Gå til innhold

Årets pulekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gråsonepia skrev (5 timer siden):

FØRTITO!!!!!!

Det er faen meg BARE trist. 
18-24, kunne jeg ha forstått, men 42....

Til mitt forsvar: jeg ble samboer og etterhvert gift uten å ha hatt en periode der jeg raste fra meg, så dette har jeg tatt igjen nå i «voksen» alder. 

Anonymkode: 7dc00...c36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til mitt forsvar: jeg ble samboer og etterhvert gift uten å ha hatt en periode der jeg raste fra meg, så dette har jeg tatt igjen nå i «voksen» alder. 

Er du gift nå også? 

Bare litt nysgjerrig, var det veldig ulikt fysisk å ha sex med disse ulike damene, eller føltes det ganske likt? Er jo nesten en studie du har gjort.

Anonymkode: eba87...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er du gift nå også? 

Bare litt nysgjerrig, var det veldig ulikt fysisk å ha sex med disse ulike damene, eller føltes det ganske likt? Er jo nesten en studie du har gjort.

Nei, jeg er skilt og singel. Det høres kanskje rart ut, men jeg er såpass moralsk av meg at utroskap er fy-fy og uaktuelt. 

Fysisk er det relativt likt å ha sex med alle disse ulike damene, men det er jo ganske stor forskjell på lidenskap, innlevelse, kjemi, og slike ting, så opplevelsene er varierte. En interessant studie var det 😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har vært i samme båt som deg. Har hatt en del tilfeldig sexpartnere. 
Pulekalender????? Håper du skjønner selv hvor patetisk det er. 

• Liker 1
Skrevet
Gråsonepia skrev (1 time siden):

Har vært i samme båt som deg. Har hatt en del tilfeldig sexpartnere. 
Pulekalender????? Håper du skjønner selv hvor patetisk det er. 

At andre synes det er patetisk kan jeg leve med. Det var en opplevelse jeg ikke ville vært foruten, til tross for koronasmitte og isolasjon i jula. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At andre synes det er patetisk kan jeg leve med. Det var en opplevelse jeg ikke ville vært foruten, til tross for koronasmitte og isolasjon i jula. 

😭😭😭😭

Skrevet

Jeg foreslo for kona at vi kunne ha vår egen pulekalender; at jeg kunne åpne hennes "luke" hver kveld 24 dager på rad.

Hun ble sur ja...

Anonymkode: f3b40...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg foreslo for kona at vi kunne ha vår egen pulekalender; at jeg kunne åpne hennes "luke" hver kveld 24 dager på rad.

Hun ble sur ja...

Den var jo bare søt😀 hun kan vel ikke bli sur for noe sånt?🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hun ble sur ja...

Foreslo nesten det samme her i huset: Skrive ned 24 stillinger på en lapp og så trekke en ny hver dag. Han så bare rart på meg og lurte på om jeg var ute etter å ødelegge ham helt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...