å gi henne sex med den høyeste mannen hun noen gang har hatt.

Inne på rommet ser hun han i sin velde. Dådyrøynene bandrer, søker opp guds gave til kvinnen. 

Hun bøyer seg ned, tar den i munnen. Han viser sin dominans, holder henne hardt, så den ikke glipper ut.

Hun kjenner at dette er en liten shower, og ser opp mot han, ta meg nå, min store kjempe, før jeg blir for våt.

Den høye mannen gir alt, utholdenheten er enorm. Hun vender blikket mot venstre, søker logikken. Tankene vandrer bort, mot tiden med Dredd på skjermen, han høye mørke med alt. 

I nattbordskuffen ligger cocksleeven. Time out, sleeve på. Tilbake til Dredd. Herregud, hva det hjalp.

En god finger på knappen, stjernehimmel, god natt.

Ta meg i rumpa, min høye gigant. Slipp genene fri, din penis selvfølelse er jo som høyden litt i overkant.

Anonymkode: f5439...f0f

Skrevet

Har møtt høye menn med liten penis og små menn med skikkelig stor, og omvendt 

Anonymkode: e291d...a36

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har møtt høye menn med liten penis og små menn med skikkelig stor, og omvendt 

Og sikkert mange med normal og? Eller bare enten eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og sikkert mange med normal og? Eller bare enten eller?

Ja, har aldri målt en penis. Vil tro de fleste er gjennomsnittlig. Men dersom man tror høye menn alltid har stor og lave menn har liten, så tror man feil 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, har aldri målt en penis. Vil tro de fleste er gjennomsnittlig. Men dersom man tror høye menn alltid har stor og lave menn har liten, så tror man feil 

Og vi normalt høye har jo heller ikke alltid en normalt stor pikk. 

Skrevet

Uansett hva andre her skriver, så vil jeg tro det er en viss sammenheng mellom lengde på penis og høyde, på samme måte som alt mulig annet gjerne varierer med høyde. De høye mennene jeg har vært med har i gjennomsnitt vært større enn de lavere mennene jeg har vært med. Gjennomsnittlig vel og merke. Selvfølgelig er det mange høye menn med mindre peniser også. 

Anonymkode: c03d2...a4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uansett hva andre her skriver, så vil jeg tro det er en viss sammenheng mellom lengde på penis og høyde, på samme måte som alt mulig annet gjerne varierer med høyde. De høye mennene jeg har vært med har i gjennomsnitt vært større enn de lavere mennene jeg har vært med. Gjennomsnittlig vel og merke. Selvfølgelig er det mange høye menn med mindre peniser også. 

Anonymkode: c03d2...a4d

Pga at penis er et svampelegeme uten noe bein, så er det ingen forskjell. Forskning og undersøkelser støtter også dette. En mann på 1.50 høyde kan ha 20 cm og en på 2.10 kan ha 9 cm osv. 

Anonymkode: 1b938...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...