Gå til innhold

Årets pulekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker ikke dette, men lurer veldig på om du klarer lillejulaften og selveste julaften må bli veldig vanskelig? 

Anonymkode: 5c8a3...f25

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du ikke jobb? 

Anonymkode: 5c8a3...f25

Jeg har jobb, men tindersveiping fra hjemmekontor er ikke så vrient. 
Lille julaften og julaften er jeg også spent på, kan fort ende opp med kjøpedamer der også. 

Anonymkode: 7dc00...c36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten litt skuffende at ingen har lurt på de siste dagene, men dere er vel bare misunnelige. Igår traff jeg via VictoriaMilan en gift dame, 42 år som hadde levd lenge uten sex i forholdet. Jeg fikk ordnet det for å si det sånn, tror faktisk jeg vil møte henne igjen, men det må bli etter jul. 

I dag får jeg besøk av en singel dame på 28, tror det skal gå veien. 

Skrevet
petterm skrev (På 6.12.2020 den 5.54):

Det er vel like viktig om de får tak i deg, hvis jentene oppdager at de er smittet med kovid, klamydia, HIV osv.

Da risikerer han også at de kan få tak i han hvis de blir gravid, dårlig idé.

Anonymkode: de0c4...dd0

Skrevet

Lykke til. Tipper du ligger isolert med corona i julen, men det var kanskje verdt det ;) 

Anonymkode: bf15b...0a0

• Liker 1
Skrevet

TS og søke de oppmuntrende svarene fra menn viser hvordan menn tenker om kvinner og jenter, de er hull til å pule, en forbruksvare til å konsumere og deretter drite ut. Glem aldri at menn forakter dere, kvinner.

Anonymkode: 585b9...e4a

• Liker 2
Skrevet

Å kjøpe prostituerte er jo enormt juks, kan jo bare liksågodt kjøpe hver dag da. Null utfordring i det bare man har penger nok. Nei, nå skuffer du, ts. 

Anonymkode: 15cb0...451

• Liker 7
Skrevet

Dette er jo bare tull og trolling..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Å kjøpe prostituerte er jo enormt juks, kan jo bare liksågodt kjøpe hver dag da. Null utfordring i det bare man har penger nok. Nei, nå skuffer du, ts. 

Det er jo ikke juks utifra premissene jeg har lagt. Jeg skal ende opp med 24 flere sexpartnere etter jul enn Jeg hadde ved utgangen av november, om noen må betales for så har jeg fortsatt hatt sex med dem. Håper ikke det blir for mange å betale. 

Expandable86 skrev (6 minutter siden):

Dette er jo bare tull og trolling..

Neida, men tro hva du vil. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Lykke til. Tipper du ligger isolert med corona i julen, men det var kanskje verdt det ;) 

Anonymkode: bf15b...0a0

Det vil det være ja. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Neida, men tro hva du vil. 

Det gjør jeg.

The Pulekalender er en fin tittel, da. "Yeeeeah, it`s hard to be a tissemann".

(Bokstavelig talt).

Endret av Expandable86
  • Liker 5
Skrevet

Troll eller ikke, svarene viser nok en gang at de største freaksa samler seg her.

Jeg bare lurer, dere som applauderer slik bruk og kast, smitterisiko, det å holde tilbake kontaktinfo i tilfellet graviditet osv., HVORFOR er dere på KVINNEguidens forum? Hva i all verden gjør dere her hos kvinner dere behandler som søppel?

Anonymkode: ac8da...991

• Liker 6
Skrevet

Brool story co.

Anonymkode: 55434...c14

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre smittevernsrådene blir tatt på alvor. 

Anonymkode: 50b1c...cc8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Troll eller ikke, svarene viser nok en gang at de største freaksa samler seg her.

Jeg bare lurer, dere som applauderer slik bruk og kast, smitterisiko, det å holde tilbake kontaktinfo i tilfellet graviditet osv., HVORFOR er dere på KVINNEguidens forum? Hva i all verden gjør dere her hos kvinner dere behandler som søppel?

Fordi det er et anonymt forum på norsk. Ikke så mange andre av de.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Buhu....Hvorfor er dette bruk og kast, det er vel like godt mulig at disse damene er ute etter det samme, litt nærkontakt i adventstiden. Det er ikke ALLE kvinner som kun tar kontakt med med menn for å finne noen å gifte seg/få barn med.

Disse damene kjører jo med med third base omtrent på første date åpenbart, så slapp helt av.

TS - kjør på, oppdater oss. Men du må kjøre på med litt bedre logging, terningkast, kommentarer osv - HAHAHA 😄

Anonymkode: 169b4...e14

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Buhu....Hvorfor er dette bruk og kast, det er vel like godt mulig at disse damene er ute etter det samme, litt nærkontakt i adventstiden. Det er ikke ALLE kvinner som kun tar kontakt med med menn for å finne noen å gifte seg/få barn med.

Disse damene kjører jo med med third base omtrent på første date åpenbart, så slapp helt av.

TS - kjør på, oppdater oss. Men du må kjøre på med litt bedre logging, terningkast, kommentarer osv - HAHAHA 😄

Ok. Luke 8: Frisør på 28 år, smålubben, langt brunt hår, ganske søt. Luktet og smakte godt, glattbarbert og renslig. Insisterte på kondombruk men ellers ganske sprek og uten sperrer på lakenet. Terningkast 4/5. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke får til å fikse deg dame en dag kan du alltids kose deg med en mann. 
jul er jul. Pul er pul. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo bare sodoma drømmerier fra nok et troll her inne på KG. Så kommer rottene frem og skal være med på festen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ok. Luke 8: Frisør på 28 år, smålubben, langt brunt hår, ganske søt. Luktet og smakte godt, glattbarbert og renslig. Insisterte på kondombruk men ellers ganske sprek og uten sperrer på lakenet. Terningkast 4/5. 

Prøv igjen, diskvalifisert for kondombruk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det vil være juks ja, i alle fall om målet er bare én om dagen. Skal prostituerte være innafor må man gjøre det til en liten challenge. F. eks: Knull 24 prostituerte hvert døgn i 24 døgn. Da får man en logistikk challenge, ereksjons challenge og søvn challenge 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, dette er jo interessant fra et samfunnseksperiments ståsted. 

Hva er fremgangsmåten, og hvordan blir jentene med på dette? Jeg antar at du er en kjekk kar med glimt i øyet. Ellers ville jo dette vært ekstremt vanskelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...