AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1401 Del Skrevet 3. februar 2021 Øde som storbonde er et syn😂 jeg syns han kler den rollen veldig godt😋 Jeg ønsker virkelig at de skal klare ukesoppdraget, men det er jo ikke akkurat lett det de skal lage..😬🤞🏻 Anonymkode: 3503b...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1402 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare jeg som syns Kine er klein? Hermer utrolig etter Anniken og prøver å bli godt likt av henne. Imponert over at Øde ser at noen smisker, trodde ikke han la merke til sånn Anonymkode: 73063...cdd Synes Kine virker som en ok person, jeg. Hun legger ikke skjul på at hun føler seg litt utenfor. En skal ha rimelig dårlige sosiale antenner for ikke få med seg smiskingen, spesielt den fra Felberg. Anonymkode: 614f6...5e2 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1403 Del Skrevet 3. februar 2021 Enda godt Øde har et dikt til enhver anledning ihvertfall😇 Anonymkode: 3503b...396 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2021 #1404 Del Skrevet 3. februar 2021 Dumt å legge ned oppdraget pga den bjella syns jeg. Og Öde da som leser dikt i stedet, herlig! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 3. februar 2021 #1405 Del Skrevet 3. februar 2021 Da ble det dikt for klokke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1406 Del Skrevet 3. februar 2021 Veldig imponert over det Kine får til! Jeg leste det siste innlegget hennes på instagram om griseslakt, der jeg synes hun formulerer seg ganske dårlig. Minner meg litt om søsteren min på 13 år når hun skal argumentere for noe. Synes også språket hennes til tider er veldig upresist. Jeg synes det er imponerende at hun har toppkarakterer på jusstudiet, men jeg vet samtidig at hun leser enormt mye ut ifra det som fremgår av intervjuer med henne. Anonymkode: 8c08c...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 3. februar 2021 #1407 Del Skrevet 3. februar 2021 Blir en skikkelig feelgood episode dette virker det som🥰 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. februar 2021 #1408 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Spoiler Der beit karma Signy! Øde er ikke så dum, der får Signy igjen for «få Øde ut kampanjen» som de holdt på med forrige uke, Øde skjønte vel hva de drev med. Thomas hadde også fortjent å bli førstekjempe, men men, glad for at i det minste en fra drittkløveret ble valg til tvekamp Håper bare at hu velger Eli Kari som andrekjempe, bare synd ikke begge kan ryke i tvekamp. Endret 3. februar 2021 av Blueberrymuffin 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1409 Del Skrevet 3. februar 2021 At Øde spankulerer litt brisen rundt i kjortel og deklamerer Obstfelder 🤩 Farmen blir vel aldri bedre 😄 Anonymkode: bd53c...0a1 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1410 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Synes Kine virker som en ok person, jeg. Hun legger ikke skjul på at hun føler seg litt utenfor. En skal ha rimelig dårlige sosiale antenner for ikke få med seg smiskingen, spesielt den fra Felberg. Anonymkode: 614f6...5e2 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Veldig imponert over det Kine får til! Jeg leste det siste innlegget hennes på instagram om griseslakt, der jeg synes hun formulerer seg ganske dårlig. Minner meg litt om søsteren min på 13 år når hun skal argumentere for noe. Synes også språket hennes til tider er veldig upresist. Jeg synes det er imponerende at hun har toppkarakterer på jusstudiet, men jeg vet samtidig at hun leser enormt mye ut ifra det som fremgår av intervjuer med henne. Anonymkode: 8c08c...c40 Jeg synes også Kine virker helt topp! Virker som hun er flink i alt det hun driver med. Dalter hun litt etter Anniken? Ja, sure, men Annijor er en ganske big deal for den generasjonen der. JAR dalta akkurat mye etter Lasse. Ikke så uvanlig at det blir litt sånn.. Anonymkode: 56e9f...5e9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1411 Del Skrevet 3. februar 2021 Øde: Jeg har jo også vært et barn🥰 (han vet hvem Kaptein Sabeltann er) Tror Terje at Øde kommer fra en annen planet eller ? 😅 Anonymkode: 3503b...396 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 3. februar 2021 #1412 Del Skrevet 3. februar 2021 Hvorfor går Adonis halvnaken rundt hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1413 Del Skrevet 3. februar 2021 Trynefaktor skrev (Akkurat nå): Hvorfor går Adonis halvnaken rundt hele tiden? Aner ikke, men kan godt bli vant til det Anonymkode: 25a8b...8bd 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1414 Del Skrevet 3. februar 2021 Rart å mene man ikke tar nok plass og hoier nok når man har vært storbonde to ganger. Hvor mye plass skal hun egentlig ha? 😛 Anonymkode: 25a8b...8bd 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. februar 2021 #1415 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart å mene man ikke tar nok plass og hoier nok når man har vært storbonde to ganger. Hvor mye plass skal hun egentlig ha? 😛 Anonymkode: 25a8b...8bd Tenkte akkurat det samme! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 3. februar 2021 #1416 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Øde: Jeg har jo også vært et barn🥰 (han vet hvem Kaptein Sabeltann er) Tror Terje at Øde kommer fra en annen planet eller ? 😅 Anonymkode: 3503b...396 Jeg er nesten sikker på at Øde ble født voksen 😅 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. februar 2021 #1417 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart å mene man ikke tar nok plass og hoier nok når man har vært storbonde to ganger. Hvor mye plass skal hun egentlig ha? 😛 Anonymkode: 25a8b...8bd Tenke det samme. Hu er den som tar mest plass der inne og er mest slitsom (iværtfall slik det blir klippet), også snakker hun om hvordan hun ikke tar plass og faktisk ønsker å ta mer plass 😳 Ikke heeeeelt selvinnsikt eller? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1418 Del Skrevet 3. februar 2021 Stusser litt over Sølje som er en hardbarka vaksinemotstander, men å røyke inn alle farlige stoffer fra pipa virker helt greit😏 selvmotsigende Anonymkode: f18e3...670 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1419 Del Skrevet 3. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Tenke det samme. Hu er den som tar mest plass der inne og er mest slitsom (iværtfall slik det blir klippet), også snakker hun om hvordan hun ikke tar plass og faktisk ønsker å ta mer plass 😳 Ikke heeeeelt selvinnsikt eller? Ja, den der skjønte jeg ikke helt, også virker hun så bitter. Tenker hun kanskje at ingen merker den passive aggressive holdningen hennes, og tror hun alltid er smørblid? Også er hun bitter for hun tenker at de forventer det? Aner ikke altså Anonymkode: 25a8b...8bd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1420 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stusser litt over Sølje som er en hardbarka vaksinemotstander, men å røyke inn alle farlige stoffer fra pipa virker helt greit😏 selvmotsigende Anonymkode: f18e3...670 Haha, ikke sant? Men altså jeg liker Sølje jeg. Hun er litt mye, men virker ganske ok Anonymkode: 25a8b...8bd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå