Gå til innhold

Høy og slanke menn..har de store peniser?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min er 21 cm målt fra oversiden 🙂

Anonymkode: ff3b1...184

Det vet vi fra før

Anonymkode: 71249...8c5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

85% av menn har en penis som er 15 cm eller kortere uansett høyde/kroppsfasong. Er ingen sammenheng mellom kroppslig størrelse på en mann og størrelse på penis. All forskning støtter dette. Penis har ikke noe bein, men er et svampelegeme. 

Anonymkode: 1b938...b0e

Stemmer. Forskere finner ingen sterk korrelasjon mellom høyde, rase, hender, føtter osv. med penisstørrelse. Gjennomsnittet verden rundt er ca. 13 cm erigert tror jeg.

Anonymkode: 79fae...1c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer. Forskere finner ingen sterk korrelasjon mellom høyde, rase, hender, føtter osv. med penisstørrelse. Gjennomsnittet verden rundt er ca. 13 cm erigert tror jeg.

Jess, 13,12 i lengde og 11,66 i omkrets. 

Anonymkode: 4c64e...7e6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vel det varierer. Jeg har vært sammen med to fyrer på 2 meter, begge slanke. Han ene hadde liten penis, en av de minste jeg har hatt. Den andre hadde så stor og lang at det var vanskelig 🤷‍♀️

Anonymkode: 46882...a0d

Hvordan var selvtilliten til disse to? Han jeg liker på ca 2 meter har god selvtillit. Om det er for at han er pen å at han vet det. Eller om det er for at han har stor penis og vet å tilfredsstille en kvinne.. Han er hyggelig mot alle.

Tenker at menn med små peniser som regel har mindre selvtillit enn de som har stor penis.

Anonymkode: 6901a...59e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lengden på tommelen og penis på mannen har alltid matchet på de menn jeg har vært sammen med.

Skrevet

Klart ALLE de har store peniser!!  ...Og klart ALLE VET fasiten her... 🙄🙄

Anonymkode: 46fa5...438

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klart ALLE de har store peniser!!  ...Og klart ALLE VET fasiten her... 🙄🙄

Du glemte "hilsen en bitter mann med liten penis"

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan var selvtilliten til disse to? Han jeg liker på ca 2 meter har god selvtillit. Om det er for at han er pen å at han vet det. Eller om det er for at han har stor penis og vet å tilfredsstille en kvinne.. Han er hyggelig mot alle.

Tenker at menn med små peniser som regel har mindre selvtillit enn de som har stor penis.

De hadde veldig god selvtilitt, ihvertfall sånn jeg så det. De var kjekke og hadde draget, og de hadde veldig god karriere, der de var etterlengtet arbeidere. Gode i senga, og mente som fyrer flest at de var best. Han med liten hadde fin dyr bil og rå motorsykkel, så kanskje det var noe kompensasjon?  Men når jeg tenker meg om så fikk jeg mye spørsmål fra han om han var bedre i senga en han andre 🤔 (de var kompiser) 

• Liker 1
Skrevet

Penis har ingenting med kroppshøyde å gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Er vel mer naturlig å bekymre seg over at han er så mye høyere. Virker ganske upraktisk. 

Skrevet

Du må bare finne de riktige stillingene, så går det fint uansett om han er liten eller stor 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du glemte "hilsen en bitter mann med liten penis"

Eller kanskje en kvinne som er lei skrytet fra menn som lyver og som vet at de fleste menn skryter på seg, og vet at et svært lite fåtall kan skryte på seg en stor penis...

Anonymkode: 1b938...b0e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt over middels høy og relativt slank, men penisen er ganske gjennomsnitlig, trorjeg. aldri målt den, men...🤔

Anonymkode: 32911...f03

Skrevet

Vanligvis ja, høyde er en god indikator på størrelse samt at fett kan "gjemme" et par cm. Det finnes alltid unntak.

Anonymkode: 5e84e...e3a

• Liker 1
Skrevet

Hmm...Og har alle veldig slanke damer en veldig trang vagina??? 

Og alle litt større damer en mer vid vagina??   

Interressaaaaaant.... viiirkeeeliiii.... 🤣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det finnes unntak men gjennomsnittlig ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Må bare rette at det går på høyde (altså naturlig størrelse) ikke hvor mye junkfood de har stappet i seg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvorfor dere driver og diskuterer og spekulerer vilt og sprer misinformasjon, når man med et kjapt google-søk kan finne vitenskapelige svar på få sekunder.

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvorfor dere gjør dette. Kan noen av dere opplyse meg?

Dette er riktig: 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Endret av Nicathv
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jess, 13,12 i lengde og 11,66 i omkrets. 

Anonymkode: 4c64e...7e6

Trodde snittet var noe høyere. Jeg har eksakt dette målet og jeg SLITER med selvfølelsen. Prøver ALT for å øke både lengde og omkrets med 3-4 cm (kremer, "extender", og vurderer operasjon), og venter på et resultat som kanskje aldri kommer. Misunner virkelig de som har en feit og lang erigert penis. Kjæresten kommer 3-4 ganger hver gang og sier jeg har perfekt størrelse, men tror nok hun ville syntes det var bedre om den var litt tykkere. (Jeg har absolutt ingen grunn til å tro hun faker da hun også kommer et par ganger etter at jeg er "ferdig" men fortsatt hard.
Ville ikke noe spesielt med innlegget, men ble litt overrasket at snittet var nøyaktig mine mål (ja da... jeg har målt 🙄).

Anonymkode: 82afd...784

Skrevet

188 høy, 18cm reporting in

Anonymkode: 56427...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...