AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg sliter veldig med flashback fra ting jeg har sagt eller gjort. Det er gjerne filleting, og sikkert bare jeg som husker på det, men jeg får flashbacks hele tiden. Kan ikke se film som har bryllupsscener i seg fordi jeg sa noe "dumt" i bryllupet, eller se film med et romantisk forhold fordi jeg sa noe kleint til en fyr jeg var forelska i osv osv Flere ganger i timen så forteller jeg meg selv at "jeg hater meg selv" etterfulgt av saftige banneord. Det er som om det kommer ufrivillig, men jeg klarer å styre det til en hvis grad på jobb, men så fort det er ingen rundt meg så kommer det ut som om det skulle vært ticks. Jeg har også nylig begynt å slå meg selv når det skjer, og er litt redd for hva som kan skje siden slagene stort sett går utover ansiktet, pannen og hodet. Er det noen andre som har det sånn. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få kontroll på det. Anonymkode: 67f84...87f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Høres ikke helt uvanlig ut. Du er sikkert veldig stressa? Mange teknikker du kan prøve, mindfulness, kognitiv terapi osv Anonymkode: fd0d5...9ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå