Gå til innhold

Årets pulekalender

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Her har du en plikt til å holde forumet oppdatert. Gjerne detaljert med fremgangsmåte og alt. Ønsker deg en god adventstid! 

Anonymkode: 3a5f8...855

Nei, hvem er interessert i dagboken til en fuck boy?

Anonymkode: abd97...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luke 4 åpnet. 😁

Anonymkode: 7dc00...c36

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette er seriøst ja. Jeg er usikker på om jeg klarer det, men jeg er av typen som jobber hardt for å oppnå mine mål.

Til spørsmålet over her om det er pene damer eller om jeg tar hva som helst? Jeg kan ikke tillate meg å være kresen, så jeg tar også de jeg synes er mindre attraktive.

Et tips er å lete på type knullekontakt sider. Der kan du finne gifte damer, det kan være lettere å finne noe brukbart blant de enn å finne noe brukbart blant single desperate damer. Gifte damer er også ganske safe å knulle uten gummi, blir de gravid har de jo allerede en far til avkommet klar og du slipper unna 🙂

Anonymkode: de0c4...dd0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Et tips er å lete på type knullekontakt sider. Der kan du finne gifte damer, det kan være lettere å finne noe brukbart blant de enn å finne noe brukbart blant single desperate damer. Gifte damer er også ganske safe å knulle uten gummi, blir de gravid har de jo allerede en far til avkommet klar og du slipper unna 🙂

Bruker VictoriaMilan og AshleyMadison også. Er det flere?

Skrevet

Hva skal du gjøre i rompula?

Anonymkode: 2c050...4a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dette er seriøst ja. Jeg er usikker på om jeg klarer det, men jeg er av typen som jobber hardt for å oppnå mine mål.

Til spørsmålet over her om det er pene damer eller om jeg tar hva som helst? Jeg kan ikke tillate meg å være kresen, så jeg tar også de jeg synes er mindre attraktive.

Fyfaan, sprekt! 😂😁

Pic or it didn't happen 

• Liker 1
Skrevet
Donnie Darco skrev (2 timer siden):

Fyfaan, sprekt! 😂😁

Pic or it didn't happen 

Luke 4 vil du neppe se bilde av, hverken med eller uten klær 😂. Men hun fikk gjort jobben. 

• Liker 2
Skrevet

Er du ærlig med emnene dine om at de er dagens luke? Regner ikke med at du planlegger å pule dem igjen? 

Anonymkode: 5972c...508

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du ærlig med emnene dine om at de er dagens luke? Regner ikke med at du planlegger å pule dem igjen? 

Hvorfor skal han være det? Det viktigste er jo å få utført oppdraget man har gitt seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Håper du beholder en måte å kontakte dem på, sånn at du kan ringe dem om du blir smittet av corona, eller kjønnssykdommer. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er jeg ikke, de færreste vil være et tall i en kalender. Luke fem meldte avbud forresten, så jeg måtte ta til takke med å kjøpe i dag. Vet det er litt juks, men pokker heller. 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (49 minutter siden):

Håper du beholder en måte å kontakte dem på, sånn at du kan ringe dem om du blir smittet av corona, eller kjønnssykdommer. 

De fleste vil jeg kunne få tak i dersom det blir nødvendig ja. 

Skrevet

på en måte kul ide! men herregud at du orker😂

Anonymkode: 51637...67e

Skrevet
SlemUlv skrev (58 minutter siden):

Dårlig råd for noen som skal ligge rundt. Ts risikerer 18 år med barnebidrag da, bedre å oppgi falsk kontaktinfo så kan han bare gunne på uten gummi ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De fleste vil jeg kunne få tak i dersom det blir nødvendig ja. 

Det er vel like viktig om de får tak i deg, hvis jentene oppdager at de er smittet med kovid, klamydia, HIV osv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke dette, men lurer veldig på om du klarer lillejulaften og selveste julaften må bli veldig vanskelig? 

Anonymkode: 5c8a3...f25

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke jobb? 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken by oppholder du deg i der jentene er så kåte? 24 jenter på 24 dager er mange jenter... 

• Liker 1
Skrevet

Luke 5 måtte kjøpes?? Er ikke det juks?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken by oppholder du deg i der jentene er så kåte? 24 jenter på 24 dager er mange jenter... 

Jeg bor i Oslo, så utvalget er bra. Veldig mange som har behov for litt nærhet og bekreftelse nå i disse dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...