AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Lønner det seg å kjøpe iPhone med abonnement ? Låst til ett abonnement jeg allerede har fra før av i 12 måneder. Mot at jeg får telefonen 1500 kroner billigere? Anonymkode: 4f5ec...6cd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Ikke hvis du må låse deg til et abonnement som er høyere enn du har bruk for. Hvis du vanligvis har et abonnement som koster 3000 i året. Og med denne telefonen må binde deg til et abonnement som over 12 måneder koster 4800 kr har du i realiteten fått et høyere abonnement til 300 kr og kjøpt telefonen til full pris. Det er abonnementet du får rabatt på. Men man kjøper ikke ting man ikke trenger bare fordi det er rabatt på det. Anonymkode: 5b09b...3df
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Lønner det seg å kjøpe iPhone med abonnement ? Låst til ett abonnement jeg allerede har fra før av i 12 måneder. Mot at jeg får telefonen 1500 kroner billigere? Anonymkode: 4f5ec...6cd Sier ikke dette seg selv? Hvis du har tenkt til å ha abonnementet i minst 12 mnd. fremover også, så ja, det lønner seg. Det lønner seg med 1500 kroner. Anonymkode: 131d2...189
DrueSmoothie Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Dersom det er samme abonnement som du likevel har fra før, og det er rentefri nedbetaling, så ja, da vil det lønne seg for deg :) Dersom det er ett annet abonnement enn hva du ellers hadde hatt så vil det ikke lønne seg. For telefonselskapene er dette er måte å sikre kundene ett år fremover i tid på, ved at man må binde seg. Du får billigere telefon, de vet de har deg som kunde :) Bare se godt igjennom hvilket abo du evt må binde deg til. For min del har jeg kjøpt flere telefoner på den måten, og dermed kommet bedre ut av det :) Men jeg har holdt meg unna Swap-avtalene, de er som regel dyrere og ikke noe jeg personlig har hatt bruk for / sett nytten ved.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå