AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Forsvinner den profilen så jeg ikke kan se den lenger, eller kommer profilen frem og det står: ikke tilgjengelig. ? Anonymkode: 17852...faf
Gjest TheCatLady Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Jeg antar at den forsvinner, men kanskje det fungerer ulikt på ulike sider. Usikker for de gangene jeg har blitt blokkert så står det når jeg går inn på meldingen og da gidder ikke jeg å klikke på profilen deres.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Kan du ikke bare sjekke på noen som har blokkert deg? Anonymkode: b57c3...1c4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Den forsvinner på Sukker i alle fall. Anonymkode: 2b10f...287
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 TheCatLady skrev (8 timer siden): Jeg antar at den forsvinner, men kanskje det fungerer ulikt på ulike sider. Usikker for de gangene jeg har blitt blokkert så står det når jeg går inn på meldingen og da gidder ikke jeg å klikke på profilen deres. Hva står akkurat? Står det at personen har blokkert deg? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du ikke bare sjekke på noen som har blokkert deg? Anonymkode: b57c3...1c4 Jeg har skrevet med ham før, men da jeg gikk inn på meldinger sto det bare en profil uten bilde, og at det stod at denne personen var ikke tilgjengelig. Men betyr det at han er gått ut fra datingsiden, eller at han har blokkert meg? Anonymkode: 17852...faf
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva står akkurat? Står det at personen har blokkert deg? Jeg har skrevet med ham før, men da jeg gikk inn på meldinger sto det bare en profil uten bilde, og at det stod at denne personen var ikke tilgjengelig. Men betyr det at han er gått ut fra datingsiden, eller at han har blokkert meg? Anonymkode: 17852...faf Da har han mest sannsynlig slettet profilen sin 🙂 Anonymkode: b9b90...1e1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Takk for svar Anonymkode: 17852...faf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå