Gjest Maxwell Skrevet 9. februar 2021 #1761 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg har seriøst en heterocrush på Øde 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1762 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg synes dere som ikke takler at episoder diskuteres, ETTER at de er publisert, er rare. At 70% av dere ikke har sumo, betyr ikke at vi andre må forholde oss til et flertallstyranni. Å forsøke å stanse/kontrollere diskusjon angående publiserte episoder er en kamp som er umulig å vinne. Nettopp fordi det alltid strømmer nye mennesker inn i debattforaer, og de mest ihuga er ofte de som betaler for å se, samt ønsker å diskutere raskest mulig. stopp nå før dere påfører dere selv mer smerte Anonymkode: f4765...0a7 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. februar 2021 #1763 Del Skrevet 9. februar 2021 Kristina S. skrev (På 8.2.2021 den 19.18): Det må jo være temmelig plagsomt hvis Anniken kommer med kommentarer som betyr noe ala "æsj, så ekkel mat dere spiser,da". Samtidig bør Thomas lære seg å tørre og vise svakhet når han tar opp noe istedet for å buse ut med "paranoid" og "prinsessen på erten"-kommentarer. Hvor vanskelig kan det være å si f.eks. du, jeg blir oppriktig lei meg og sliten for jeg føler at du på en måte kjefter på meg/oss ved å si bla bla bla. Han må gi slipp på sin "tøffe" rockerintegritet for å kunne tre inn i de voksnes rekker. Og, selv om jeg ikke er like stor fan av Öde som dere andre, så synes jeg kommentaren hans var glimrende, den om "etisk overklasse". Tror jeg skal adoptere den 😆 Det er jo det vi elsker med Øde; de kommentarene hvor vi aldri vet hva som kommer, bare at dette er det ingen som ville ha sagt. Det glimtet i øyet hvor vi ikke helt vet om han tuller eller om mener det, og forvirringen over hva han egentlig sa. Han er så sjarmerende at han kommer unna med det meste. Hvem som helst andre enn han ville ha fått kommentarfeltene å kollapse. Det at han oppfører seg så totalt annerledes enn folk flest. Uten filter, han virker å være seg selv. Jeg vet ikke hvem jeg skal sammenligne han med, en ny type menneske/personlighet pluss at han minner meg litt om Askeladden. Helt herlig type 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. februar 2021 #1764 Del Skrevet 9. februar 2021 Elsker øde så hardt. Hahahaha! Så fin fyr, som får meg til å re-tenke alt, uansett hva han prater om. Hvor lenge varer en "uke" på farmen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1765 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har en talefeil, klarer ikke lage rulle-r. Derfor blir det sånn med tunga. Faren har vel en slik talefeil også, har han ikke? Anonymkode: 36d0e...c03 Det er vel mer en forfinet måte å prate på. Mange jeg kjenner fra vestkanten prater på denne måten (altså ikke riksmål, men med en sånn r-lyd). Anonymkode: 94af8...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1766 Del Skrevet 9. februar 2021 Elsker Ødes sammenligning av Sølje med marsvin 😂😂 Og måten han sier det på, det er så nonsjalant liksom, alt bare flyter rett ut av munnen og man vet aldri helt hva som kommer. Kommer til å savne han og Terje etter programmer er over 😩😩 Anonymkode: 06a18...fa0 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little fairy Skrevet 9. februar 2021 #1767 Del Skrevet 9. februar 2021 Synes faktisk Øde hadde et poeng når han pratet med Anniken om dette med egg og kjøtt osv. Man kan rett og slett ikke forvente at andre respekterer en for valget man tar (veg), når man selv ikke respekterer andre. Jeg forstår godt at noen har kommet med kommentarer for hvorfor hun kan spise kjøtt noen ganger, mens noen ganger kun egg. Synes det er en syltynn argumentasjon å si at man vet diskusjonen ville komme for en dag, og derfor har spist litt kjøtt for å unngå klaging. Er man veggis, så får man stå for det. Hun hadde jo allerede tatt det opp og alle hadde jo sagt det var greit at hun tok flere egg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 9. februar 2021 #1768 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 9. februar 2021 #1769 Del Skrevet 9. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little fairy Skrevet 9. februar 2021 #1770 Del Skrevet 9. februar 2021 Sisi00 skrev (1 time siden): Sølje er flink til å jobbe og stå på, men hun kan fort bli litt for mye ‘coach’ tror jeg... Ellers likte jeg EK bedre nå som hun slapp maska litt mer. Hun tar nok egentlig mindre plass inne der enn det virker som på tv. Hun må tørre å si fra og bli litt upopulær og ikke bare la det gnage innvendig med et stivt smil🤪 Lasse er Lasse. Klarer ikke å ha de helt store meningene om han. Hyggelig og sympatisk fyr, men også altfor opptatt av kropp og utseende til at jeg lar meg fenge...😉 Terje er jo morsom som alltid - og vi får virkelig håpe han er en mann av sine ord😂 Jeg bare elsker Øde sine gullkorn, han kan virkelig få sagt det😅😂 men han må passe seg for Sølje var jo blant de som ønsket Øde ut....😬 Håper fortsatt på damekamp jeg da🤞🏻 Enig om Sølje. Jeg har sansen for hun, men tror kanskje hun blander inn litt for mye av coach-jobben sin. Er enig i at ting bør prates om, at alle tør å ta ting opp og forsøke å ordne opp seg i mellom osv. Men det er jo heller ikke teambuilding de er på, farmen er konkurranse. Synes hun er flink som står på, men kan forstå litt de som ble irritert pga hun blandet seg litt inn i alt uten at hun selv var satt til oppgavene. Liker også EK, men synes noe "skurret" i begynnelsen. Og nå forstår jeg hva. Hun vil gjøre alle til lags. Hun har jo hatt et par utblåsninger foran kamera alene. Men hun har ikke det for de andre. Burde gjerne tatt ting opp med de andre. Alt er ikke en dans på roser. Lasse har ikke jeg særlig sansen for. Kjenner ikke til han fra tidligere. Jeg hadde troen på han som storbonde, men det ble litt for mye militær. Enig med Anniken der. Hun ble jo utslitt. Å være en god leder betyr også å se sine "ansatte" og sørge for at de er opplagt slik at de kan bidra mest mulig og effektivt. Kine føler jeg kanskje er litt anonym? Men hun sa vel selv at hun er den som ikke har fått så god kontakt med de andre, bortsett fra Anniken. Terje er morsom, ja. Har inntrykk av at han bidrar. Bidrar hvert fall til å få opp stemningen. Digger Øde. Han er virkelig noe for seg selv. I starten trodde jeg han var litt "blåst". Men han er jo egentlig veldig oppegående, han bare formulerer seg på en litt annen måte, men på en utrolig bra måte synes jeg. Tar ting for det, det er. Tar ting opp på en veldig grei måte. Er ærlig. Tråkker ingen på tærne når han tar opp ting som han er uenig om. Selv om noen lar seg tråkke på tærne da. F.eks da Øde tok opp dette med homofili. Jeg forsto synespunktet hans. Han er jo ikke homofob. Han bare fremstiller det å gifte seg i kirken som homofil for det, det faktisk betyr. Hadde jeg selv vært homofil så ville jeg ikke giftet meg i en menighet som egentlig er imot homofile. Da står kjærlighet større enn tro. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. februar 2021 #1771 Del Skrevet 9. februar 2021 Kristina S. skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg spør om deg om det samme. Hvorfor? Jeg klarer ikke å se at han er så spesiell at det skal føre til misunnelse hos andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 10. februar 2021 #1772 Del Skrevet 10. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1773 Del Skrevet 10. februar 2021 Kristina S. skrev (34 minutter siden): Jeg har skjønt det. Men jeg blir ikke like imponert, har truffet slike typer før. Det finnes bare èn Øde. Anonymkode: 95fb5...7e3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1774 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg sier det igjen; fysj så smiskete Thomas er..🤮 Syns Lasse var god da han kommenterte det til Sølje og Terje på storbondeloftet (eget klipp som lå på tv2.no) Det er jo ikke akkurat som at folk ikke merker at han smisker med dem, og jeg stiller meg ganske uforstående til at han virkelig ønsker å bli fremstilt som verdens største rævslikker på et tv-program som gaaaanske mange nordmenn får med seg.. 🤔 Altså, tv 2 klipper jo som dem vil og vi ser bare en brøkdel osv, men jeg er sikker på at det foregikk mye mer smisking fra han enn det som kommer frem, enn omvendt 😛 Nei, håper for guds skyld ikke at han vinner farmen... Skulle ønske Terje kunne klipt Thomas også med det samme han var i gang 😂🙊🤐 Anonymkode: fed79...6b9 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. februar 2021 #1775 Del Skrevet 10. februar 2021 Kristina S. skrev (56 minutter siden): Jeg har skjønt det. Men jeg blir ikke like imponert, har truffet slike typer før. Åh, heldig du. Det har ikke jeg. Nå har ikke jeg et crush på ham da, tenker ikke på han på det planet. Det handler nok mer av at han er så annerledes enn andre. Krydrer Farmen Kjendis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1776 Del Skrevet 10. februar 2021 55 minutter siden, Hannah80 said: Jeg spør om deg om det samme. Hvorfor? Jeg klarer ikke å se at han er så spesiell at det skal føre til misunnelse hos andre. Jeg er enig. Han er høy og muskuløs, ja, men jeg synes ikke han er spesielt ansiktspen. Han har en litt sur geip som sjeldent vender opp i et smil. Anonymkode: 3de68...bb8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 10. februar 2021 #1777 Del Skrevet 10. februar 2021 Kristina S. skrev (50 minutter siden): Du klarer ikke å se at de andre mannfolka der er temmelig dvaske i forhold til Lasse? Jo, Lasse har flott kropp og flott kropp, men minner meg mer om Tarzan, Fantomet og en slik figur man finner blant action-leker enn en 'mann'. Jeg får IKKE til å finne ham tiltrekkende i den grad at jeg kan begynne å sikle. Eneste jeg ville ønsket meg av han var å låne håret. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepersille123 Skrevet 10. februar 2021 #1778 Del Skrevet 10. februar 2021 Lasse er det peneste og mest tiltrekkende mannfolket jeg noengang har sett. I tillegg er han snill, jordnær og sympatisk...Smart og autoritær ( offiser) Nesten som at han ikke et ekte...Dere som sier noe annet må bare være sjalu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 10. februar 2021 #1779 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg elsket å se den lille kattungen da den prøvde å skremme en høne 🥰 Utover det, så synes jeg de som deltar takler det veldig godt, og har fremstilt seg på en fin måte sett i den konteksten de er filmet i. I en situasjon der man har faktorer som usikkerhet, lite mat og lite søvn, og en individuell konkurranse mellom alle som deltar, så blir folk slitne, og de blir irritable over små ting. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1780 Del Skrevet 10. februar 2021 Skulle så inderlig ønske at det ikke var Espen som kom tilbake til gården 🙈 Anonymkode: fed79...6b9 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå