Gå til innhold

Date tips under korona

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Har hatt 4 dater med en mann og det blir 5 nå i morgen. Første date var vi ute en tur og de 3 neste var å lage mat sammen og deretter se film. Nå under korona er jo alt av restauranter, kultur, treningssenter og alt stengt. Lurer derfor på om dere har noen tips til noe gøy man kan gjøre hjemme ? Noen morsomme spill eller andre aktiviteter? Er litt redd for at bare mat/film blir kjedelig i lengden men lite å dra ut på nå under lock down. Eller er det kanskje flere som er på mange hjemme dates hvor man bare henger og egentlig syntes det er ok ?

Endret av violet92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restauranter og kafeer er da stort sett åpne!? 

• Liker 1
Skrevet

Tenker det spørs veldig på dere. For min del er jeg relativt isolert; har et par venner jeg ser sporadisk, men tilbringer 6 av 7 ukedager alene. Jeg hadde tatt absolutt null hensyn til smittevern på date, avhengig av hva hun var komfortabel med selvsagt.

Hvis dere derimot møter opp på jobb, tar dere av gamle foreldre, har barn og forhold til eksene, da ville jeg kanskje vært litt mer nølende, og heller holdt meg til å gå ut med en meters avstand.

Anonymkode: 258a1...163

Skrevet

Ja jeg bor alene, har hjemmekontor og ser få andre. Jeg og min date ligger sammen så vi er nærkontakter. Spørsmålet er tips til hva finne på nå når samfunnet er så lukket. Blir nok hjemmedate igjen, men er det noe moro å finne på hjemme tro? Annet enn middag og film vi har gjort ellers

Skrevet

Stusser litt, det er da fortsatt mye som er åpent? Selv om man ikke kan gå på bar og drikke eller på Kino (antar du bor i Oslo) så er det da fortsatt åpent på cafeer, museum osv. mener jeg? Nå er det jo fint å rusle rundt og se på julebelysningen feks, romantisk som bare det! Ellers er det jo bare å finne en kortstokk eller et brettspill. Eller kjøpe en Fuelboks, så blir dere godt kjent også.

Anonymkode: 310f3...1a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...