Amatariel Skrevet 10. februar 2021 #1821 Del Skrevet 10. februar 2021 Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. februar 2021 #1822 Del Skrevet 10. februar 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere. Spøkelset fra storbondeloftet, sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1823 Del Skrevet 10. februar 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere. Kanskje det var produksjonen for gjengen lager for lite bråk😂😂 Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1824 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg er ikke noen Øde-fan, men jeg syns han er så innmari søt med den tunga😍 Anonymkode: 27ee6...923 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 10. februar 2021 #1825 Del Skrevet 10. februar 2021 Veldig sjarmerende med sånn typer som Thomas som later som de liker å bidra til fellesskapet mens de i realiteten fører et pinlig nøyaktig regnskap av alt de har bidratt med. Han klarer virkelig ikke oppføre seg dersom han møter litt motstand og ting ikke går hans vei, da er det fram med pekefingeren, beskyldninger og ukvemsord. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. februar 2021 #1826 Del Skrevet 10. februar 2021 Stakkars lille gutt 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 10. februar 2021 #1827 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er ikke noen Øde-fan, men jeg syns han er så innmari søt med den tunga😍 Anonymkode: 27ee6...923 Syns hele gutten er rimelig søt jeg og ikke bare tunga😋🥰 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 10. februar 2021 #1828 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) Thomas viser sitt sanne jeg. Ble vel åpenlyst for alle hvordan han har smisket rundt og spilt for galleriet. Synes Thomas var ekstremt urimelig. At en voksen mann kan lire av seg så mye drit og bli så sur fordi han blir valgt, er det ikke et spill? Alle kan jo bli valgt, det burde virkelig Thomas respektere, og ikke oppføre seg som at han er mer verdt enn de andre der inne. Og som Sølje sier, han må jo «eie» det han gjør, og ikke bare gjøre ting fordi at han skal bruke det imot de andre. Han snakker jo som om alle hadde dødd av sult uten han der inne. Vant ikke Terje master chef? Thomas må slutte å tro at han er så viktig og bedre enn alle andre. Han virker veldig umoden og sutrete. Riktig mann ble valgt, respekt til Sølje for å gjennomsnkuet all smiskingen til Thomas! Endret 10. februar 2021 av Blueberrymuffin 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1829 Del Skrevet 10. februar 2021 Bare teit av lasse å skremme det barnet Anonymkode: c908b...413 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1830 Del Skrevet 10. februar 2021 Var ikke så overraskende at Thomas ble førstekjempe nei. Syns det var rett valg! Anonymkode: e7020...a3b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1831 Del Skrevet 10. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (12 minutter siden): Vis skjult innhold Thomas viser sitt sanne jeg. Ble vel åpenlyst for alle hvordan han har smisket rundt og spilt for galleriet. Synes Thomas var ekstremt urimelig. At en voksen mann kan lire av seg så mye drit og bli så sur fordi han blir valgt, er det ikke et spill? Alle kan jo bli valgt, det burde virkelig Thomas respektere, og ikke oppføre seg som at han er mer verdt enn de andre der inne. Og som Sølje sier, han må jo «eie» det han gjør, og ikke bare gjøre ting fordi at han skal bruke det imot de andre. Han snakker jo som om alle hadde dødd av sult uten han der inne. Vant ikke Terje master chef? Thomas må slutte å tro at han er så viktig og bedre enn alle andre. Han virker veldig umoden og sutrete. Riktig mann ble valgt, respekt til Sølje for å gjennomsnkuet all smiskingen til Thomas! Spoiler Helt enig. De hadde neppe sultet ihjel om Thomas ikke var der. Terje har vunnet Master Chef og Camp Kulinaris. Hadde nok blitt mat på bordet 😉 Anonymkode: 298c1...f77 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1832 Del Skrevet 10. februar 2021 Så pinlig reaksjon ved valg av førstekjempe. Det der kan vel heller ikke være særlig klippet til for å få det til å framstå som verre enn det opprinnelig var? Må jo nesten bare le av hvordan han nesten framstiller det som om de andre ville sultet i hjel dersom han ikke hadde vært kokk de siste ukene. Det er vel heller en rolle han selv har inntatt for å unngå å gjøre mer viktige oppgaver... Anonymkode: 3456c...828 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. februar 2021 #1833 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må jo nesten bare le av hvordan han nesten framstiller det som om de andre ville sultet i hjel dersom han ikke hadde vært kokk de siste ukene. Ja, herregud, for en argumentasjon. Måtte faktisk hive en pute foran ansiktet, ble helt flau. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 10. februar 2021 #1834 Del Skrevet 10. februar 2021 Er ganske lei av det overklasse-preiket til Øde. Sirkus er underholdning for lavere klasser, og han syter over at han må bidra til fellesskapet og arbeide, han som alle andre der inne. Som Terje påpeker har ikke Øde bidratt på kjøkkenet i det hele tatt. Det er vel for mye for langt av en fra "overklassen". Til og med en hund som hopper og sikler, takler han ikke uten å i sitt stille sinn forakte den og synes det er deilig å bli kvitt den. Mary har mer klasse i den ene labben sin enn hva Øde har i hele kroppen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. februar 2021 #1835 Del Skrevet 10. februar 2021 Isabella Moon skrev (5 minutter siden): Er ganske lei av det overklasse-preiket til Øde. Sirkus er underholdning for lavere klasser, og han syter over at han må bidra til fellesskapet og arbeide, han som alle andre der inne. Som Terje påpeker har ikke Øde bidratt på kjøkkenet i det hele tatt. Det er vel for mye for langt av en fra "overklassen". Til og med en hund som hopper og sikler, takler han ikke uten å i sitt stille sinn forakte den og synes det er deilig å bli kvitt den. Mary har mer klasse i den ene labben sin enn hva Øde har i hele kroppen. Finnes ikke noe underholdene med sirkus, så må si meg enig med Øde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1836 Del Skrevet 10. februar 2021 Isabella Moon skrev (8 minutter siden): Er ganske lei av det overklasse-preiket til Øde. Sirkus er underholdning for lavere klasser, og han syter over at han må bidra til fellesskapet og arbeide, han som alle andre der inne. Som Terje påpeker har ikke Øde bidratt på kjøkkenet i det hele tatt. Det er vel for mye for langt av en fra "overklassen". Til og med en hund som hopper og sikler, takler han ikke uten å i sitt stille sinn forakte den og synes det er deilig å bli kvitt den. Mary har mer klasse i den ene labben sin enn hva Øde har i hele kroppen. Touche! Skjønner ikke hvorfor alle er så frelst av han. Er møkkalei hele fyren synd det ikke var han som ble førstekjempe. Anonymkode: e7020...a3b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. februar 2021 #1837 Del Skrevet 10. februar 2021 Håper Thomas ryker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. februar 2021 #1838 Del Skrevet 10. februar 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Håper Thomas ryker nå. Ja, enig. Det der var flaut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1839 Del Skrevet 10. februar 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Håper Thomas ryker nå. Vedder på han feiger ut å trekker seg fra programmet. Det hadde vært typisk! Anonymkode: e7020...a3b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2021 #1840 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg ble helt satt ut av hvor barnslig Thomas oppførte seg! Så flaut å se på. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå