Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags smitte?  De blir sikkert slaktet på et tidspunkt uansett, men smitte? 

Anonymkode: b3ee6...cd9

Det tror jeg også. De ble nok sendt til slakting når innspillingen var over. Det er jo helt normalt at grisene slaktes etter en gitt tid. Det er sånn vi får mat på bordet.

De andre dyrene som hest, lama, høner osv. blir sikkert sendt tilbake til gårdene de kom fra. 

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det tror jeg også. De ble nok sendt til slakting når innspillingen var over. Det er jo helt normalt at grisene slaktes etter en gitt tid. Det er sånn vi får mat på bordet.

De andre dyrene som hest, lama, høner osv. blir sikkert sendt tilbake til gårdene de kom fra. 

Grisene er utleid av Petter Simonsen ( operabonden fra Østfold ) og Norsk Ullgris AS . På facebooksiden hans står det endel info ifht Farmen.  Tror ikke de andre grisene blir slaktet i etterkant.  

Anonymkode: 983b9...ca9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Grisene er utleid av Petter Simonsen ( operabonden fra Østfold ) og Norsk Ullgris AS . På facebooksiden hans står det endel info ifht Farmen.  Tror ikke de andre grisene blir slaktet i etterkant.  

Forøvrig tror jeg det er taktisk lurt om Øde velger Lasse til 1.kjempe- da kan han heller ikke velge gren. * jeg liker Lasse jeg da - men taktisk sett,så minker det på mannfolka *

Ellers lurer jeg på hva det koster å få sett Torpet på Sumo ?? Gikk inn ,og der var mange pakker.  Kan godt betale 79 i mnd,men ikke over 500 liksom 😅

Litt hekta,kan du si - har ikke sett Farmen på flere år. Grunnen til at jeg nå følger ,er Øde og Lasse. 🙂 Håper ikke noen av de voksne damene går seirende ut. Maken til sleipinger! Sølje er ganske god til å jobbe da... 

Ifht fiskeepisoden med Øde. Det eneste som mangler,var at han trampet på den 🤣😂 Jeg dauer! Samt går inn og legger seg under slaktinga 😎 Priceless ! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forøvrig tror jeg det er taktisk lurt om Øde velger Lasse til 1.kjempe- da kan han heller ikke velge gren. * jeg liker Lasse jeg da - men taktisk sett,så minker det på mannfolka *

Ellers lurer jeg på hva det koster å få sett Torpet på Sumo ?? Gikk inn ,og der var mange pakker.  Kan godt betale 79 i mnd,men ikke over 500 liksom 😅

Litt hekta,kan du si - har ikke sett Farmen på flere år. Grunnen til at jeg nå følger ,er Øde og Lasse. 🙂 Håper ikke noen av de voksne damene går seirende ut. Maken til sleipinger! Sølje er ganske god til å jobbe da... 

Ifht fiskeepisoden med Øde. Det eneste som mangler,var at han trampet på den 🤣😂 Jeg dauer! Samt går inn og legger seg under slaktinga 😎 Priceless ! 

129,- for Sumo underholding tror jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg betaler bare 79 kr og får sett både Farmen og Torpet. 

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem håper dere blir 1. kjempe?

Har litt lyst på jentekamp jeg, selv om det kanskje er taktisk lurt av Øde å velge en gutt...

Selv om dette ikke er et fysisk tungt ukesoppdrag så syns jeg det høres ganske komplisert ut alt det de skal lage jeg?  Jeg hadde sikkert feila🤪

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem håper dere blir 1. kjempe?

Har litt lyst på jentekamp jeg, selv om det kanskje er taktisk lurt av Øde å velge en gutt...

Selv om dette ikke er et fysisk tungt ukesoppdrag så syns jeg det høres ganske komplisert ut alt det de skal lage jeg?  Jeg hadde sikkert feila🤪

Jeg synes det var ganske kvalmt hvordan Thomas kastet seg over Øde så fort han ble storbonde, så jeg håper jo litt på at han ryker da..

Eventuelt en tvekamp mellom noen av disse tre: Eli Kari, Signy og Sølje.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg betaler bare 79 kr og får sett både Farmen og Torpet. 

Hvilken " pakke" er det ? Ser bare nyhetspakken som koster det...? Må dobbeltsjekke.  Takk for svar 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

129,- for Sumo underholding tror jeg.

Takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det var ganske kvalmt hvordan Thomas kastet seg over Øde så fort han ble storbonde, så jeg håper jo litt på at han ryker da..

Jeg tror Thomas prøver å spille et lurt spill, og han skjønner ikke selv at han bare blir fremstilt i et dårlig lys😂 

Tror ikke Øde lar seg lure akkurat, eller noen av de andre heller😅

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja ,ikke sant 😅,, du har jo bare lagd myntete på kjøkkenet,, så du trenger jo MEG!! Var det 38 måltider han hadde servert??🤷‍♀️🤪 Uff...en god kokk  er gull verdt,,men hadde større forhåpninger til Thomas ifht kulhet og integritet... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken " pakke" er det ? Ser bare nyhetspakken som koster det...? Må dobbeltsjekke.  Takk for svar 🌷

tmp-farmen.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas🤮 

Lurer på hva han tenker på når han ser seg selv på tv. Flaut.

Og EK, så falsk hun er. Men godt at hun fikk vist sitt sanne jeg slik at hele Norge vet det. Jeg hadde aldri i verden hatt henne som min sjef. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor

Ja ,ikke sant 😅,, du har jo bare lagd myntete på kjøkkenet,, så du trenger jo MEG!! Var det 38 måltider han hadde servert??🤷‍♀️🤪 Uff...en god kokk  er gull verdt,,men hadde større forhåpninger til Thomas ifht kulhet og integritet... 

Det var så flaut det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

tmp-farmen.png

Ja,,,men i hvilken kategori er Torpet i da ?? Her er jo hverken reality eller underholdning.  Blir heller ikke klok ,når jeg går inn på : se hva du får tilgang til ... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja,,,men i hvilken kategori er Torpet i da ?? Her er jo hverken reality eller underholdning.  Blir heller ikke klok ,når jeg går inn på : se hva du får tilgang til ... 😅

Er det under Film og serier ? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke EK er så ille som folk fremstiller det her jeg?

Alle de eldre damene er jo litt slarvekjerringer virker det som, og alle prater litt bak ryggen på hverandre...litt sånn typisk damegreie liksom😅 Syns foreløpig Anniken og Kine fremstår mest reale, Anniken virker ihvertfall å tørre å være litt direkte. Det liker jeg. Kine virker å gjemme seg litt bort og det er jo litt dumt.

Spent på hvor direkte Øde tør å være som storbonde🤔 han skjønner jo at enkelte smisker veldig😋

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har vel litt med måten dyret avlives på. Som hun sa så foregår ikke slakt sånn som på farmen...

Anonymkode: f4120...e3b

Lurer på om det er krokfiske eller garnfiske hun mener er så mye mer "humant"

Anonymkode: 17a1d...89e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

O M G

Jeg har sagt at jeg har den pakken som koster 79kr og har tilgang til Torpet og Faremen..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Mener du det? Det står jo markert din pakke. FILM OG SERIER 79KR.

Anonymkode: 25a8b...8bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...