Gå til innhold

Indisk restaurant i Oslo


melina

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig på hvilke indiske restauranter dere synes er best i Oslo? Skal ut med noen venninner og spise om noen uker og lurer litt hvor vi skal gå denne gangen. Går ofte på Bombay på Egertorget, og har også vært en del ganger på Rehmans på Grunerløkka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favoritt er Zaika i Vika. Favoritten pleide å være Agra på Aker Brygge, men så hørte jeg at kokken til Agra flyttet til Zaika og måtte bare prøve, og det har blitt min nye favoritt. De har bedre mat enn på Agra (i tillegg til at man får, etter min mening, bedre kjøtt. F.eks. om du bestiller tandoori chicken på Agra får du en halv kylling, altså bryst + lår, mens på Zaika får du to kyllingbryst). Servicen er flott, og tre ganger har vi faktisk fått gratis dessert helt uten grunn. I tillegg er de faktisk litt billigere enn Agra. Og interiøret er ikke så overdådig indisk som de fleste indiske restauranter. Vel verdt et besøk!

Zaika's Hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mother India i Pilestredet. Trangt, men sjarmerende, pleide å bli omtalt som Oslos beste (har ikke hørt noe på en stund).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingrid78

Hvis du kunne tenke deg å prøve en vegetarisk versjon av indisk mat, så anbefaler jeg på det sterkeste Krishnas Cuisine på Majorstua. Billig og mye mat. Og etter du har spist, så savner du ikke kjøttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Zaika i Vika. Favoritten pleide å være Agra på Aker Brygge, men så hørte jeg at kokken til Agra flyttet til Zaika og måtte bare prøve, og det har blitt min nye favoritt. De har bedre mat enn på Agra (i tillegg til at man får, etter min mening, bedre kjøtt. F.eks. om du bestiller tandoori chicken på Agra får du en halv kylling, altså bryst + lår, mens på Zaika får du to kyllingbryst). Servicen er flott, og tre ganger har vi faktisk fått gratis dessert helt uten grunn. I tillegg er de faktisk litt billigere enn Agra. Og interiøret er ikke så overdådig indisk som de fleste indiske restauranter. Vel verdt et besøk!

Zaika's Hjemmeside

Helt enig, det er nydelig mat på Zaika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er nydelig mat på Zaika.

Baksiden er at det ser ut som et dass der inne. Får følelsen av kantine. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Mother India i Pilestredet. Trangt, men sjarmerende, pleide å bli omtalt som Oslos beste (har ikke hørt noe på en stund).

Jeg liker denne veldig godt, men har ikke vært der på en stund.

Suuuulten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prestekrage

min favoritt er Kurry & Ketchup på Majorstua. Kjempegod mat, røft interiør og rimelige priser. De gangene jeg har vært der har vi vært 2 stk spist hovedrett med naan-brød og drukket 1 eller 2 pils hver. (ble så mette at ingen orket å spise opp)Regningen kommet på ca 350.-...

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min favoritt er Kurry & Ketchup på Majorstua. Kjempegod mat, røft interiør og rimelige priser. De gangene jeg har vært der har vi vært 2 stk spist hovedrett  med naan-brød og drukket 1 eller 2 pils hver. (ble så mette at ingen orket å spise opp)Regningen kommet på ca 350.-...

Der spiste jeg også før, men sluttet etter at de ble stengt etter en kontroll, var vist sinnsykt møkkete der. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Huff da. Var jeg ikke klar over. Håper at det er en stund siden, og at de har vaska i mellomtiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har sikkert det, og de har sikkert skjerpet seg også. Bare tanken som gjør at jeg ikke orker å spise der mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Pupsilure

Jeg har ofte spist på bislett curry house. Har som regel tatt med hjem, da det ikke er så mange sitteplasser der. Syntes maten er helt fantastisk!! Pleier å bestille chicken tikka.

Veldig billig også. Fra 49 til 85 for en middag. Store porsjoner, og kjempegodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kunne tenke deg å prøve en vegetarisk versjon av indisk mat, så anbefaler jeg på det sterkeste Krishnas Cuisine på Majorstua. Billig og mye mat. Og etter du har spist, så savner du ikke kjøttet.

jaa! maten der er fantastisk god! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også anbefale Mister India ved Børsen. Utrolig god mat og veldig hyggelige kelnere. Ikke er prisen så verst heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...