Gå til innhold

Sende melding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg pratet med ei dame over en lengre periode og vi hadde ganske god kjemi. Hun tok ofte initiativ til å prate. Det skjærte seg forøvrig en kveld vi var ute sammen da jeg ble litt for full noe hun ikke likte. Det ble dermed slutt på praten vår og vi har egentlig ikke pratet på en og en halv mnd. Jeg har ikke hørt noe særlig fra henne..

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal sende henne en melding, bare for å spørre hvordan det går med hun. Er det innenfor, eller burde jeg ikke jakte på henne? Bør jeg bare glemme henne helt kanskje? Hva er deres synspunkt på dette?

Anonymkode: e7bc2...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde du noe spesielt når du var full? Var du bare vanlig glad-full, eller ble du irriterende, aggressiv eller annet? Ba du oppriktig om unnskyldning etterpå? Har du bestemt deg for å alltid passe på inntaket ditt så du ikke blir så full igjen? 

Hun likte tydeligvis ikke å se deg så full. Da vil hun ikke like det neste gang det skjer heller. Om du ikke har noen planer om å begrense inntaket og passe på, så trenger du ikke å sende melding. 

Om du har skjønt at du ikke er særlig sjarmerende når du er stupfull og har bestemt deg for å passe på inntaket i fremtiden, så kan du sende henne en melding. Du kan også be om unnskyldning for oppførselen din, og at du synes det er synd at du skremte henne vekk, for du liker henne og vil gjerne bli bedre kjent. 

Anonymkode: 7cb80...12c

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo sende henne en melding, men personlig synes jeg det er tåpelig at det skal gå månedsvis før man hører fra folk man har datet. Da tenker jeg at vedkommende ikke egentlig var interessert, men at det når ikke er andre kandidater så da tar han kontakt.

Jeg hadde ikke tatt opp tråden igjen med noen etter så lang tid. Du kunne jo sendt en melding direkte etter hendelsen og beklaget deg?

Anonymkode: 12e4d...3d2

• Liker 4
Skrevet

Jeg sa unnskyld og vi pratet litt mer etter dette. Men kontakten bare dalte ut. Hun sendte meg melding sist og vi pratet litt. Siden har vi ikke pratet. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta initativ til å ta kontakt. Hva hvis hun er i full samtale med en annen? Jeg har også sett på datingcoach videoer på nettet og de anbefaler å vente på at dama tar kontakt..Bør jeg bare la være kanskje?

Skrevet

Det er lov å sende en hyggelig melding. Men ikke send en til hvis hun ikke svarer. Håper det ordner seg

Anonymkode: 6e917...26d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sa unnskyld og vi pratet litt mer etter dette. Men kontakten bare dalte ut. Hun sendte meg melding sist og vi pratet litt. Siden har vi ikke pratet. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta initativ til å ta kontakt. Hva hvis hun er i full samtale med en annen? Jeg har også sett på datingcoach videoer på nettet og de anbefaler å vente på at dama tar kontakt..Bør jeg bare la være kanskje?

Huff!!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville latt være var jeg deg. Men det er jo ingen absolutt regel dette. Bare vær forberedt på at hun ikke ønsker noe mer kontakt, kan hende du blir skuffet.

Anonymkode: 12e4d...3d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du hatt en tendens til å vente på at hun skal ta kontakt istedenfor å ta kontakt selv? Da kan det være grunnen til at kontakten fadet ut. Ingen vil være den som må ta initiativ til kontakt hele tiden. Kan jo godt være at hun har tenkt "denne gangen får han ta kontakt først, for vanligvis er det jeg som gjør det", også har du sittet på hendene og hørt på denne idiotiske datecoachen.

Det er ingen grunn til å sitte og vente på at den andre personen tar kontakt. Om hun er interessert eller ikke kan du like enkelt finne ut av ved å sende en melding og se hvordan hun svarer. Gir hun et enkelt svar og ikke spør tilbake hvordan det går med deg, så er hun ikke interessert. Om hun ikke svarer i det hele tatt, så er hun ikke interessert. Om hun svarer, og også spør et spørsmål tilbake, så har hun åpnet døren for mer prat. 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du hatt en tendens til å vente på at hun skal ta kontakt istedenfor å ta kontakt selv? Da kan det være grunnen til at kontakten fadet ut. Ingen vil være den som må ta initiativ til kontakt hele tiden. Kan jo godt være at hun har tenkt "denne gangen får han ta kontakt først, for vanligvis er det jeg som gjør det", også har du sittet på hendene og hørt på denne idiotiske datecoachen.

Det er ingen grunn til å sitte og vente på at den andre personen tar kontakt. Om hun er interessert eller ikke kan du like enkelt finne ut av ved å sende en melding og se hvordan hun svarer. Gir hun et enkelt svar og ikke spør tilbake hvordan det går med deg, så er hun ikke interessert. Om hun ikke svarer i det hele tatt, så er hun ikke interessert. Om hun svarer, og også spør et spørsmål tilbake, så har hun åpnet døren for mer prat. 

Ja, det gjorde jeg for 1 mnd siden. Hun svarte helt normalt og spurte meg om ting som var relevante til temaet vi pratet om. Hun tok til og med initiativ til å snakke en gang også, og vi pratet litt men da hun ikke responderte mer på samtalen ble jeg litt forvirret..  og siden har ingen av oss tatt kontakt

Skrevet

Jeg tenker det er helt innenfor å sende en melding. Kanskje hun tenker det samme, at det er lenge siden hun har hørt fra deg? 

Men som en over her skriver, om hun ikke svarer, så ikke send en til :) 

• Liker 2
Skrevet

Skader vel ikke å sende en melding, men hvis det ikke skulle mer til en en fyllekule for at hun trakk seg bort regner jeg ikke med at hun ser på deg som aktuell partner. 

Med mindre du hooket opp med noen andre, eller var direkte ufin. Det virker på meg som at hun ikke er så interessert mer. 

Anonymkode: a142c...df8

Skrevet (endret)

Eller ring, funker ofte bedre enn mld! Enklere å avklare når du snakker med henne, mld blir ofte sånn halvveis og kan lettere misforstås. 

Endret av LeneXCII
Skrevet
1 hour ago, LeneXCII said:

Eller ring, funker ofte bedre enn mld! Enklere å avklare når du snakker med henne, mld blir ofte sånn halvveis og kan lettere misforstås. 

Ja, fungerer sikkert det også.. Men det kommer kanskje litt overraskende på for henne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, fungerer sikkert det også.. Men det kommer kanskje litt overraskende på for henne?

Ja, det slå begge veier, foretrekker selv å snakke kontra mld. 

Skrevet

Da var hun neppe interessert i utgangspunktet. Enda til gode at menn har forsvunnet etter jeg har vært full, de har vært helt like etterpå. 

Anonymkode: f1f26...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...