Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skjønner ikke at matmangel er et tema når de nettopp har slaktet en gris.

Anonymkode: bd53c...0a1

Det er vel mye annet de mangler selv om de nettopp har slaktet en gris. Krydder f.eksempel😂

Eller kaffe og korn. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 8
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Hannah80 skrev (7 timer siden):

Selvsagt er det påtatt.  Det samme med Dag Solstad. Da han ikke "visste" hva en cd-plate var.  Jeg elsker forfatteren Dag Solstad, men det er mye koketteri ute å går😂

Har du møtt Dag Solstad? Jeg er tilbøyelig til å tro at han ikke vet hva det er 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er vel mye annet de mangler selv om de nettopp har slaktet en gris. Krydder f.eksempel😂

Eller kaffe og korn. 

Det er uansett ikke noe å klage over. Korn får de byttet til seg ved å gjøre en piruett. De blir mette. Selvsagt mangler det krydder, kaffe, sjokolade, kake, vin, smågodt, brus, kjeks, sigaretter, snus, og lista over hva de "trenger" er lang.

• Liker 6
Skrevet

Tror også det er en tabbe å ikke fortsette på ukesoppdragene. Spesielt i kjendisvarianten så pleier de på markedet å være mye mer velvillige til bytting dersom man faktisk har forsøkt. Når man bare legger ned arbeidet og ikke forsøker å få til noen ting blir mentor sur og de pleier å få en veldig kald skulder på markedet. Tror og håper dette stemmer denne gang også, for jeg syns det blir for dumt dersom de skal drite i alle oppdrag og allikevel få det de vil ha. Forrige gang fikk de i alle fall i overkant betalt for det de gjorde på markedet, syns jeg. 
Dessuten enig i spørsmålet om dette med mat...de burde jo ha i massevis etter å ha slaktet grisen. Vi ser at de står og lager hamburgere og rett etterpå klager Lasse over at de kun har spist poteter i en uke....

• Liker 21
Skrevet

Angående mat: var det ikke mye kjipere mat i de første sesongene av Farmen? Mener da den ordinære Farmen og ikke Farmen kjendis. Nå får de jo luksusvarer ofte... Selv om diktet var gøy, så fortjente de ikke å få vin og reker når oppgaven ikke ble gjennomført slik de skulle. Skjønner heller ikke hvordan den hatteoppvisningen på markedet i forrige uke, skulle gjøre dem fortjent til luksusvarer. 

Anonymkode: 3456c...828

• Liker 19
Skrevet
Kristina S. skrev (13 timer siden):

Overraskende at han faktisk visste hvem Kaptein Sabeltann er.

Jeg ble litt skuffet over at han visste hvem Kaptein Sabeltann er. 

Anonymkode: 97f1a...cab

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ble litt skuffet over at han visste hvem Kaptein Sabeltann er. 

Anonymkode: 97f1a...cab

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Orket ikke høre mye, så usympatisk Ingeborg er da ...

Anonymkode: d169f...59b

Det jeg mente, ja. Begge to, egentlig. Og den "saken" har da ikke kommet fram i media heller? Eller? Herregud for noe sutter.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Angående mat: var det ikke mye kjipere mat i de første sesongene av Farmen? Mener da den ordinære Farmen og ikke Farmen kjendis. Nå får de jo luksusvarer ofte... Selv om diktet var gøy, så fortjente de ikke å få vin og reker når oppgaven ikke ble gjennomført slik de skulle. Skjønner heller ikke hvordan den hatteoppvisningen på markedet i forrige uke, skulle gjøre dem fortjent til luksusvarer. 

Og brukte de ikke klær som skulle forestille å være 100 år gamle i starten? Eller er det noe jeg innbiller meg... Uansett.. Det kunne de jo ha gjort. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, det tror nok jeg også. Godt hun har venner (?? Vet ikke hvem ingeborg er) som er bevisst på det da, og at de snakker om det :)

Anonymkode: 25a8b...8bd

Ingeborg var med i FK for noen år siden. De har pod sammen. Jeg sliter litt med begge to. Den ene er overpositiv og den andre har litt nedlatende atitude. Men begge ser ut til å sette opp en type person utad, mens jeg føler de egt er noe annet. Slikt trigger meg. Sier ikke de er dårlige personer,  men det blir så uekte 

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er en artig gjeng der inne i år, men litt late? Synes de slipper altfor lett unna, med hvitvin og reker som «belønning» for ikke fullført oppdrag, pluss masse goder og slakt av gris når de egentlig ikke skulle fått noe pga underkjent ukesoppdrag. Men sånn er det dessverre ofte på Farmen Kjendis, kontra vanlig Farmen. Nå blir det mer som et litt langsomt leirskoleopplegg der inne, begrenset hvor spennende det er å se dem daffe rundt og få alt de trenger uansett hvordan de presterer. «Kampen for tilværelsen» har aldri før vært SÅ enkel si😅

• Liker 17
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er ingen fan, men jeg tror Øde er der for opplevelsen og ikke for premien. 

Da er motivasjonen så som så...

Oppgavene de får er jo klin umulige. Jeg hadde ikke giddet å utføre de oppgavene for så lite penger. De får jo uansett byttet til seg mat for lappetepper eller noen småting de lager. 

Han er nok det ja. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det jeg synes er kjipest med Kjendis Farmen er jo nettopp hvor mye mat de faktisk får, og klarer å lure til seg hele tiden. Ukesoppdragene virker også å bli godtatt oftere enn ellers. I tillegg får de jo betalt for å stille opp. Så det er egentlig ikke «Farmen» slik vi ellers kjenner det...

Anonymkode: 6b0dd...563

Sånn er det. De får jo tobakk også. 

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes de fortjener det. De lager god underholdning, bedre enn folk flest. 

Og det skal jo lages TV og show, ikke sure kjendiser som går ned i vekt og blir magre. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 7
Skrevet

Alle prater om Øde og ingen om Lasse. Men Lasse hadde hvert fall fått match på Tinder 😄

Anonymkode: 39197...649

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alle prater om Øde og ingen om Lasse. Men Lasse hadde hvert fall fått match på Tinder 😄

Anonymkode: 39197...649

Sikkert, han virker sympatisk men er ikke min type. Det er mer galskap og følelsen av å være vill i Øde, og sånt kan jeg like. 

Anonymkode: 65104...b05

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg, spoiling og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig spent på hvem Signy velger som 2.kjempe. Holder en knapp på Anniken eller Kine, men håper på EK 😁

• Liker 4
Skrevet
Vampyrina skrev (Akkurat nå):

Jeg er veldig spent på hvem Signy velger som 2.kjempe. Holder en knapp på Anniken eller Kine, men håper på EK 😁

Tipper Anniken. Tipper hun ser på henne som svak og pinglete. Kine er for fysisk sterk tror jeg.

• Liker 5
Skrevet

Skremmende hvor lite selvinnsikt EK har. Sånn som hun har holdt på inne på Farmen og så tror hun at hun er tilnærmet usynlig!??? Var digg at Signy sa at "nei, du står absolutt ikke bare på utsiden og ser på". 🤣

Det EK mener er at hun ville vært ENDA mer i spotlighten inne på Farmen og vært dronningen over alle. Men fordi hun ikke er best likt og alle tilber henne så føler hun seg usynlig...

Anonymkode: 45775...7a7

• Liker 16
Skrevet

Farmen er et underholdningsprogram og jeg tror alle deltagerne er seg sjøl, men samtidig havner de nok også i en type rolle, bevisst eller ubevisst. For de må jo leve tett på mange forskjellige mennesker og alle må tilpasse seg og finne sin plass i flokken. De er jo alle forskjellig type personligheter, og det er jo det som er gøy!!

F.eks Øde, som jeg tror er helt seg sjøl inne der, men samtidig innimellom en litt overdrevet versjon av seg sjøl. Han liker jo skuespill og denne uka går han fullt inn i en rolle som storbonde. Du ser at han blir litt annerledes, enda litt mer og jeg personlig syns bare det er morsomt😂 Tenker også han blir litt oppmuntret av produksjonen til å gå all in, for det skaper jo underholdende tv. Og de som ikke liker Øde lar seg jo engasjere av han likevel og det er nok også meningen😉

Ta feks Thomas også, han er jo forferdelig smiskete inne på farmen, men det er nok mest en strategi han har valgt i spillet for å komme lengst mulig. Jeg tror ikke nødvendigvis at han er slik i virkeligheten😅 

Jeg tenker det er bra det er forskjellige typer inne der og litt for enhver smak. Hvis det feks bare var pene, snille, flinke piker som Kine der, så hadde jo det blitt utrolig kjedelig. Eller bare Lasse typer som sprader rundt i boxer’n all day long😉 

Jeg tenker det er hele buketten som gjør farmen severdig jeg, og alle på hver sin måte. Selv om jeg som de fleste andre selvfølgelig har mine favoritter (Anniken, Terje, Øde😊

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...