AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2161 Del Skrevet 14. februar 2021 Må innrømme at Espen og Thomas har skuffa stort rent menneskelig i dette konseptet. Virker og som spesielt Thomas har overdreven tro på seg selv og sine ferdigheter. Blir jo bare dumt å se dem. Lurer på om det har noe å si for deres fremtid på tv-skjermen? Anonymkode: 50061...ef5 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2162 Del Skrevet 14. februar 2021 Tidenes mest usjarmerende og nærtakende typer: Espen og Thomas. Anonymkode: 21370...299 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. februar 2021 #2163 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syntes det har vært uvanlig mange kjendiser med i år som ikke tenker på image etter farmen, så vet ikke om det ligger der jeg? Føler det har vært en del dramaqueens med. Nesten litt sliten av det jeg 😂 Anonymkode: a63f4...d02 Ja enig. For flere betyr visst ettermæle ingenting i den bobla. Thomas og Espen har vel nærmest "ødelagt" navnet sitt i år. Har fått helt avsmak av dem, enda Thomas hadde et godt utgangspunkt! Og JAR hadde jo som mål å komme inn å overbevise "hele" Norge om at dem tok feil angående han. Han mislyktes også på rimelig kort tid. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 14. februar 2021 #2164 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Forstår godt at Lasse valgte tautrekking. Jeg hadde ikke brydd meg om Thomas fikk besøk for å diskutere tvekamp, men tenk så kjipt å sitte der i en hytte alene også se at tre av de du trodde du hadde god tone med dra ut å besøke den andre men ikke deg. Det er jo kjipt, på et menneskelig nivå. Hadde de kommet innom for å ta en kaffe med Lasse også hadde det vært noe annet. Anonymkode: 13418...3cb Det var visstnok planen, men så ble de hindret av produksjonen før de fikk sjansen. Jeg veit ikke helt, jeg. Syns kanskje det er litt tynt.. De skulle bare ha holdt seg på gården. Thomas sa også at han ikke visste at besøket var et gode som kun tilfalt én av kjempene. Han hadde ikke sett nok på verken farmen eller farmen kjendis til å kunne vite det 🙄 Altså, det er så tynt at det henger ikke sammen i det hele tatt.. Hadde han brukt huet LITT, så hadde han skjønt det hvis det er sant (noe jeg tviler på) at han ikke visste. Han delte jo gladelig ut besøket til Lasse kvelden i forveien, men kanskje ikke så "edelt" likevel når han visste at han selv ville få besøk av 3(!) stk morgenen etter.. Nei, jeg er utrolig glad han er ute! Syns ikke Lasse fortjente dette, faktisk! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tjuagutten Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2165 Del Skrevet 14. februar 2021 Thomas tror nok han fremstår mer jovial utad enn det han egentlig gjør. Makan til sippete gubbe, utrolig at en avdanket rocker som tviholder på de få hårtustene sine kan være så hårsår (pun intended) 😬 Håper Kine vinner med Terje på en god andreplass. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 14. februar 2021 #2166 Del Skrevet 14. februar 2021 Cambria skrev (3 minutter siden): Tiril så tidvis veldig sur ut. Jeg tolket hennes uttrykk når hun fikk brevet at Thomas som at det var teit å bry seg om, kanskje spesielt etter hans regelbrudd. Hun så også ganske sur ut på tinget en stund. Det var godt å se litt følelser der. Var helt tydelig at hun ikke syntes noe om oppførselen til flere av deltakerne i kveldens episode, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Selbu Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2167 Del Skrevet 14. februar 2021 Synes Lasse reagerte helt fair. Synes vel egentlig han skulle kjørt på med tautrekking i utgangspunktet også, ser ingen grunn til å opptre edelt i en konkurranse. Det er om å gjøre å vinne, hvorfor forringe egne odds? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. februar 2021 #2168 Del Skrevet 14. februar 2021 Tjuagutten skrev (2 minutter siden): Håper Kine vinner med Terje på en god andreplass. Hvorfor Kine? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 14. februar 2021 #2169 Del Skrevet 14. februar 2021 Ser på Tv2 at Thomas mener han hadde en allianse med Eli Kari og Signy - og målet var å få EK til finalen🤘🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2170 Del Skrevet 14. februar 2021 Sisi00 skrev (1 minutt siden): Ser på Tv2 at Thomas mener han hadde en allianse med Eli Kari og Signy - og målet var å få EK til finalen🤘🏻 Ja, så det. Men da skjønner jeg ikke helt hvorfor Signy valgte å tape for Sølje og velge henne til førstekjempe? Anonymkode: a070c...f86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. februar 2021 #2171 Del Skrevet 14. februar 2021 Må si jeg syns media opphauset dette veldig, var jo ingen som direkte klikket. Håper forresten Terje eller Anniken vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2172 Del Skrevet 14. februar 2021 Haha, digger at Lasse ble lang i maska da Thomas trakk seg. Har på ingen måte sansen for Lasse. Anonymkode: b82ec...faf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. februar 2021 #2173 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Sisi00 skrev (5 minutter siden): Ser på Tv2 at Thomas mener han hadde en allianse med Eli Kari og Signy - og målet var å få EK til finalen🤘🏻 Thomas gjør alt han kan for å ro seg selv i havn etter en dårlig Farmen-periode. Og mislykkes på hvert eneste forsøk. Hadde han bare hatt en munter og nobel fremstilling i sine fremtredener så hadde alt vært bra. Men det oser jo bitterhet under maska, på hvert eneste forsøk. Endret 14. februar 2021 av Ctrl 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 14. februar 2021 #2174 Del Skrevet 14. februar 2021 Selbu skrev (Akkurat nå): Synes Lasse reagerte helt fair. Synes vel egentlig han skulle kjørt på med tautrekking i utgangspunktet også, ser ingen grunn til å opptre edelt i en konkurranse. Det er om å gjøre å vinne, hvorfor forringe egne odds? Jeg syns at Lasse tapte seg når han valgte tautrekking. Med så stor forskjellig vekt og styrke, så hadde det nok endt opp med at Thomas hadde skadet seg. Han hadde uansett vunnet i saging. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2175 Del Skrevet 14. februar 2021 Sisi00 skrev (4 minutter siden): Ser på Tv2 at Thomas mener han hadde en allianse med Eli Kari og Signy - og målet var å få EK til finalen🤘🏻 Hahah enig med Signy, hvorfor i alle dager kastet han henne under bussen og foreslo henne som førstekjempe for Øde om det var en allianse. Så mange ting som ikke gir mening. Nei uff 😂 Anonymkode: a63f4...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 14. februar 2021 #2176 Del Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Rart at regelbrudd har så stor konsekvens på Farmen, men ikke Farmen Kjendis.. Hmm.. Nei heia Terje, Lasse, Anniken og Kine! Anonymkode: 30fa1...7a8 Akkurat dét tenker jeg ikke så mye på. Altså, farmen i fjor var første gang det ble gitt konsekvenser, og det var ene og alene på grunn av pandemien vi er inne i, og at de utsatte hele produksjonen for fare. Det gjorde riktignok ikke de tre som valgte å reise ut på hytta til Thomas. Ingen fare for noe smitteutbrudd pga det. Jeg tviler på at det ville blitt gitt noen konsekvenser i den vanlige farmen heller, dersom det ikke var pandemi.. Saken hadde derimot stilt seg veldig annerledes dersom de hadde valgt å reise utenfor området for å besøke noen andre for å få goder. Jeg håper i alle fall at det da ville gitt konsekvenser uansett om det er kjendisversjonen eller vanlig, i og med at de da hadde satt produksjonen i fare. Når dét er sagt, så skulle det selvfølgelig alltid vært konsekvenser ved regelbrudd enten det er vanlig farmen eller farmen kjendis.! Det er eneste måten å luke det vekk på! Slå hardt ned på det, rett og slett! Litt mye frem og tilbake kanskje, men det er sent og hjernen har skrudd seg av, men tror jeg fikk med hva jeg mente 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. februar 2021 #2177 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Thomas: "jeg tar det her altså, tautrekking blir fett det. David og Goliat, høhøhø, jeg