Gå til innhold

Intense menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter mange år i forhold har jeg såvidt begynt å date litt igjen (ingen intimkontakt, kun gått turer foreløpig 😉.. sånn i tilfelle noen skulle klage på dating under korona). 
Har matchet med en fyr som virker veldig hyggelig, og vi hadde første date på mandag. Jeg merket at han tekstet/snappet ganske mye før første date, spesielt i arbeidstiden. Ga beskjed på mandag om at jeg ikke hadde tid til å tekste/snappe når jeg er på jobb og at vi heller kan snakkes etter arbeidstid. 
Dette har tydeligvis ikke gått inn, for i dag har jeg fått ikke mindre enn 6 (!) meldinger før klokka 12. Han sender i tillegg de samme meldingene på snap, så det blir dobbelt opp. Sendte en kjapp melding om at jeg var opptatt i møter og at vi kan snakkes senere. Har fått flere meldinger etter at jeg sendte den meldingen også.
Dette er den andre mannen jeg dater etter at jeg ble singel og han første mannen var også sånn. I tillegg var eksen min sånn, han hadde behov for min oppmerksomhet hele tiden. Er dette vanlig eller møter jeg (foreløpig) bare needy mannfolk? Føler meg litt kvalt, spesielt når jeg har sagt tydelig i fra.

Anonymkode: c8e4e...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel bare å vente med å svare på meldingene til du kommer hjem?

Men ja.. Litt rart å sende det samme både i sms-form og i snapchat

Anonymkode: e49f3...6bb

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke vanlig, så her har du bare vært uheldig... Og hvis de er så oppmerksomhetssyke så vil det nok ikke gå seg til heller (som du sikkert erfarte med eksen) 

• Liker 2
Skrevet

Min eks var sånn. Veldig hyggelig mann. Meldingene var fine men ekstremt mange. Det ble ikke mindre intenst selv når jeg ga beskjed om at jeg ikke hadde mulighet til å svare når var på jobb for eksempel. Det viste seg å være første tegn på en sjalu og dessverre psykisk syk mann. 

Anonymkode: 538f1...98a

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke vanlig, så du har nok vært uheldig. Jeg matchet med en sånn på Tinder tidligere i år. Han var så intens, sendte masse god morgen meldinger, og meldinger gjennom hele dagen. Ventet ikke på at jeg svarte før han sendte en til. Det ble alt for mye for meg. Orket rett og slett ikke masingen. Vi traff aldri hverandre, men jeg måtte bare slette matchen. 

Anonymkode: af599...477

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke vanlig, så du har nok vært uheldig. Jeg matchet med en sånn på Tinder tidligere i år. Han var så intens, sendte masse god morgen meldinger, og meldinger gjennom hele dagen. Ventet ikke på at jeg svarte før han sendte en til. Det ble alt for mye for meg. Orket rett og slett ikke masingen. Vi traff aldri hverandre, men jeg måtte bare slette matchen. 

😂 greit rødt flagg det der

Anonymkode: 04585...0ae

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater ei på nesten 40 år , ho sender 60-80 snap daglig, blir lei ja

Anonymkode: 21b5e...8f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror faktisk det er de som er litt eldre som blir så intense, ikke de yngste.... Han som skrev meldinger stup i ett til meg, han var over 50!

Skrevet

Han skal vel vise at han henger med på moderne kommunikasjonsmåter da. Evt vil snappe deg opp før han får konkurranse. Ivrig og desperat.

Anonymkode: ae07d...219

• Liker 1
Skrevet

Han sender mange meldinger til deg men du er på jobb. Men har han mulighet eller tid til å sende mens han er på sin jobb? Skjønner han det bedre hvis du snur på det? 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Litt rart at han ikke skjønner det når du har sagt ifra og at han sender meldinger på to steder. Om jeg ikke kan svare så venter jeg til jeg er hjemme. Jeg har stort sett ikke tid til det mens jeg er på jobb så da får de vente, men har ikke opplevd at det er et problem egentlig. 

