Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor får regelbrudd aldri noen kondekvens på Farmen? Hva er vitsen med regler da? Håper Eli K, Öde og Espen ryker rett ut. Tåpelig oppførsel på tinget også. 

Anonymkode: f310a...531

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor får regelbrudd aldri noen kondekvens på Farmen? Hva er vitsen med regler da? Håper Eli K, Öde og Espen ryker rett ut. Tåpelig oppførsel på tinget også. 

... Konsekvens

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår godt at Lasse valgte tautrekking. 

Jeg hadde ikke brydd meg om Thomas fikk besøk for å diskutere tvekamp, men tenk så kjipt å sitte der i en hytte alene også se at tre av de du trodde du hadde god tone med dra ut å besøke den andre men ikke deg. Det er jo kjipt, på et menneskelig nivå. Hadde de kommet innom for å ta en kaffe med Lasse også hadde det vært noe annet. 

Anonymkode: 13418...3cb

Her treffer du noe viktig. De fleste hadde nok følt på en enorm skuffelse i en slik setting.

Lasse ble valgt av Thomas og jeg synes det er fullstendig naturlig at Lasse da velger noe han vet han vinner i. Det er jo en konkurranse. Hvis Thomas var redd for tautrekking, burde han jo heller valgt en av de han er i allianse med.. 

Anonymkode: 6b0dd...563

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

At han ikke skjems, Thomas altså. En mer latterlig type skal man lette lenge etter. Er så glad han er ute, men skulle ønske Espen også var ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tåpelig oppførsel på tinget også. 

Ja, nytt av året er at tinget har blitt en hakkeplass me fri flyt av ord og spark under beltestedet. Som Pandoras Eske, nesten.

Lurer på om det er produksjonen som legger opp til det, eller om det er Tiril som ikke har god nok kontroll på gruppa. Digger Tiril som programleder, men har stusset på dette. Hvis det er produksjonen som ligger bak dette, så har dem gjort en god jobb. Tiril også.

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at regelbrudd har så stor konsekvens på Farmen, men ikke Farmen Kjendis.. Hmm.. Nei heia Terje, Lasse, Anniken og Kine! 

Anonymkode: 30fa1...7a8

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Ja, nytt av året er at tinget har blitt en hakkeplass me fri flyt av ord og spark under beltestedet. Som Pandoras Eske, nesten.

Lurer på om det er produksjonen som legger opp til det, eller om det er Tiril som ikke har god nok kontroll på gruppa. Digger Tiril som programleder, men har stusset på dette. Hvis det er produksjonen som ligger bak dette, så har dem gjort en god jobb. 

Hun kunne jo ha konfrontert Thomas med at han løy til henne om at han ikke visste om det for å lage mer rabalder, så føler egentlig at hun ikke lager mer styr enn nødvendig jeg da. 

Anonymkode: a63f4...d02

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stemmer. Thomas sier til programlederen at han ikke visste noe om besøket, mens de 3 mener at de ble invitert på kaffebesøk og Thomas nikker der. Kleint 😂 Lurer på hva Tiril tenkte da!

Tiril tenkte nok sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Lurer på om det er produksjonen som legger opp til det, eller om det er Tiril som ikke har god nok kontroll på gruppa. Digger Tiril som programleder, men har stusset på dette. Hvis det er produksjonen som ligger bak dette, så har dem gjort en god jobb. Tiril også.

Altså Tiril er bare programleder som stikker innom av og til,hun er da ikke barnevakten deres!! Det er ikke hennes jobb!!

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne jo ha konfrontert Thomas med at han løy til henne om at han ikke visste om det for å lage mer rabalder, så føler egentlig at hun ikke lager mer styr enn nødvendig jeg da. 

Ja mulig Tiril kunne dratt den lenger. Men hun skal jo være upartisk da, så skjønner at hun ikke involverte seg. Tenker at Tiril hadde vel ikke behov for å dra Thomas mer ned i søla heller. For det har han fint klart selv på egenhånd siste ukene... :Knegg:

Ja nei. Thomas altså. Ord blir fattig. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Ja mulig Tiril kunne dratt den lenger. Men hun skal jo være upartisk da, så skjønner at hun ikke involverte seg. Tenker at Tiril hadde vel ikke behov for å dra Thomas mer ned i søla heller. For det har han fint klart selv på egenhånd siste ukene... :Knegg:

Ja nei. Thomas altså. Ord blir fattig. 

haha ja enig 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså Tiril er bare programleder som stikker innom av og til,hun er da ikke barnevakten deres!! Det er ikke hennes jobb!!

Anonymkode: e7020...a3b

Men hvem har ansvaret for dialogen på tinget? Jo, Tiril. Men klart, hvis det er dette produksjonen ønsker så gjør hun en god jobb. Synes bare at hvert eneste ting har vært opphetet i år. Unormalt. Men god underholdning, egentlig. :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Men hvem har ansvaret for dialogen på tinget? Jo, Tiril. Men klart, hvis det er dette produksjonen ønsker så gjør hun en god jobb. Synes bare at hvert eneste ting har vært opphetet i år. Unormalt. Men god underholdning, egentlig. :) 

Syntes det har vært uvanlig mange kjendiser med i år som ikke tenker på image etter farmen, så vet ikke om det ligger der jeg? Føler det har vært en del dramaqueens med. Nesten litt sliten av det jeg 😂

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over gjengen i kveld. Særlig over EK. Hadde ventet at hun tenkte litt lengre enn de andre to. De måtte jo ha visst at de brøt reglene. Skjønner Lasse på en måte, at han reagerte. Men tautrekking ble heller brutalt. Thomas ville blitt slengt rundt som en filledukke. Var nok greit at hr. Furtesen takket for seg uten tvekamp. Kjedelig episode i kveld.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, skikkelig antiklimaks at det ikke ble kamp i kveld! :( 
Og veldig kjedelig ting. Trodde det skulle bli mer kranling! Tipper Sølje hadde kommentarer til brevet Tiril leste opp og hadde motargumenter til Thomas, men at det ble klippet bort.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skuffende episode! Så opphypet i media og så ender det opp med at Thomas trekker seg?! Så utrolig feigt, han kunne ihvertfall prøvd! Her hadde jeg ventet meg tidenes tvekamp, så går den feige kyllingen hen og trekker seg?! Snakk om antiklimaks! 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (6 minutter siden):

Tiril tenkte nok sitt.

Tiril så tidvis veldig sur ut. Jeg tolket hennes uttrykk når hun fikk brevet at Thomas som at det var teit å bry seg om, kanskje spesielt etter hans regelbrudd. Hun så også ganske sur ut på tinget en stund. Det var godt å se litt følelser der.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lasse tar opp ting litt vel kontrollert. Alle ser at han egentlig har lyst til å sprekke, men lar seg ikke slippe løs.  

Synes Terje kommer veldig bra ut av denne episoden. 

Det jeg savnet var at Tiril pushet Sølje og Eli Kari. Øde og Espen bortforklarer ting, Eli Kari holder kjeft. 

Anonymkode: 62d40...996

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...