Gå til innhold

Ensom selv om jeg har alt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i det siste følt meg mer og mer ensom selv om jeg da også tenker jeg ikke har noe grunnlag for det. 

Har en type som elsker meg. Han overser meg med kjærlighet. En familie som bryr seg og god venner jeg kan stole på, men uansett sitter jeg her å føler meg tom. 

Hva er galt med meg? Burde jeg ikke være glad? 

Jeg har til og med kjøpt min første leilighet, men gleden for det også har plutselig forsvunnet. 

Jeg er så tom akkurat nå. 

Anonymkode: 4cb1b...598

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts. 

Mente å skrive overøser meg med kjærlighet** 😅

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om du kanskje er på vei inn i en depresjon? Jeg ville hørt med psykolog.

Anonymkode: d5b77...48c

• Liker 3
Skrevet

Man kan være i et rom fylt til randen av sine nærmeste og fortsatt føle seg ensom. Mange føler seg skyldig for ensomhetsfølelse når de tilsynelatende "har alt." Men det kan godt dreie seg om noe mental sykdom, så kunne du ha snakket med noen? Jeg har ofte følt på ensomhet men jeg har liksom mange "grunner" til det(ingen familie, partner, få venner osv.), men da føler jeg meg skyldig for at dette er min egen feil i stedet:P Man klarer alltids å finne en måte å klandre seg selv på. Jeg har snakket med noen(og ble pakket full av antidepressiva!), og angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 33cce...790

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har i det siste følt meg mer og mer ensom selv om jeg da også tenker jeg ikke har noe grunnlag for det. 

Har en type som elsker meg. Han overser meg med kjærlighet. En familie som bryr seg og god venner jeg kan stole på, men uansett sitter jeg her å føler meg tom. 

Jeg har til og med kjøpt min første leilighet, men gleden for det også har plutselig forsvunnet. 

Det er en del av livet, det som kalles livet. Prøv å gjør noe lystbetont eller bare tillat deg selv å ha det som du har det akkurat nå. 

Anonymkode: ba742...995

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ensomhet er så mangt. Ensomhet kan være å fysisk være alene. Ensomhet kan komme selv om du sitter midt i en folkemengde. Og ensomhet kan være å være ensom om noe. Som feks å være ensom om en følelse. Eller du føler et savn etter noe. Et slikt savn kan føles selv om du ikke er klar over hva du mangler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...