Kanskje vente med å svare til du er hjemme eller har du gjort det og han fortsetter å sende meldinger? 

Samtidig er det nesten bedre med en litt intens mann enn alle de som skal være så utrolig tilbakeholdne eller bare sende masse memes. Kanskje vi kan bytte menn eller noe :ler:

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er det vel bare å vente med å svare på meldingene til du kommer hjem?

Men ja.. Litt rart å sende det samme både i sms-form og i snapchat

Anonymkode: e49f3...6bb

Tenkte etter at jeg skrev innlegget at han kanskje sender både snap og melding for å se om jeg har lest meldingen. Jeg svarer ikke når jeg er på jobb, eller bare veldig kort om at jeg er opptatt, men det er jo forstyrrende at det renner inn meldinger hele tiden. 16 tekstmeldinger bare i dag 😬 vet ikke hvor mange snapper det var. Skrudde av varsler fra han etter lunsj 😅

Skrevet
Line1 skrev (7 timer siden):

Han sender mange meldinger til deg men du er på jobb. Men har han mulighet eller tid til å sende mens han er på sin jobb? Skjønner han det bedre hvis du snur på det? 

Nei, han har samme arbeidstider som meg, så sitter jo på jobb selv 🤨

Skrevet
TheCatLady skrev (58 minutter siden):

Litt rart at han ikke skjønner det når du har sagt ifra og at han sender meldinger på to steder. Om jeg ikke kan svare så venter jeg til jeg er hjemme. Jeg har stort sett ikke tid til det mens jeg er på jobb så da får de vente, men har ikke opplevd at det er et problem egentlig. 

Kanskje vente med å svare til du er hjemme eller har du gjort det og han fortsetter å sende meldinger? 

Samtidig er det nesten bedre med en litt intens mann enn alle de som skal være så utrolig tilbakeholdne eller bare sende masse memes. Kanskje vi kan bytte menn eller noe :ler:

Ja, er ikke noe særlig om mannen er for tilbakeholden heller. Kan heller tekste/snappe på kveldene, men dette blir for mye for meg altså 😅 Avtalte egentlig date nummer to på lørdag ved forrige date, men tror nesten ikke jeg «tør». 

Skrevet

Jeg har vært sammen med et par menn som var veldig intens i starten. En av dem er ustadig og upålitelig. En sånn person som brenner veldig for ting mens de har nyhetsverdi, så blir han lei og flyr videre til neste prosjekt: på alle plan i livet. Han andre er en snill og pålitelig mann, som bare er veldig dedikert til den kvinnen han liker best. 

Men jeg reagerer litt på at han ikke respekterer at du er på jobb. Det minner om lite respekt for din tid og dine behov.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jøss..andre kvinner anklages for å være for intens for å sende sånn én melding for dagen😄. Du skal vært premiert for din tålmodighet. Skjønner ikke hvordan noen av dere har tid til jobb i tillegg til det der.

Anonymkode: 6cb82...18a

• Liker 3
Skrevet

Vært borti mange sånne. Det  mest irriterende er jo når man har sagt ifra, som ts har gjort, at i arbeidstida er det ikke mulig å svare. Selv sitter jeg i en frontposisjon, og tlf er sjelden jeg kan ha på dagtid. 'i lunsjen da, men når man har fått en 10-12 sms og noen snapper så blir det jo mye å gå gjennom  :P

har en jeg skriver med nå som her om kvelden påsto at jeg var "the one"   ...... nå, det tviler jeg på at du kan si bare ved sms sa jeg. Joda, han var delvis enig men jeg var så pen og så grei så han var helt sikker på at vi var full klaff.  Hver gang en mann sier at han er HELT sikker på at det er full klaff, så rygger jeg litt.  Men det er ganske mange intense der ute, det blir litt slitsomt i lengden faktisk. 

håper du finner ut av det ts, skjønner godt at du er litt tilbakeholden med en date til. Men kanskje kan det hjelpe og du får forklart ting ansikt til ansikt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...