Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øde som storbonde er et syn😂 jeg syns han kler den rollen veldig godt😋

Jeg ønsker virkelig at de skal klare ukesoppdraget, men det er jo ikke akkurat lett det de skal lage..😬🤞🏻

Anonymkode: 3503b...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare jeg som syns Kine er klein? Hermer utrolig etter Anniken og prøver å bli godt likt av henne. Imponert over at Øde ser at noen smisker, trodde ikke han la merke til sånn

Anonymkode: 73063...cdd

Synes Kine virker som en ok person, jeg. Hun legger ikke skjul på at hun føler seg litt utenfor.

En skal ha rimelig dårlige sosiale antenner for ikke få med seg smiskingen, spesielt den fra Felberg.

Anonymkode: 614f6...5e2

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt Øde har et dikt til enhver anledning ihvertfall😇

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å legge ned oppdraget pga den bjella syns jeg. Og Öde da som leser dikt i stedet, herlig! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponert over det Kine får til!

Jeg leste det siste innlegget hennes på instagram om griseslakt, der jeg synes hun formulerer seg ganske dårlig. Minner meg litt om søsteren min på 13 år når hun skal argumentere for noe. Synes også språket hennes til tider er veldig upresist.

Jeg synes det er imponerende at hun har toppkarakterer på jusstudiet, men jeg vet samtidig at hun leser enormt mye ut ifra det som fremgår av intervjuer med henne.

Anonymkode: 8c08c...c40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Der beit karma Signy!

Øde er ikke så dum, der får Signy igjen for «få Øde ut kampanjen» som de holdt på med forrige uke,

Øde skjønte vel hva de drev med. Thomas hadde også fortjent å bli førstekjempe, men men, glad for at i det minste en fra drittkløveret ble valg til tvekamp :)  

Håper bare at hu velger Eli Kari som andrekjempe, bare synd ikke begge kan ryke i tvekamp.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Øde spankulerer litt brisen rundt i kjortel og deklamerer Obstfelder 🤩 Farmen blir vel aldri bedre 😄

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Synes Kine virker som en ok person, jeg. Hun legger ikke skjul på at hun føler seg litt utenfor.

En skal ha rimelig dårlige sosiale antenner for ikke få med seg smiskingen, spesielt den fra Felberg.

Anonymkode: 614f6...5e2

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Veldig imponert over det Kine får til!

Jeg leste det siste innlegget hennes på instagram om griseslakt, der jeg synes hun formulerer seg ganske dårlig. Minner meg litt om søsteren min på 13 år når hun skal argumentere for noe. Synes også språket hennes til tider er veldig upresist.

Jeg synes det er imponerende at hun har toppkarakterer på jusstudiet, men jeg vet samtidig at hun leser enormt mye ut ifra det som fremgår av intervjuer med henne.

Anonymkode: 8c08c...c40

Jeg synes også Kine virker helt topp! Virker som hun er flink i alt det hun driver med. Dalter hun litt etter Anniken? Ja, sure, men Annijor er en ganske big deal for den generasjonen der. JAR dalta akkurat mye etter Lasse. Ikke så uvanlig at det blir litt sånn.. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde: Jeg har jo også vært et barn🥰 (han vet hvem Kaptein Sabeltann er)

Tror Terje at Øde kommer fra en annen planet eller ? 😅

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (Akkurat nå):

Hvorfor går Adonis halvnaken rundt hele tiden?

Aner ikke, men kan godt bli vant til det

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart å mene man ikke tar nok plass og hoier nok når man har vært storbonde to ganger. Hvor mye plass skal hun egentlig ha? 😛

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rart å mene man ikke tar nok plass og hoier nok når man har vært storbonde to ganger. Hvor mye plass skal hun egentlig ha? 😛

Tenkte akkurat det samme!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Øde: Jeg har jo også vært et barn🥰 (han vet hvem Kaptein Sabeltann er)

Tror Terje at Øde kommer fra en annen planet eller ? 😅

Jeg er nesten sikker på at Øde ble født voksen 😅

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenke det samme.

Hu er den som tar mest plass der inne og er mest slitsom (iværtfall slik det blir klippet), også snakker hun om hvordan hun ikke tar plass og faktisk ønsker å ta mer plass 😳

Ikke heeeeelt selvinnsikt eller?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt over Sølje som er en hardbarka vaksinemotstander, men å røyke inn alle farlige stoffer fra pipa virker helt greit😏 selvmotsigende 

Anonymkode: f18e3...670

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Tenke det samme.

Hu er den som tar mest plass der inne og er mest slitsom (iværtfall slik det blir klippet), også snakker hun om hvordan hun ikke tar plass og faktisk ønsker å ta mer plass 😳

Ikke heeeeelt selvinnsikt eller?

Ja, den der skjønte jeg ikke helt, også virker hun så bitter. Tenker hun kanskje at ingen merker den passive aggressive holdningen hennes, og tror hun alltid er smørblid? Også er hun bitter for hun tenker at de forventer det? Aner ikke altså

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stusser litt over Sølje som er en hardbarka vaksinemotstander, men å røyke inn alle farlige stoffer fra pipa virker helt greit😏 selvmotsigende 

Anonymkode: f18e3...670

Haha, ikke sant? Men altså jeg liker Sølje jeg. Hun er litt mye, men virker ganske ok 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...