Gå til innhold

Er dette betent? (PS ekkelt bilde!!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke så varmt eller rødt men det blør fremdeles etter 3 dager.. Også er det ikke akkurat vakkert, huff. 

IMG_20201203_174506.jpg

Anonymkode: 13102...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser betent ut.Har du fått det undersøkt? Trenger å sys eller stripses.Er det selvpåført? 

Anonymkode: c7858...ca2

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke det ser betent ut, ny hud ser ut som ''puss'' når den er under dannelse :) MEN det burde vært stripset, anbefaler deg å kontakte legekontoret i morgen for å få på en strips eller to. 

Anonymkode: 04923...c21

• Liker 1
Skrevet

Dette såret er infisert, det skal ikke stripses men du bør snakke med legen. Det bør renses og sikker antibiotika for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: 85ec2...484

Skrevet

Jeg sender deg en god klem,jeg❤

• Liker 1
Skrevet

Hvordan har det skjedd? Ser betent ut, men i en begynnende fase. Kan gå begge veier.

Anonymkode: 25a8b...441

Skrevet

Er dette på undersiden av brystet?

Ser ut som det holder å skylle med saltvann og ta på Brulidine.

Anonymkode: 31eae...a21

Skrevet

Du går ikke til legen med mindre du får feber. Du bruker bacimycin eller tilsvarende som du får på apoteket og stripser deg selv. Men hvis du kutter deg må du få hjelp. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. 

Kjære trådstarter, jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Skrevet

Såret ser rolig og fikt ut. Ikke hissig og rødt. Men jeg er ikke helsepersonell. Er du uskikker snakk med lege 

Anonymkode: a6f2d...9ce

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...