Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva media mener at Lasse skal ha gjort som "kunne endt i et legevaktbesøk"?

Anonymkode: a63f4...d02

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke hva media mener at Lasse skal ha gjort som "kunne endt i et legevaktbesøk"?

Sikkert hvis ikke Thomas hadde trukket seg. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror de mener at tautrekkingen kunne ha gjort det. Veldig tabloid vinkling bare

Anonymkode: 4b728...459

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her heier vi fortsatt på Øde, Terje og Anniken🤪 Skjønner at Lasse reagerer på at Thomas får ulovlig besøk, men at det er så voldsomt syns jeg er å overdrive. Og selvfølgelig kan Lasse velge hva slags gren han vil, men folk har jo forskjellig syn på hva de selv ville gjort. Ække verre enn det🤘🏻

Syns det ble litt antiklimaks utfra hva vi ble lovet denne kvelden men...☺️

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Blir helt flau av å høre hver gang Thomas prater - «jeg er ikke bitter»? 
HÆ? Alt han sier ooooooser jo bitterhet, som hakk i plata!

Så vanvitttig barnslig, skadet ego.

«Jeg er ikke sur». Neida, det ser vi du. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas virker absolutt bitter men jeg skjønner veldig godt at han heller trekker seg enn å se dum ut i den tautrekking tvekampen. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dere Øde-lovers fortsatt like fan etter hvordan han oppførte seg på tinget(eller hva det nå heter)? Gud som han irriterer meg, han er jo like ille som den trioen han tydeligvis er en del av. «Småulovlig», pytt pytt.

Synes virkelig de som rodde ut til Thomas skulle fått en straff. De har jo faktisk brutt reglene. Akkurat som de som dro på hyttetur i vanlig Farmen, de ble jo litt straffet i det minste.

Anonymkode: eaab6...b48

Öde har litt tvilsom moral, bl.a. stjal han på markedet.

Anonymkode: 614f6...5e2

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier kun på Sporsheim, en fantastisk kar! 

Resten er en gjeng sutrepaver, dobbeltmoralister eller kjedelige. Håper også Kine ryker, hvis alle var som henne ville det vært gøyere å se maling tørke enn Famen

Anonymkode: a74db...a02

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha enig i at denne episoden var alt for hyped up ift. hva som skulle skje. Men lettet over at det ikke satt Lasse i et dårlig lys i ettermele av episoden. Syntes det er helt fair at Lasse velger det han er best i, uavhengig av at de brøt reglene. Men forstår det enda bedre i etterkant av dette. Det kan like gjerne være endel av spillet til deltakerne å snakke om å være en hedersmann. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas vil bli husket for noe fint i farmen, men alt jeg kommer på er hans ufyselig oppførsel.

For en type!

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg ser for meg som en vinner av farmen er enten Terje, Lasse eller Kine. Resten kan ta seg en bolle.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forstår godt at Lasse valgte tautrekking. 

Jeg hadde ikke brydd meg om Thomas fikk besøk for å diskutere tvekamp, men tenk så kjipt å sitte der i en hytte alene også se at tre av de du trodde du hadde god tone med dra ut å besøke den andre men ikke deg. Det er jo kjipt, på et menneskelig nivå. Hadde de kommet innom for å ta en kaffe med Lasse også hadde det vært noe annet. 

Anonymkode: 13418...3cb

Helt enig. Det hadde kostet dem særdeles lite å tatt en sving innom 🙂 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heier kun på Sporsheim, en fantastisk kar! 

Enig. Terje er min soleklare favoritt. Han har vært hele Farmen i år. For en type! :) 

Og så har jeg Anniken som en god nr 2. Hun har virkelig imponert meg. Tøff, artig og pen. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Trodde ikke Thomas kunne synke lavere, men her snakker vi om å gå ut med flagget til bunns.

Først juger Thomas til Tirill og sier at han ikke visste han fikk besøk, selv om det var han som inviterte de.

Også snakker han om at Lasse er egoisitsk fordi han ikke valgte en gren som han er god i. Unnskyld meg men hva faen tror Thomas, Øde, Espen og EK, at det er førstekjempen som skal få velge gren. Selvsagt er det Lasse som skal velge gren og noe han er god i, det er jo hele poenget med andrekjempe. Ikke Lasse sin feil at Thomas gjorde et idiot valg av andrekjempe.

Og når Thomas trakk seg, fy noe så jævlig og ynkelig har jeg aldri sett før i farmen sin historie. Og den patetiske talen, om at det blir for dumt. Eneste som ble for dumt er oppførselen til Thomas, og at han ikke kan ta tvekampen og stå for det andrekjempevalget han har gjort.

Den eneste som tapte ansikt her er Thomas, selv om jeg ikke trodde han kunne tape mer ansikt. Dette var jo mer patetisk enn Erlend Elias på kjendisfarmen for noen år siden.

Thomas har iværtfall ødelagt ryktet sitt totalt spør du meg, snakk om å ødelegge karrieren sin. 

Spoiler

Jeg er så enig med deg! Samtidig er jeg så skuffa over episoden. Det skulle jo være så spektakulært det som skjedde, men var jo bare Thomas og en del andre med dårlig oppførsel. Skikkelig skuffa over at det ikke fikk noen konsekvenser for de som brøt reglene. Hadde det vært en annen andrekjempe så kunne det besøket ha vært forskjell på vinn og tap. Håper virkelig ikke de fire vinner Farmen. Er så skuffa over at EK ikke ser problemet med det. Øde og Espen er forventet at ikke gjør det, for de tenker vel mer på seg selv, men EK skuffer veldig.

Det er sikkert mye som ble klippet bort, men burde jo blitt nevnt at han løy til programlederen også. Nei, skikkelig skuffa over dagens episode. Sur på Lasses vegne som i gruppa ble litt den store stygge ulven, og skuffa Iver at produksjonen ikke gir noen konsekvenser for regelbrudd. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...