AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2321 Del Skrevet 15. februar 2021 Veier Felberg kun 60 kg? VG Anonymkode: 614f6...5e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2322 Del Skrevet 15. februar 2021 Sjelden, nærmere bestemt aldri, har jeg sett et menneske være like utaktisk som forrige ukes førstekjempe. Hvordan han kan ha fått for seg at det var en god ide å velge en fysisk overlegen andrekjempe, forstå det dem som kan for jeg fatter det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 #2323 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (1 time siden): Da mener jeg at Lasse burde tenkt på det når han valgte gren. Det er harde tak i en tvekamp. Folk har endt opp på legevakt / sykehus. Det hadde vært en viss fare for det kunne skje hvis tvekampen hadde blitt fullført. Sånn sett mener jeg Lasse burde holdt seg til plan a. Jo men dette er ikke noe Lasse burde ta hensyn til. Om det er noen som burde tatt grep så er det produksjonen og fjernet denne grenen hvis den er så farlig og folk ikke 'bør' velge den. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 15. februar 2021 #2324 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (2 minutter siden): Den eneste som tok den feige veien ut var Thomas. Saging er mye teknikk, slett ikke sikkert Lasse hadde vunnet der. Synes resonneringer din og forsvaret av Thomas er særdeles sært. Selvsagt skal Lasse kunne velge det han er sterkest i uten å bli kaldt feig. Forstår du egentlig vitsen med andrekjempe? Andrekjempe skal faktisk velge det de har størst sjanse å vinne i, uten at man skal være redd for å bli tatt for å være umoralsk. Jeg hadde heller ikke risikert helsen min mot en sint gigant på to meter. Kanskje hadde Lasse tatt hensyn i kampens hete for å unngå å skade Thomas, men jeg hadde ikke stolt på det . Ikke med tanke på hvordan han sto å brølte en liten skrekkslagen gutt opp i ansiktet.. Thomas har absolutt hatt teite reaksjoner, men det virker jo som enkelte her inne glemmer at dette er underholdning og er klar til å kaste han på bålet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2325 Del Skrevet 15. februar 2021 Made4u skrev (6 minutter siden): Sjelden, nærmere bestemt aldri, har jeg sett et menneske være like utaktisk som forrige ukes førstekjempe. Hvordan han kan ha fått for seg at det var en god ide å velge en fysisk overlegen andrekjempe, forstå det dem som kan for jeg fatter det ikke! Enig! Og så etterpå være bitter og sur for at andrekjempen ikke valgte noe "mer rettferdig", som Thomas hadde en sjanse til å slå andrekjempen i! En dag før finaleuka starter. Det er helt hinsides lite taktisk når de faktisk har meldt seg på en konkurranse på tv.... Anonymkode: 36d0e...c03 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blueberrymuffin Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #2326 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Infinity skrev (16 minutter siden): Jeg hadde heller ikke risikert helsen min mot en sint gigant på to meter. Kanskje hadde Lasse tatt hensyn i kampens hete for å unngå å skade Thomas, men jeg hadde ikke stolt på det . Ikke med tanke på hvordan han sto å brølte en liten skrekkslagen gutt opp i ansiktet.. Thomas har absolutt hatt teite reaksjoner, men det virker jo som enkelte her inne glemmer at dette er underholdning og er klar til å kaste han på bålet. Nå er du usaklig. Sirkuset var en opptreden, det var et skuespill. Ikke vri det til at Lasse er sint eller ikke har kontroll. Regner med du vet at Lasse er tidligere løytnant og militær så han vet hvordan han holder seg i tøylene. Måten du bruker et skuespill fra ukesoppdraget til å vri det til at Lasse har problemer med temperamentet er bare useriøst. Lasse var også helt rolig under tvekampen, og ikke sint. Lasse var saklig og alvorlig. At man er saklig og alvorlig er ikke det samme som å være sint. Endret 15. februar 2021 av Blueberrymuffin 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 15. februar 2021 #2327 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke enig! Jeg syns Terje er morsom å han gjør det gøy å se på. Anonymkode: e7020...a3b Terje, ja. Jeg snakket om Lasse og Kine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2328 Del Skrevet 15. februar 2021 Infinity skrev (17 minutter siden): Jeg hadde heller ikke risikert helsen min mot en sint gigant på to meter. Kanskje hadde Lasse tatt hensyn i kampens hete for å unngå å skade Thomas, men jeg hadde ikke stolt på det . Ikke med tanke på hvordan han sto å brølte en liten skrekkslagen gutt opp i ansiktet.. Thomas har absolutt hatt teite reaksjoner, men det virker jo som enkelte her inne glemmer at dette er underholdning og er klar til å kaste han på bålet. Det blir litt overdramatiserende synes jeg, å tenke at fordi noen sier fra om noe de anser som urett, så vil de skade andre. Tror at dersom det hadde blitt tautrekking, da hadde Lasse dratt den i land på overbevisende vis, uten at noen ble skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 15. februar 2021 #2329 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liten snik info...Lasse jobbet som kokk før han ble idretts-offiser i forsvaret. Altså ingen krise at Thomas ikke er ved grytene lenger....og tomatene de blir nok passet godt på siste uka også 🤪 Anonymkode: 298c1...f77 Sant! Lasse er kjempeflink! Virker også som Kine og Anniken også hjelper til en del på kjøkkenet. Thomas har jo snakket som om det bare er han som kan lage mat og har gitt alle "de vitaminer og mineraler de trenger". Tror nok de andre fint klarer å lage mat uten han, haha. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2330 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (38 minutter siden): Den eneste som tok den feige veien ut var Thomas. Saging er mye teknikk, slett ikke sikkert Lasse hadde vunnet der. Synes resonneringer din og forsvaret av Thomas er særdeles sært. Selvsagt skal Lasse kunne velge det han er sterkest i uten å bli kaldt feig. Forstår du egentlig vitsen med andrekjempe? Andrekjempe skal faktisk velge det de har størst sjanse å vinne i, uten at man skal være redd for å bli tatt for å være umoralsk. Jeg forsvarer ikke Thomas. Hvis du har lest innleggene mine, så ville du sett det. Vet ikke om du så GMN i dag ? Hvis du gjorde det, så hørte du begrunnelsen til Lasse om hvorfor han endret mening ang valg av gren. Det gjorde han for å statuere et eksempel overfor de som jukset. Det var lov å bli forbanna, det er og lov å si sin mening om jukset. Men å velge en gren på pur faen for å gjøre kort prosess, det synes jeg er feigt. Og ikke så rent lite barnslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2331 Del Skrevet 15. februar 2021 Made4u skrev (9 minutter siden): Det blir litt overdramatiserende synes jeg, å tenke at fordi noen sier fra om noe de anser som urett, så vil de skade andre. Tror at dersom det hadde blitt tautrekking, da hadde Lasse dratt den i land på overbevisende vis, uten at noen ble skadet. I utgangspunktet så hadde han nok ikke noe ønske om å skade noen. Det er det vel ingen som har. Men i en konkurranse blir det adrenalin, og ikke alltid man er obs på hvor mye man tar i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2332 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (2 minutter siden): Jeg forsvarer ikke Thomas. Hvis du har lest innleggene mine, så ville du sett det. Vet ikke om du så GMN i dag ? Hvis du gjorde det, så hørte du begrunnelsen til Lasse om hvorfor han endret mening ang valg av gren. Det gjorde han for å statuere et eksempel overfor de som jukset. Det var lov å bli forbanna, det er og lov å si sin mening om jukset. Men å velge en gren på pur faen for å gjøre kort prosess, det synes jeg er feigt. Og ikke så rent lite barnslig. Feigt er det jo ikke, det er en konkurranse og hvis pokker skal deltagerne ha taktiske egenskaper nok til å velge det de gruser den de kjemper mot i... Om ikke så kunne de like gjerne hatt noe tilfeldig som terningkast, men da ville det vært meningsløst å følge med... Feigheten i går var å ikke en gang gi kamp et forsøk, å bare trekke seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2333 Del Skrevet 15. februar 2021 Amatariel skrev (38 minutter siden): Jo men dette er ikke noe Lasse burde ta hensyn til. Om det er noen som burde tatt grep så er det produksjonen og fjernet denne grenen hvis den er så farlig og folk ikke 'bør' velge den. Hvor mange var det som ble skadet i "bommen" før den ble fjernet som gren ? Vi har jo sett tautrekking før også, det kan bli ganske stygt det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2334 Del Skrevet 15. februar 2021 Made4u skrev (1 minutt siden): Feigt er det jo ikke, det er en konkurranse og hvis pokker skal deltagerne ha taktiske egenskaper nok til å velge det de gruser den de kjemper mot i... Om ikke så kunne de like gjerne hatt noe tilfeldig som terningkast, men da ville det vært meningsløst å følge med... Feigheten i går var å ikke en gang gi kamp et forsøk, å bare trekke seg... Jeg synes det var greit å stoppe idiotien før noen ble skadd. Det er vel ikke noe mål i seg selv å gå ut skadet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2335 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): Hvor mange var det som ble skadet i "bommen" før den ble fjernet som gren ? Vi har jo sett tautrekking før også, det kan bli ganske stygt det også. Ikke når en liten spjæling skal opp mot masse muskler, Lasse hadde fikset den kampen lett med sin vekt og muskler (overlegen fysikk), så han kunne dratt dette kontrollert i land uten å ta for mye i. Dessuten er det opp til motstanderen og hvor hardt han kjemper imot, klart risikoen for skade er størst jo mer opp mot maks noen tar i, skade skjer mest i jevne kamper der det går i rykk og napp (slik hadde ikke denne kampen utartet seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. februar 2021 #2336 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Bøtteballetten skrev (15 minutter siden): Jeg forsvarer ikke Thomas. Hvis du har lest innleggene mine, så ville du sett det. Vet ikke om du så GMN i dag ? Hvis du gjorde det, så hørte du begrunnelsen til Lasse om hvorfor han endret mening ang valg av gren. Det gjorde han for å statuere et eksempel overfor de som jukset. Det var lov å bli forbanna, det er og lov å si sin mening om jukset. Men å velge en gren på pur faen for å gjøre kort prosess, det synes jeg er feigt. Og ikke så rent lite barnslig. Så du mener det er feigt å sette folk på plass når de jukser, og at det er feigt å sende et signal på at det ikke er greit med juks. Det handler ikke om å velge gren på pur f, men å faktisk ta avstand fra juks og måten Thomas går bak ryggen på de andre deltagerne med dobbeltspill. Det er ikke barnselig, men voksent av Lasse å sette Thomas på plass og sende et signal om at juks ikke er greit. Endret 15. februar 2021 av Blueberrymuffin 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2337 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (4 minutter siden): Jeg synes det var greit å stoppe idiotien før noen ble skadd. Det er vel ikke noe mål i seg selv å gå ut skadet. Han burde gitt det et forsøk synes jeg... Selv er jeg en som alltid frsøker, selv på det jeg har liten eller ingen tro på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 15. februar 2021 #2338 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (32 minutter siden): Nå er du usaklig. Sirkuset var en opptreden, det var et skuespill. Ikke vri det til at Lasse er sint eller ikke har kontroll. Regner med du vet at Lasse er tidligere løytnant og militær så han vet hvordan han holder seg i tøylene. Måten du bruker et skuespill fra ukesoppdraget til å vri det til at Lasse har problemer med temperamentet er bare useriøst. Lasse var også helt rolig under tvekampen, og ikke sint. Lasse var saklig og alvorlig. At man er saklig og alvorlig er ikke det samme som å være sint. Det har blitt skrevet at Lasse var sint under tvekampen, jeg har forholdt meg til det. Men helt alvorlig . Nå har dere hudflettet Thomas over nesten 100 sider, og så er det jeg som er usaklig ? Lasse skriker opp i trynet på en liten gutt . - Helt greit for KG. Thomas smisker....- Hyl og skrik og spy emojier fra KG. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. februar 2021 #2339 Del Skrevet 15. februar 2021 Infinity skrev (2 minutter siden): Det har blitt skrevet at Lasse var sint under tvekampen, jeg har forholdt meg til det. Men helt alvorlig . Nå har dere hudflettet Thomas over nesten 100 sider, og så er det jeg som er usaklig ? Lasse skriker opp i trynet på en liten gutt . - Helt greit for KG. Thomas smisker....- Hyl og skrik og spy emojier fra KG. Det var et skuespill, og du tar ting helt ut av kontekst som om Lasse har skadet noen, noe han ikke har. Eneste som har vært ufin er Thomas, men ikke min feil om du ikke klarer å se det. Da kan ikke jeg hjelpe deg. Denne diskusjonen er ferdig, svarer ikke flere innlegg fra deg. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 15. februar 2021 #2340 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Infinity skrev (9 minutter siden): Lasse skriker opp i trynet på en liten gutt . - Helt greit for KG. Synes han fortjente å bli tilsnakket og å få høre det, en posisjon han hadde satt seg i selv ved å bedrive uredelig spill. Det burde han bare finne seg i, og han tåler den så slappe av... Vil legge til at jeg ikke akkurat er imponert over hans fremtreden, samme kan forøvrig sies om Espen. Synes Lasse er mye mer redelig og gjør en vesentlig bedre figur. Endret 15. februar 2021 av Made4u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå