Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da de skulle snu bjella 😅

De fleste ville sagt: Føkk, dette går ikke. Stopp!!! 

Men Øde derimot: Kapituler umiddelbart!! 

Fantastisk! 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

129,- for Sumo underholding tror jeg.

Anonymkode: 298c1...f77

Nei trenger ikke det. Holder med den pakken til 79 kr

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du?

Anonymkode: f4120...e3b

Nå er disse litt spesielle griser, men hadde det vært vanlig gris, så hadde de mest sannsynlig blitt slaktet rett etter siste program, vist ingen vil ha de som kjæledyr, pga evt smitte, de andre dyrene har ikke samme smitte utfordringer som gris.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler bare 79 kr og får sett både Farmen og Torpet. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

Jesus Maria. Takk for informasjonen! Det visste jeg ikke var mulig. Tror ikke jeg så den infoen da jeg kjøpte.. For 1 år siden eller noe.. Kanskje det er nytt? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Zenhouse skrev (8 minutter siden):

Da de skulle snu bjella 😅

De fleste ville sagt: Føkk, dette går ikke. Stopp!!! 

Men Øde derimot: Kapituler umiddelbart!! 

Fantastisk! 

Nydelig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst folkens! Slutt å spoil 🤬 Å hvis dere absolutt må, legg det i en spoilertag. Er ikke så forbanna vanskelig.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grisene er utleid av Petter Simonsen ( operabonden fra Østfold ) og Norsk Ullgris AS . På facebooksiden hans står det endel info ifht Farmen.  Tror ikke de andre grisene blir slaktet i etterkant.  

Anonymkode: 983b9...ca9

Ikke Østfold, men gamle Akershus. Aurskog-Høland ligger i gamle Akershus fylke *pirke* Nå er jo begge i Viken, men siden du nevnte Østfold såååå :)  Jeg kjenner fyren og vet hvor gården hans ligger. Grisene kommer tilbake, de blir ikke slaktet pga farmen og smitte, det er det dummeste jeg har lest, tror jeg. Lurer på hvor den personen har det fra. Purken brukes i avl, så den skal ikke slaktes. 

Anonymkode: eddf3...323

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

O M G

Jeg har sagt at jeg har den pakken som koster 79kr og har tilgang til Torpet og Faremen..

Beklager da 😅🙈❤, eneste pakken på Sumo som koster 79,- står under filmer og serier. Vil bare unngå unødig abonnement og ikke få tilgang.  Du sa ikke hva pakken het,, så da må jeg ha det inn med teskje 😆❤ Tusen takk.  Mente ikke å være vanskelig.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager da 😅🙈❤, eneste pakken på Sumo som koster 79,- står under filmer og serier. Vil bare unngå unødig abonnement og ikke få tilgang.  Du sa ikke hva pakken het,, så da må jeg ha det inn med teskje 😆❤ Tusen takk.  Mente ikke å være vanskelig.  

1) Det er kun èn pakke som koster 79 kr.

2) Det står "min pakke" øverst.

3) Farmen/Torpet er serie.

😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke Østfold, men gamle Akershus. Aurskog-Høland ligger i gamle Akershus fylke *pirke* Nå er jo begge i Viken, men siden du nevnte Østfold såååå :)  Jeg kjenner fyren og vet hvor gården hans ligger. Grisene kommer tilbake, de blir ikke slaktet pga farmen og smitte, det er det dummeste jeg har lest, tror jeg. Lurer på hvor den personen har det fra. Purken brukes i avl, så den skal ikke slaktes. 

Anonymkode: eddf3...323

Ok , takk for rettelsen 🙂 Geografikunnskapene kunne vært bedre,skjønner jeg 😂🤣 Kjenner Petter jeg også. Har hatt mange konserter sammen 🎶

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1) Det er kun èn pakke som koster 79 kr.

2) Det står "min pakke" øverst.

3) Farmen/Torpet er serie.

😂😂

Takk for informasjonen.  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

veldig dårlig ut av dette, og dét er egentlig litt rart, i og med at det kan skremme fremtidige "kjendiser" fra å ville delta i Farmen kjendis. Ingen vil jo bli fremstilt dårlig.. 

jaja, har jo ikke skremt noen av de med tanke på hvordan både Mira Craig, Jarl Goli og Erlend Elias osv (og sikkert ørten til jeg ikke kommer på i farta) fremstod i sin sesong. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

jaja, har jo ikke skremt noen av de med tanke på hvordan både Mira og Erlend Elias fremstod i sin sesong. 

Enig, de fremstiller seg selv dårlig. Det er måte på hva klipping kan gjøre.

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (27 minutter siden):

Jesus Maria. Takk for informasjonen! Det visste jeg ikke var mulig. Tror ikke jeg så den infoen da jeg kjøpte.. For 1 år siden eller noe.. Kanskje det er nytt? 

Nei, jeg har hatt den pakken til 79 kr av og til hvis det var noe jeg ville se. Da hadde jeg tilgang til Farmen og Torpet. Det er programmer laget til Tv2. Da får du tilgang til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep,avsporinger, spoiling og svar til dette.

Husk at det i trådens tittel egentlig skal skilles mellom lineær tv eller streaming, men siden tråden er opprettet av AnonymBruker og det er opprettet en ny spoilertråd ble dette ryddet.

Fra retningslinjene:

Sitat

I tittel (ikke i hovedinnlegget) må det skilles mellom lineær TV og streaming av serien. Uten presisering i tittel vil det ikke bli ryddet for spoiling. Ved rapportering av spoiling må det opplyses om nøyaktig hva som er spoiling, slik at moderatorteamet har mulighet til å rydde uten å ha kjennskap til serien. Misbruk av rapportering av spoiling vil kunne gi følger.

Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette et ikke kritikk av Lasse altså for jeg syns han virker som en veldig ålreit kar☺️ men det at han sprader rundt i boxer’n hele tida gjør at jeg må små le litt hver gang han er på skjermen🙈 Misforstå meg rett, han er flott å se på, det er bare litt merkelig hele greia..☺️

Spennende om han blir valgt som 1. kjempe nå? Jeg tror jo han og Øde går godt overrens, så spørs hva Øde velger ut fra. Det er vel ingen som har lyst til å velge Lasse som 2. kjempe ihvertfall😅 

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette et ikke kritikk av Lasse altså for jeg syns han virker som en veldig ålreit kar☺️ men det at han sprader rundt i boxer’n hele tida gjør at jeg må små le litt hver gang han er på skjermen🙈 Misforstå meg rett, han er flott å se på, det er bare litt merkelig hele greia..☺️

Spennende om han blir valgt som 1. kjempe nå? Jeg tror jo han og Øde går godt overrens, så spørs hva Øde velger ut fra. Det er vel ingen som har lyst til å velge Lasse som 2. kjempe ihvertfall😅 

Anonymkode: 3503b...396

Enig 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånn, der kan dere sumo-folk henge ✌🏼

Anonymkode: 06a18...fa0

Bra :) Da håper jeg folk gidder/husker å bruke spoilertråden :)  Jeg har sumo, men ser farmen på vanlig lineær tv. Sumo bruker jeg til torpet og andre serier som ikke går på lineær tv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...