Gå til innhold

1mbd siden hørt fra han!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde håpt å høre fra han, men det skjer ikke. 

Og synes det blir være hvor lengre tid det går. Trodde motsatt. Det blir bare fjernere og håpet ebber ut i at jeg aldri hører fra han. Hva gjør jeg? Råd? 

Anonymkode: 4be8b...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert. Finn en ny date. 

• Liker 8
Skrevet

Ingen som faktisk bryr seg eller er interessert blir borte i en mnd.... Om han tar kontakt igjen så ville jeg ikke svart. Slett nr og gå videre :) 

Anonymkode: 75d3a...1bd

• Liker 3
Skrevet

Nei finn en ny. Det der blir det aldri noe av

• Liker 1
Skrevet

... Og har du kontaktet han? Svarer han hvis du tar kontakt?

Anonymkode: aae7c...c46

Skrevet

Det er bare med en god forklaring først/underveis at det er ok å forsvinne i en måned. Ingen vits i å bruke tiden sin på lunkne menn. 

• Liker 1
Skrevet

Han gir blanke faen i deg. Ikke sløs tiden på han, og finn deg en mann som vil ha deg istedetfor. 

• Liker 2
Skrevet

Men har du kontaktet ham? Om du sist skrev en mld, og han ikke har svart på den så har du blitt ghostet. 

• Liker 1
Skrevet

Har dere pult mye? Jeg kutter også kontakt med damer når jeg går lei av å pule på de.

Anonymkode: b780b...a09

Skrevet

Hvis du heller ikke har tatt kontakt kan det hende at han venter på at du tar kontakt? Har samme situasjon selv, som jeg tolker det nå

Skrevet

Er han ikke interessert nok til å kunne kontakte meg får det bare være. Trenger og ønsker initativ av en mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 5.52):

Har dere pult mye? Jeg kutter også kontakt med damer når jeg går lei av å pule på de.

Anonymkode: b780b...a09

Bruk og kast? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...