er klar jeg, klart det". Også Thomas: "det er jo jævelig feigt og jeg trodde bedre om Lasse, men sånn er det og jeg får ta det som en mann. Jeg har alltid vært en fair spiller og har bare vært snill mot alle her og jeg synes ikke jeg fortjente dette, men jeg har blitt godt kjent med Lasse og er ikke overrasket over valget hans. Han er som han er og jeg er som jeg er og mer trenger jeg ikke si om det ikkesant. Alle vet jo hvem som vinner personlighetskampen her inne på Farmen. Er det han som sprer glede til alle sånn som meg eller han som leker militærleir når han er storbonde og får småjenter til å grine? Eller hva tenker dere andre i gruppa? Og det er klart at dette vil få konsekvenser for Lasse på flere måter, det er klart det. Det ser jo ikke bra ut at en stor mann går i kamp mot en liten mann i tautrekking, alle vil jo si at den store mannen er feig og umoralsk ikkesant. Men jeg er ikke bitter, jeg går ut med hodet hevet jeg, det er klart det, for det er ikke jeg som taper ansikt her. *kunstpause* Ja, for det er det jo Lasse som gjør her ikkesant, klart det, han velger jo dette selv. Og om han får høre mye drit om seg selv av de andre i gruppa etterpå så er det jo han som har bedt om det ikkesant. Jeg skal ikke gjøre meg til dommer her jeg altså, jeg dømmer ikke Lasse jeg, men om de andre dømmer han så sier jeg heller ikke imot det de måtte mene. Folk dømmer ikkesant og det kommer dem til å gjøre nå også. Synd for Lasse det, klart det. Og det er klart at alt man gjør blir filmet her og sånne som han tar seg ikke godt ut. Seerne ser jo det feige spillet til Lasse og dømmer det og slår hardt ned på det. Det er jo bare sånn det er ikkesant. Lasse vil garantert få masse hatmail fra folk pga dette og det synes jeg egentlig han fortjener jeg altså. Jeg kunne jo valgt å forsvare han litt, klart det, men jeg føler jeg har gjort nok for han jeg altså. Så folk får sende han hatmail om de vil, jeg kan uansett ikke stoppe dem jeg ikkesant. Kanskje jeg til og med sender noen anonyme brev sjæl, høhøhø, neida, jeg er jo en snill mann jeg og er godt likt av alle. Ikke vits å skaffe seg fiender selv om Lasse ser på meg som en fiende. Jeg kan jo være 'the bigger man' her ikkesant, heve meg over han. Men det er klart det, jeg tar dette som en mann jeg og jeg er ikke sur for dette.., jeg er ikke det, absolutt ikke. Jeg takler dette veldig fint jeg altså". (Ikke direkte sitat) Endret 14. februar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Selbu Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2178 Del Skrevet 14. februar 2021 Infinity skrev (2 minutter siden): Jeg syns at Lasse tapte seg når han valgte tautrekking. Med så stor forskjellig vekt og styrke, så hadde det nok endt opp med at Thomas hadde skadet seg. Han hadde uansett vunnet i saging. Det får vel være opp til produksjonen å sørge for ikke skjer? Og Thomas har jo selv valgt Lasse, han har da ingen rett til å påvirke hva Lasse velger. Synes folk skal kjøre på med det de tror de har størst sjans til å vinne i. Nei, kudos til Lasse for å sende bitterpikken Thomas på rævva ut av konkurransen. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 14. februar 2021 #2179 Del Skrevet 14. februar 2021 Selbu skrev (8 minutter siden): Synes Lasse reagerte helt fair. Synes vel egentlig han skulle kjørt på med tautrekking i utgangspunktet også, ser ingen grunn til å opptre edelt i en konkurranse. Det er om å gjøre å vinne, hvorfor forringe egne odds? Tror nok Lasse hadde vunnet om han hadde gått for opprinnelig plan også. Det kreves teknikk og muskelmasse for å greie saging. Der tror jeg Thomas ville kommet til kort. Pluss at de hadde sluppet surmulinga på tinget. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2180 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Selvfølgelig skulle Lasse ta tautrekking. Eller mener noen at snekkeren ikke kan velge saging? Eller at en som har lest mye i gårdsboka ikke kan velge kunnskap? Endret 15. februar 2021 av Zenhouse 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå