Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En finale med Terje og Lasse ville vært perfekt! 

Anonymkode: eaab6...b48

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Herregud for en overreaksjon på Kine! Ja det var en teit kommentar men han har sagt unnskyld. Å kalle han for verdens verste menneske hun har møtt,blir bare latterlig!

Anonymkode: e7020...a3b

Enig. Og hun argumenterer som 12-åringen min på en dårlig dag. 

Skrevet

Wow de imponerer stort i øksekast disse kara👏🏻

• Liker 12
Skrevet

Er det dette dere har hatet Öde for de siste timene? Det var ingenting!! Herregud så krenka folk blir av ingenting. 

Anonymkode: 77e1b...c95

• Liker 20
Skrevet

Stakkars Øde som var så lei av å sitte på høyballer😏

Han ble plutselig lei av høyballer, da det var Kines tur, og ikke ET, Terje eller Lasse.

Nei, jeg skjønner godt Kines reaksjon. Jeg hadde blitt meget forbannet selv. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 17
Skrevet

Jeg har likt Kine hele veien, men SHIT det endret seg i dag! Tidenes overreaksjon! Ja, det var en sleivete og korttenkt kommentar, men hallo! Hun hadde mest sannsynlig bommet uansett. SÅ vippet av pinnen blir man ikke! En profesjonell idrettsutøver bør vel uansett greie å håndtere EN slik kommentar? Tenk hvordan fotballspillere har det i 90 minutter da! Om hun hadde truffet, så hadde hun uansett lite trolig truffet på de neste 20 kastene, som det så ut som hun måtte ha greid for å slå gutta. Øde var oppriktig lei seg. Å kalle han verdens verste menneske, og fortsatt være sur dagen derpå.. for ikke å snakke om fortsatt sur selv etter at hun gikk videre likevel! Fy søren.. der kom hun dårlig ut synes jeg. Håper hun ryker først i neste episode!

Og Thomas.. don’t get me started! Jeg likte han så godt før Farmen, han virket så artig i Tidsbonanza, men fy flate for et smålig menneske han viser seg å være! 

Anonymkode: 8b147...d70

• Liker 40
Skrevet

Jeg skjønner at Kine blir fryktelig skuffa med en gang, men hvis dette kvalifiserer  til at Øde er det verste mennesket hun har møtt - ja da har hun ikke opplevd mye motgang i livet...😬😅

Øde ble oppriktig lei seg ihvertfall😏

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 46
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, jeg skjønner godt Kines reaksjon. Jeg hadde blitt meget forbannet selv. 

Anonymkode: 27ee6...923

Jeg skrev det i spoilertråden, men skriver det her også: 

Enig. Det var en svært respektløs, total unødvendig og ufin kommentar fra Øde mot Kine. Ikke passende i det hele tatt. Kine ble selvfølgelig veldig overrasket, og mentalt satt ut av det. Det må ha føltes nedverdigende at Øde sitter på den måten. Øde av alle, liksom, i et avgjørende konkurranseøyeblikk for Kine.

Øde fortjener hvert et ord fra Kine. Han var faktisk tidenes verste person i den situasjonen. Og Kine har voldsomt konkurranseinstinkt, og klarte ikke la det gå.
Jeg hadde blitt rasende og skuffet jeg også. 

Samtidig tror jeg at reaksjonen til Kine er bunnet i mer enn denne situasjonen. Øde har nok gått henne på nervene opptil flere ganger i løpet av oppholdet. Og det kan jeg fint skjønne at hun kanskje føler på. 

Endret av Ctrl
  • Liker 13
Skrevet

Idiotisk øksekonkurranse! Hvorfor i helvete regner de bare om de treffer eller ikke og ikke hvor mange poeng?

Anonymkode: 87752...848

• Liker 16
Gjest Trynefaktor
Skrevet
Ctrl skrev (6 minutter siden):

Jeg skrev det i spoilertråden, men skriver det her også: 

Enig. Det var en svært respektløs, total unødvendig og ufin kommentar fra Øde mot Kine. Ikke passende i det hele tatt. Kine ble selvfølgelig veldig overrasket, og mentalt satt ut av det. Det må ha føltes nedverdigende at Øde sitter på den måten. Øde av alle, liksom, i et avgjørende konkurranseøyeblikk for Kine.

Øde fortjener hvert et ord fra Kine. Han var faktisk tidenes verste person i den situasjonen. Og Kine har voldsomt konkurranseinstinkt, og klarte ikke la det gå.
Jeg hadde blitt rasende og skuffet jeg også. 

Voldsomt til overreaksjon. 
Hun er idrettsutøver, skulle tro hun var vant til å høre annet enn jubel. 

Og sur en dag etterpå? Nei, det er bare barnslig. 

Skrevet
Trynefaktor skrev (Akkurat nå):

Uenig. Det er ikke Øde som fortjener sympatien her, selv om han står med hundeøyne og bedyrer sin uheldighet. Han får ta ansvar for sine kommentarer. Det er ikke fri flyt av ord og væremåte selv om man heter Øde og har en spesiell atferd. 

At hun er idrettsutøver og har voldsomt konkurranseinstinkt er jo nettopp derfor hun reagerer slik. Hun tapte, og mye pga han. Hadde hun ikke hatt konkurranseinstinkt så kan det hende alt bare hadde blitt flirt bort. Slik som alt annet rundt Øde. Men denne gang fortjente han det! 

• Liker 19
Skrevet

Kine tilga faktisk ikke Øde før etter farmen var ferdig....😬 

• Liker 14
Skrevet
Sisi00 skrev (3 minutter siden):

Snakk om å være langsint 😳

• Liker 24
Skrevet

Ber Øde om sympati fra noen der da? Nei, han erkjenner at han dumma seg ut og beklager flere ganger til Kine... 

• Liker 36
Skrevet

Jeg ble først irritert på Øde, men når jeg så den syke og dramatiske reaksjonen til Kine fikk Øde min sympati. Øde mente nok ingenting vondt, det var nok bare ubetenksomt. Og som toppidrettsutøver som er vant til å prestere under press må hun da takle én liten kommentar? Tipper hun hadde bommet uansett, men nå fikk hun noen å skylde på. Å ikke tilgi, selv etter at hun gikk videre likevel, er utrolig barnslig og umodent. Stemmer for så vidt med inntrykket jeg får når jeg hører henne snakke. Hun høres veldig umoden ut. 

• Liker 36
Skrevet
Sisi00 skrev (3 minutter siden):

Det viser faktisk at hun mener det, når en kjemper om en finaleplass, men burde jo selvsagt avbrutt forsøket, bedt Øde holde kjeft og begynt forberedelsene på nytt.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ber Øde om sympati fra noen der da? Nei, han erkjenner at han dumma seg ut og beklager flere ganger til Kine... 

Enig. Hva mer kan han gjøre egentlig? Barnslig av Kine. Veldig barnslig. 

• Liker 16
Skrevet
Trynefaktor skrev (8 minutter siden):

Overreaksjon og barnslig....Øde må kunne oppføre seg. Det han gjorde er ikke greit. Men, som vanlig blir han alltid unnskyldt og tatt i forsvar. Fyren er så snål, at det er vondt å se på til tider.

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...