AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har datet en del de siste årene, og vært borti mye rart. Har nå snakket jevnlig med en kar på tinder de siste 4-5 ukene før han så spurte om å få legge meg til på snap. Av erfaring vet jeg at dette kan dø ut etterhvert. Vi har hatt samtale gående over snap til i starten av uken og snakket løst om å treffes. Sendte han snap om når han hadde anledning til å møtes da jeg ikke har noe telefonnr. Han har ikke åpnet på to dager. Ser han tidvis er aktiv på tinder og snapscoren øker smått. Er ikke blokkert eller slettet. Har ikke vært borti slik brå vending før. Blir jeg ghostet? Eller hva slags oppførsel er dette? Bare jævlig treig? Nesten fascinerende. Mann på 30+. Anonymkode: d8650...46a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Du blir ghostet. Mobiltelefonen er en stor del av hverdagen vår. Tviler på at han er så opptatt at han ikke kan svare deg, når han er på tinder Anonymkode: 22066...f64 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Han er ikke interessert, og har ikke vett til å gi skikkelig beskjed. Du får bare overse han du også, og se hva som skjer. Det er helt vanlig dette, mange snakker og møter flere samtidig, og da blir det ikke gitt tid til skikkelige avslutninger. Anonymkode: 1220f...909
Engel Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Tja, jeg kaller dt ikke Ghosting når dere ikke har møttes. Heller interesse som har dabbet av istedet for å ta seg opp. Kort og godt, han er ikke interessert, i alle fall ikke akkurat nå. Mulig han dukker opp igjen senere, men det ønsker du jo ikke. Gå videre, du fortjener en som bryr seg og virkelig har lyst til å møte deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå