Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Endret av Ingvil
Legge til mer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenk så mye mer trøbbel det er å måtte reise til utlandet for oppfølging av eventuelle komplikasjoner. 

Endret av Pappi
Skrevet
Pappi skrev (2 minutter siden):

Tenk så mye mer trøbbel det er å måtte reise til utlandet for oppfølging av eventuelle komplikasjoner. 

Som sagt: Har tenkt på dette i mange år, og har dermed også tenkt over det negative som kan oppstå. Det var vel ikke det jeg spurte om heller :):):):):):)

Skrevet
1 minutt siden, Ingvil said:

Som sagt: Har tenkt på dette i mange år, og har dermed også tenkt over det negative som kan oppstå. Det var vel ikke det jeg spurte om heller :):):):):):)

Finn en rosablogger og send PM, burde være lett å få gode tips der. De fleste av dem har vel erfaring 😄

Anonymkode: 6d364...245

• Liker 1
Skrevet

Syns du trygt, bra og bedre,  matcher med ordet billigst?

Hva mener du med at det beskattes her i Norge?

Skrevet
BMF skrev (1 minutt siden):

Syns du trygt, bra og bedre,  matcher med ordet billigst?

Hva mener du med at det beskattes her i Norge?

Noen av de beste kirurgene er jo i utlandet, og kun fordi det ikke er Norge og koster mindre så betyr det ikke at det er utrygt eller at de ikke gjør en bra jobb:) 

• Liker 1
Skrevet
Ingvil skrev (6 minutter siden):

Noen av de beste kirurgene er jo i utlandet, og kun fordi det ikke er Norge og koster mindre så betyr det ikke at det er utrygt eller at de ikke gjør en bra jobb:) 

Så du mener noen av verdens beste kirurger, er mye billigere en de norske? Jøss, den var ny. Hvilke kirurger er de beste, og hvilke priser opererer de med? Snakker vi England , USA og andre tilsvarende «rike» land, eller østblokk/Tyrkia/Thailand?

• Liker 4
Skrevet

De ensete landene jeg ville vurdert å gjøre noe sånt i er privatklinikker i Skandinavia, Tyskland, Sveits, og England (Harley street i London). Og da ville det helt sikkert blitt dyrere enn å gjøre de i Norge. 

Anonymkode: 0fbca...098

Skrevet
BMF skrev (1 minutt siden):

Så du mener noen av verdens beste kirurger, er mye billigere en de norske? Jøss, den var ny. Hvilke kirurger er de beste, og hvilke priser opererer de med? Snakker vi England , USA og andre tilsvarende «rike» land, eller østblokk/Tyrkia/Thailand?

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder å krangle på et forum! Jeg spør folk som kanskje har tips fordi jeg vet det er mange som reiser til utlandet for å få det gjort, og er ikke interessert i meninger fra folk som bare skal være stygge og komme med frekke kommentarer :) Hvis dette er noe du ikke er for, så er det bare å ignorere tråden! Ha en god kveld!

Skrevet
Just now, Ingvil said:

Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder å krangle på et forum! Jeg spør folk som kanskje har tips fordi jeg vet det er mange som reiser til utlandet for å få det gjort, og er ikke interessert i meninger fra folk som bare skal være stygge og komme med frekke kommentarer :) Hvis dette er noe du ikke er for, så er det bare å ignorere tråden! Ha en god kveld!

Egentlig har vi noe vi skulle ha sagt, for det er en åpenbar risiko for at du importerer skumle sykehusbakterier til Norge.

Anonymkode: 06f2d...873

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Egentlig har vi noe vi skulle ha sagt, for det er en åpenbar risiko for at du importerer skumle sykehusbakterier til Norge.

Anonymkode: 06f2d...873

-og belaster vårt helsesystem når komplikasjoner oppstår i etterkant.

Anonymkode: b2cde...31e

• Liker 3
Skrevet
Ingvil skrev (4 minutter siden):

Krangler ikke, prøver bare å opplyse deg om det opplagte som ikke henger på greip i det du skriver. 

Ønsker du tips om verdens beste, eller de billigste? Det virker nemlig som om du er overbevist om at de to er en og samme gruppe. 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, og stenges da trådstarter har valgt å fjerne tittel og hovedinnlegg. 

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...