Ingvil Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Hei Endret 2. desember 2020 av Ingvil Legge til mer
Pappi Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 (endret) Tenk så mye mer trøbbel det er å måtte reise til utlandet for oppfølging av eventuelle komplikasjoner. Endret 2. desember 2020 av Pappi
Ingvil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2020 Pappi skrev (2 minutter siden): Tenk så mye mer trøbbel det er å måtte reise til utlandet for oppfølging av eventuelle komplikasjoner. Som sagt: Har tenkt på dette i mange år, og har dermed også tenkt over det negative som kan oppstå. Det var vel ikke det jeg spurte om heller :):):):):):)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 1 minutt siden, Ingvil said: Som sagt: Har tenkt på dette i mange år, og har dermed også tenkt over det negative som kan oppstå. Det var vel ikke det jeg spurte om heller :):):):):):) Finn en rosablogger og send PM, burde være lett å få gode tips der. De fleste av dem har vel erfaring 😄 Anonymkode: 6d364...245 1
BMF Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Syns du trygt, bra og bedre, matcher med ordet billigst? Hva mener du med at det beskattes her i Norge?
Ingvil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2020 BMF skrev (1 minutt siden): Syns du trygt, bra og bedre, matcher med ordet billigst? Hva mener du med at det beskattes her i Norge? Noen av de beste kirurgene er jo i utlandet, og kun fordi det ikke er Norge og koster mindre så betyr det ikke at det er utrygt eller at de ikke gjør en bra jobb 1
BMF Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Ingvil skrev (6 minutter siden): Noen av de beste kirurgene er jo i utlandet, og kun fordi det ikke er Norge og koster mindre så betyr det ikke at det er utrygt eller at de ikke gjør en bra jobb Så du mener noen av verdens beste kirurger, er mye billigere en de norske? Jøss, den var ny. Hvilke kirurger er de beste, og hvilke priser opererer de med? Snakker vi England , USA og andre tilsvarende «rike» land, eller østblokk/Tyrkia/Thailand? 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 De ensete landene jeg ville vurdert å gjøre noe sånt i er privatklinikker i Skandinavia, Tyskland, Sveits, og England (Harley street i London). Og da ville det helt sikkert blitt dyrere enn å gjøre de i Norge. Anonymkode: 0fbca...098
Ingvil Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2020 BMF skrev (1 minutt siden): Så du mener noen av verdens beste kirurger, er mye billigere en de norske? Jøss, den var ny. Hvilke kirurger er de beste, og hvilke priser opererer de med? Snakker vi England , USA og andre tilsvarende «rike» land, eller østblokk/Tyrkia/Thailand? Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder å krangle på et forum! Jeg spør folk som kanskje har tips fordi jeg vet det er mange som reiser til utlandet for å få det gjort, og er ikke interessert i meninger fra folk som bare skal være stygge og komme med frekke kommentarer Hvis dette er noe du ikke er for, så er det bare å ignorere tråden! Ha en god kveld!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Just now, Ingvil said: Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder å krangle på et forum! Jeg spør folk som kanskje har tips fordi jeg vet det er mange som reiser til utlandet for å få det gjort, og er ikke interessert i meninger fra folk som bare skal være stygge og komme med frekke kommentarer Hvis dette er noe du ikke er for, så er det bare å ignorere tråden! Ha en god kveld! Egentlig har vi noe vi skulle ha sagt, for det er en åpenbar risiko for at du importerer skumle sykehusbakterier til Norge. Anonymkode: 06f2d...873 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Egentlig har vi noe vi skulle ha sagt, for det er en åpenbar risiko for at du importerer skumle sykehusbakterier til Norge. Anonymkode: 06f2d...873 -og belaster vårt helsesystem når komplikasjoner oppstår i etterkant. Anonymkode: b2cde...31e 3
BMF Skrevet 2. desember 2020 #12 Skrevet 2. desember 2020 Ingvil skrev (4 minutter siden): Skjønner virkelig ikke hvorfor du gidder å krangle på et forum! Jeg spør folk som kanskje har tips fordi jeg vet det er mange som reiser til utlandet for å få det gjort, og er ikke interessert i meninger fra folk som bare skal være stygge og komme med frekke kommentarer Hvis dette er noe du ikke er for, så er det bare å ignorere tråden! Ha en god kveld! Krangler ikke, prøver bare å opplyse deg om det opplagte som ikke henger på greip i det du skriver. Ønsker du tips om verdens beste, eller de billigste? Det virker nemlig som om du er overbevist om at de to er en og samme gruppe. 2
Perelandra Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring, og stenges da trådstarter har valgt å fjerne tittel og hovedinnlegg. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg