Gå til innhold

Bremsespor i do hos ny date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er på besøk hos en du dater/på hotellopphold eller lignende og du gjør nummer to på do og ser at det har etterlatt seg store bremsespor i do. Det er null dobørste tilgjengelig - hva gjør du?

Anonymkode: 766e6...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme hos andre: Tar papir å tørker det vekk, selv om hånda med ned i vannet. Man har jo dratt opp før dette gjøres.

Er bare å vaske henda etterpå, dovann er ikke farlig.

På hotel er det alltid dobørste, bor du alene så er det samme faen.

Anonymkode: b5667...dec

• Liker 11
Skrevet

Lurer på hvorfor i all dager han ikke har dobørste, og hva han bruker selv.  Så ville jeg gjort som AB over.

Anonymkode: d4a86...a44

• Liker 6
Skrevet

Bruker papir eller andre hjelpemidler for å fjerne det.

Anonymkode: f161e...f7a

Skrevet

De som ikke har dobørste kan skylde på seg selv når gjestene ikke får rengjort skålen. Man forventer da vel ærlig talt ikke at de skal stikke hånda nedi doen til andre folk for å skure den med dopapir 

Anonymkode: 3cb26...550

• Liker 10
Skrevet

Er det ikke dobørste så kan det være, tipper att både kvinner og menn vet att begge kjønn driter

• Liker 1
Skrevet

Spør for en venn? Ta en kopp eller lignende, fyll den med varmt vann og tøm nedi toalettet. Gjør det noen ganger så forsvinner det.

Skrevet

Er det ikke dobørste hadde jeg brukt hånda mi og papir. Jeg er såpass syk i hodet, ja. 

• Liker 9
Skrevet

Tannbørsten til personen som ikke har dobørste🤪

Anonymkode: b51d7...d12

• Liker 13
Skrevet

Hadde ALDRI stappa hånda nedi. Hadde nok bare spurt etter dobørste. :P 

Skrevet

Bæsjer du på date 😂😂😂

Anonymkode: be663...694

• Liker 2
Skrevet

Jeg skyller ikke ned en gang. Snoren  er sliten og tåler ikke så mye nå. Unngår å skylle for ofte, venter derfor til det samler seg litt opp. 

Anonymkode: b9af9...92f

Skrevet

Hadde vært mer bekymret om man fikk vasket rumpa etter å ha bæsjet på date. Tenk om dere ender i senga og du lukter bæsj der nede. 

Anonymkode: fe799...11f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjemme hos andre: Tar papir å tørker det vekk, selv om hånda med ned i vannet. Man har jo dratt opp før dette gjøres.

Er bare å vaske henda etterpå, dovann er ikke farlig.

Ikke alltid nei.  Var på toalett på hotell i New Zealand.  Tidenes største bremsespor og null dobørste på toalettet i sikte. Det var helt krise 

Anonymkode: 6e3e8...223

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg skyller ikke ned en gang. Snoren  er sliten og tåler ikke så mye nå. Unngår å skylle for ofte, venter derfor til det samler seg litt opp. 

Anonymkode: b9af9...92f

Kanskje du skal be om hjelp fra en rørlegger eller noe? Det der høres veldig ekkelt ut og det må jo lukte ganske vondt og?

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det er stadig oftere mangel på børste på hotell. Kan greia faktisk være at folk stjeler dem? Selv om jeg bor alene på hotellrommet frister det ikke å la toalettet stå skittent hele dagen til stuepiken kommer. Hva det er meningen man skal gjøre om man deler rom er ikke godt å si.

Anonymkode: 12a7d...d77

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hadde vært mer bekymret om man fikk vasket rumpa etter å ha bæsjet på date. Tenk om dere ender i senga og du lukter bæsj der nede. 

Anonymkode: fe799...11f

Du tror ikke det går an å ta vann på papir og vaske seg? Evt du kan være litt løsningsorientert å ta med våtservietter. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bæsjer du på date 😂😂😂

Anonymkode: be663...694

Bedre å gå rundt med magen full av bæsj som fører til både luft i magen, magesmerter og ufokuserte samtaler? Ditt valg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er såpass syk i hodet, at jeg hadde sett på det som en stor uting, om daten min hadde lagt en kabel i dass med bremsespor. 

Jada, selvfølgelig er det menneskelig og naturlig og måtte bæsje, men herregud, det skal da faen ikke mye til for å skjule ens spor. 

Jeg er dessverre litt miljøskadet, da jeg fortsatt lever i den tro at jenter/kvinner er guddommelige, samt jeg sliter med PTSD fra jobb, der enkelte kollegaer faen ikke klarte å vaske dass etter seg - etter morgendagens møte med mr. Kaffe. 

Æsj. 

Det skal faen ikke mange kcal til for å vaske etter seg.

Og jeg er alt annet enn kresen på andre kinky ass måter. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger alltid papir i do når jeg skal gjøre nr.2 hos andre. Det gjør at det ikke blir bremsespor og det gjør at man ikke hører så godt hva som skjer. :p

Jeg aner ikke hvordan folk uten toalettbørste rengjør toalettet sitt, men det er overraskende mange som ikke har dobørste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...