AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 For noen år siden leste jeg på nettet om ei dame som fant pytonslange i do her i Norge i samme by som jeg bor i, og siden den gangen må jeg alltid se ned i doskålen før jeg setter meg. Noen ganger hvis jeg må ordentlig på do, så blir jeg redd når jeg sitter der. Og som oftest tenker jeg alltid på sånne ting når jeg sitter på do, litt slitsomt. Noen andre som har det som meg? Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 270b6...276 4
Fjelltopp Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Har det på akkurat samme måte . Må spyle ned før jeg setter meg på do , må se ned i skålen mens jeg sitter der... Av og til blir følelsen så sterk at jeg må reise meg opp 😲 🙄 Og etter at det ble lov med reptiler i Norge så er redselen blitt verre , for nå er det større sjanse for at dette kan skje . 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Samme her... Gjør meg ferdig så fort som overhodet mulig, spesielt på offentlig toalett. Jeg er dog mer redd for rotter enn for slanger. Jeg har en skrekkelig angst for rotter og andre gnagere Anonymkode: ce242...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Når jeg var liten tullet faren min med at det kunne komme rotter opp av doen. Jeg er 27 år og sjekker fortsatt før jeg setter meg ned... 😅 Anonymkode: f5b8a...331 6
Troyamin Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Takk og lov for at jeg har privat, lukket tank!🤣
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Husker at det var en reptil som hadde rømt fra en nabo, og dukket opp i skåla hos naboen (var blokk tror jeg). I Bergen mener jeg å huske. Reptilen ble oppdaget av en 3 åring som hadde dotrening. Dette hørte jeg om når jeg var 7-8 år, og var forstoppet i evigheter etterpå fordi jeg var så redd for å gå på do. Anonymkode: ee3a4...872 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 Sliter med det samme, men jeg sjekker alt for slanger. Biler jeg setter meg inn i, under vasken, under dynen, under sofaen, på bussen når jeg er i sydlige strøk... Har ekstrem slangefobi som dere sikkert skjønner. Er konstant bekymret for at en nabo skal anskaffe seg en slange som stikker av og dukker opp hos meg. Anonymkode: 41e5c...432 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Er det sånn som dette du er redd for? Anonymkode: 29b06...358
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Ja jeg er redd for kloakkrotter😂 Anonymkode: d276b...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 jeg er redd for rotter i doskåla. 😜 det er morsomt å lese at jeg ikke er alene om det, haha. Samboeren min synes selvsagt jeg er helt sprø. Anonymkode: 74337...eff
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 Var ikke dette med den pytonslangen bare tull da? Det dukker til stadig opp slike fake historier- Anonymkode: 7be68...40f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 Er ikke redd for slanger eller dyr, men tenker av og til på at kanskje noen har gjemt et skjult kamera i do. Da gjør jeg meg fort ferdig... 🙈😅 Anonymkode: b0490...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå