AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg ble med en fyr hjem, litt full men ikke dritings. Tror han var ganske edru. Han sa han var single. Vi endte i senga, hadde sex og jeg overnattet. Om morgenen oppdager jeg noen lange hår i senga, en nattkjole over stolen, damegreier på badet og dameundertøy i åpen skittentøykurv. Han var gift, hadde alenehelg, og hadde tatt meg med i senga deres uten å legge på rent sengetøy. Jeg var så sint. Det er så frekt. Har aldri hørt om noe lignende. Anonymkode: 8b030...ba7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Det skal to til for a danse tango. PS: test deg for corona osv osv Anonymkode: ea17a...9c0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Du vet jo hvor han bor, så du har all mulighet til å avsløre han. Men så kan det jo være han er i et åpent forhold også da Anonymkode: 34dc5...993
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Han løy for deg. Ta "hevn"! Anonymkode: 4af5d...2c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå