Gjest Trynefaktor Skrevet 3. februar 2021 #1421 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aner ikke, men kan godt bli vant til det Anonymkode: 25a8b...8bd Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1422 Del Skrevet 3. februar 2021 Øde går virkelig all inn med den kjortelen der😂 Jeg gleder meg til han skal proklamere 1. kjempevalget😅 Anonymkode: 3503b...396 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1423 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, den der skjønte jeg ikke helt, også virker hun så bitter. Tenker hun kanskje at ingen merker den passive aggressive holdningen hennes, og tror hun alltid er smørblid? Også er hun bitter for hun tenker at de forventer det? Aner ikke altså Anonymkode: 25a8b...8bd Det er jo slitsomt å gå med en maske 24/7. Anonymkode: bd53c...0a1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1424 Del Skrevet 3. februar 2021 Trynefaktor skrev (Akkurat nå): Haha Lurer på hvordan han greier å opprettholde den fysikken der inne. Anonymkode: 25a8b...8bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1425 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo slitsomt å gå med en maske 24/7. Anonymkode: bd53c...0a1 Ja, det er klart, fikk jo litt vondt av henne da hun gråt også. Men tror hun undervurderer hvor slitsom den masken er for folk rundt. Anonymkode: 25a8b...8bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 Populært innlegg #1426 Del Skrevet 3. februar 2021 Skjønner ikke kritikken mot Lasse som går i baris hele tiden, når både Thomas og Terje gjør det samme. Anonymkode: 27ee6...923 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1427 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er klart, fikk jo litt vondt av henne da hun gråt også. Men tror hun undervurderer hvor slitsom den masken er for folk rundt. Anonymkode: 25a8b...8bd Hun tror vel ingen ser det. Tipper hun er fanget i rollen som blid-flink-jenta. Hvis man skal psykologisere litt. Anonymkode: bd53c...0a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1428 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg stemmer for at Öde og Terje skal få sin egen spin-off-serie etter Farmen 🙋🏼♀️ Anonymkode: 8bb20...909 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 3. februar 2021 #1429 Del Skrevet 3. februar 2021 Morsomt at EK snakker så rørende om det armbåndet og så kommer plutselig lamaen i bakgrunn 😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1430 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun tror vel ingen ser det. Tipper hun er fanget i rollen som blid-flink-jenta. Hvis man skal psykologisere litt. Anonymkode: bd53c...0a1 Ja, det tror nok jeg også. Godt hun har venner (?? Vet ikke hvem ingeborg er) som er bevisst på det da, og at de snakker om det Anonymkode: 25a8b...8bd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 3. februar 2021 #1431 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke kritikken mot Lasse som går i baris hele tiden, når både Thomas og Terje gjør det samme. Anonymkode: 27ee6...923 Kritikk og kritikk.. Han har veldig korte shortser. Plager ikke meg, for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. februar 2021 #1432 Del Skrevet 3. februar 2021 Håper Øde velger Thomas eller Signy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1433 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg stemmer for at Öde og Terje skal få sin egen spin-off-serie etter Farmen 🙋🏼♀️ Anonymkode: 8bb20...909 Det hadde vært NYDELIG. Må si terje imponerer kraftig. Anonymkode: 25a8b...8bd 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1434 Del Skrevet 3. februar 2021 WhiteSwan skrev (1 minutt siden): Morsomt at EK snakker så rørende om det armbåndet og så kommer plutselig lamaen i bakgrunn 😂 Lamaene kommer jo hele tida, herregud for noen nyskjerrige dyr 😂 Anonymkode: bd53c...0a1 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1435 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Stakkars Øde, jeg tror han får litt mer henvendelser og oppmerksomhet enn han var forberedt på fra diverse media i disse dager...😬 Håper han lærer seg å si nei til det han ikke har lyst til, rett og slett. Er kanskje forpliktet til å stille opp for diverse TV2 kanaler, men sånn ellers ihvertfall. De kjærlighetsryktene mellom Øde og Anniken bør media kanskje legge døde med en gang, siden Øde sier han er singel og Anniken sier de bare er gode venner. Trenger liksom ikke mase mer om det da eller lage overskrifter.. Huff kan ikke være bare lett å gå fra en nesten anonym tilværelse til at plutselig alle vil ha en bit av deg. Satser på at Øde er fornuftig og trekker seg litt tilbake etter at farmen er ferdig på tv😇 Anonymkode: 3503b...396 Er det noen medier som har spekulert i at Anniken og Øde er/var forelsket egentlig? Jeg har bare sett ett oppslag, nemlig den videoen som ble publisert nå nylig hvor Anniken svarer på video. Ellers har jeg bare sett spekulasjoner på forum. Hvordan kan Anniken unngå å bli forelsket i Øde eller ha lyst på han? Det er meg et mysterium😉 Anonymkode: 193bd...76f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 3. februar 2021 #1436 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lamaene kommer jo hele tida, herregud for noen nyskjerrige dyr 😂 Anonymkode: bd53c...0a1 Jeg synes det er herlig at hele dyreflokken plutselig følger etter deltagerne 😂💛 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1437 Del Skrevet 3. februar 2021 De lamaene er jo så herlige, får nesten lyst på et par selv i hagen haha Anonymkode: 25a8b...8bd 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 3. februar 2021 #1438 Del Skrevet 3. februar 2021 Også veldig gøy at Øde har gitt Lasse kallenavnet «Tusse» 😂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1439 Del Skrevet 3. februar 2021 WhiteSwan skrev (6 minutter siden): Også veldig gøy at Øde har gitt Lasse kallenavnet «Tusse» 😂 Fantastisk😂 Anonymkode: 3503b...396 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2021 #1440 Del Skrevet 3. februar 2021 WhiteSwan skrev (8 minutter siden): Også veldig gøy at Øde har gitt Lasse kallenavnet «Tusse» 😂 Haha, da lo jeg høyt! Tusse! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå